ساخت لایو اکشن انیمه با توجه به تجربه ای که وجود داره کار به شدت سخت و چالش برانگیزی هست. از استودیو های فیلم سازی مشهور با بودجه های آنچنانی بگیر تا لایو اکشن هایی که بوسیله طرفداران انیمه با بودجه های شخصی ساخته میشن هیچکدوم موفق نشدن تا به الان یه اثر ارزشمند و با کیفیت تولید کنن! آخرین تلاش برای ساخت یک لایو اکشن خفن از سریال کابوی بیپاب بود که با شکست بدی مواجه شد و پخشش بعد یک فصل بصورت کامل کنسل شد! و به تازگی هم خبر ساخت لایو اکشن وان پیس و دث نوت منتشر شده و باید منتظر بمونیم تا ببینیم این لایو اکشن به چه صورت قرار باشه! اما به تازگی لایو اکشن سه بعدی اتک آن تایتان توسط یکی از طرفداران این انیمه ساخته و منتشر شده که به نظر میرسه این یکی با بقیه فرق داره×! همچنین بخوانید » چرا لایو اکشن های انیمه ای معمولا شکست می خورند؟ 

این لایو اکشن سه بعدی Attack on Titan توسط یک هنرمند و انیماتور به اسم این Masashi Imagawa ساخته و تولید شده که بخش های کوتاهی از انیمه رو بصورت 3 بعدی بازسازی کرده! و این ویدیو که به سبک رئال ساخته شده بیش از 20 میلیون بار دیده شده و موفق شده توجه خیلی هارو به خودش جلب کنه.

Masashi Imagawa آرتیست و انیماتور مطرحی هستش که در حال حاضر بر روی پروژه Ahsoka از سری Star Wars کمپانی دیزنی پلاس مشغول به فعالیت هست.

در ادامه بخوانید »

بررسی پارت سوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان : گناهکاران 

با توجه به این لایو اکشن خفن امید در دل بسیاری از اوتاکو های جهان زنده شده و خیلی ها انتظار دارن کمپانی های بزرگ بجای تمرکز رو ساخت لایو اکشن های غیرواقعی تمرکزشون رو روی پروژه های CGI رئال قرار بدن.

نظر شما راجع به این لایو اکشن سه بعدی اتک آن تایتان چیه؟ منتظر نظرات شما رفقای همیشگی هستیم.