بسیاری از مردم برای یادگیری زبان آلمانی به دنبال کتاب هستند و با وجود تحقیق در اینترنت ممکن است در یافتن کتاب منبع به سبکی که می‌خواهند مشکل داشته باشند. در این مقاله به کتاب هایی می پردازیم که می توانید به عنوان راهنما در یادگیری زبان آلمانی از آنها استفاده کنید. امیدواریم مقاله ما بتواند به شما در یافتن پاسخ هایی که به دنبال آن هستید کمک کند.

چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

آلمانی زبانی است که نزدیک به 150 میلیون نفر در اروپا صحبت می کنند و آن را به یکی از رایج ترین زبان ها در اتحادیه اروپا تبدیل می کند. این زبان که عمدتاً در آلمان، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، اتریش، سوئیس، بلژیک و شمال ایتالیا صحبت می شود، زبان رسمی 7 کشور مختلف است. آلمان که یکی از بزرگترین اقتصادهای اروپا و جهان را دارد، از نظر جنبه های اجتماعی و سیاسی نقش بزرگی در صحنه جهانی دارد. صحبت کردن به آلمانی به شما کمک می کند تا فرصت های شغلی زیادی در اروپا پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که راحت تر با تنوع فرهنگی اروپا سازگار شوید.

معرفی بهترین کتابهای یادگیری زبان آلمانی

1. کتاب Lehr Und Ubungsbuch Der Deutschen Grammatik

این کتاب که توسط مربیان آلمانی که در زمینه خود متخصص هستند نوشته شده است، یک کتاب منبع بسیار سازنده برای کسانی است که می خواهند آلمانی خود را بهبود بخشند. این کتاب ساختارهای دستوری ظریفی که سایر کتاب های آلمانی از ذکر آن اجتناب می کنند را بازگو می کند.

2. کتاب Schaum’s Outline of German Grammar

عضو بعدی لیست ما کتاب Schaum’s German Grammar Outlines است. این کتاب یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان آلمانی به دقیق ترین و صحیح ترین روش است.

همچنین این کتاب که حاوی اطلاعات صوتی برای کمک به تمرین تلفظ است و یکی از اولین کتاب هایی است که برای کسانی که می خواهند آلمانی را با تلاش خود یاد بگیرند.

3. کتاب GroBes Übungsbuch Deutsch

این کتاب که توسط Hueberin، ناشر بسیار محبوب آلمانی نوشته شده است، بهترین انتخاب برای افرادی است که در یادگیری صحیح زبان آلمانی بدون توجه به سطح گرامرشان جدی هستند، می باشد. با این کتاب می توانید به گرامر آلمانی تسلط پیدا کنید. با بیش از 400 تمرین در کتاب، شما همچنین این شانس را دارید که آموخته های خود را در عمل پیاده کنید. به این ترتیب می توانید دانش زبان خود را یک قدم جلوتر ببرید.

4. کتاب Deutsch Perfect

Deutsch Perfect که بیشتر یک مجله است تا یک کتاب و به طور جداگانه برای سطوح مبتدی، سطح متوسط ​​و پیشرفته دسته بندی می شود، یک نشریه ماهانه با مقالات کوتاه تهیه شده در موضوعات مختلف است. کوتاه بودن مقالات و داشتن موضوعاتی که توجه شما را به خود جلب می کند باعث می شود در حین خواندن خسته نشوید و همچنین به شما فرصت یادگیری لغات جدید را می دهد. علاوه بر این، در بخشی از مجله، تمرین ها و سوالات تمرینی با توجه به سطح شما آماده شده است.

5. کتاب The Everything Learning German Book

این کتاب مناسب زبان آموزان در سطح مبتدی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان در رابطه با مسائل روزمره صحبت کنند. همچنین این کتاب دارای سی دی تلفظ عبارات کتاب است که در بهبود تلفظ زبان آلمانی شما موثر است.

6. کتاب Learn German with Stories: Café in Berlin

قطعا خواندن کتاب های گرامر و دستور زبان بسیار می تواند خسته کننده باشد. کتاب Café in Berlin داستان هایی کوتاه و جذاب در رابطه با مردی جوان است که به برلین نقل مکان کرده است. خواندن این کتاب به زبان آموزان سطوح متوسط و مبتدی توصیه می شود.

7. کتاب German Short Stories for Beginners

همانطور که از اسم کتاب پیداست، این کتاب حاوی داستان هایی کوتاه مناسب افراد مبتدی است.

زبان روان و طبیعی این کتاب، همچنین گرامر راحت جملات آن باعث دلنشینی و جذب خوانندگان می گردد.

8. کتاب Homo Faber

این کلاسیک مدرن آلمانی داستان زندگی مهندسی را بیان می کند که برای علم و منطق ارزش بسیاری قائل است. استفاده ی نویسنده از واژگان اساسی و کاربردی، دستور زبان ساده و بیان جذاب داستان، خواننده را برای خواندن ادامه داستان وسوسه می کند. خواندن این کتاب به زبان آموزانی در سطح متوسط و مبتدی هستند، توصیه می شود.

سخن آخر

در این مقاله قسمتی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی در سطح های مختلف را به شما معرفی کردیم. اگر زبان آموزی با سطح مبتدی و یا متوسط هستید، پیشنهاد می کنیم در کلاس زبان آلمانی آموزشگاه دهخدا، که بهترین دوره های زبان آلمانی را به صورت حضوری و آنلاین در سطح کشور برگزار می کنند، شرکت نمایید.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!