بهترین سریال های عاشقانه ترکی

اگر طرفدار سریال های ترکیه ای هستید، پس قطعا از تماشای بهترین سریال های عاشقانه ترکی لذت خواهید برد. سریال های رمانتیک ترکی کم نیستند اما ما 22 مورد از جذاب ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.سریال های ترکی عاشقانه و رمانتیک گاهی با ژانر کمدی ترکیب می شوند گاهی با ژانرهای جنایی و پلیسی و … سرعت ترکیه ای ها در ساخت سریال بسیار بالاست، بنابراین سعی می کنیم این لیست را همیشه به روز رسانی کنیم.

مرتبط:

40تا از بهترین سریال‌ های عاشقانه از نگاه IMDb که نباید از دست بدهید! 

بهترین سریال های ترکیه ای | 40 سریال ترکی در ژانرهای مختلف 

بهترین فیلم های درام | 20 فیلم جذاب که حتما باید ببینید! 


1. Sen Çal Kapimi 

Sen Çal Kapimi از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2020–2021
  • ژانر: کمدی، رمانتیک

در این درام ترکی، رابطه ای ساختگی که دو نفر در آن باید تظاهر به نامزدی بودن کنند، واقعا عاشق هم می شوند. ایده اصلی سریال کمی کلیشه ای و پیش پا افتاده است، اما نحوه پرداخت به داستان و کنش هایی که بین شخصیت های داستان اتفاق می افتد، این اثر را به یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی تبدیل کرده است.

مرتبط: بهترین فیلم های ترکیه ای تمام دوران که ارزش تماشا دارند! 


2. Aile

Aile از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن، جنایی، درام

آیله داستان اصلان است که پسر خانواده ای پرجمعیت است و یک کلوپ شبانه را اداره می کند. یک مرد فوق العاده زیرک. او شخصیتی تاریک و مرموز است. دختری به نام دوین که یک روانشناس است وارد زندگی این مرد دشوار می شود و پیچیدگی داستان و عشق آنها شروع می شود.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی ؛ 30 انیمه سینمایی رمانتیک 


3. Erkenci Kus

Erkenci Kus از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2018–2019
  • ژانر: کمدی، رمانتیک

سریال کمدی عاشقانه درباره صنم، زنی جوان با آرزوی تبدیل شدن به یک نویسنده سرشناس که نمی تواند شغل ثابتی پیدا کند. او متعاقباً در تجارت تبلیغاتی که خواهرش در آن مشغول به کار است شروع به کار می کند. او همچنین در آنجا با Can و برادرش Emre روبرو می شود. در حالی که او عاشق Can می شود و ماجرا شروع می شود.

مرتبط: بهترین فیلم های عاشقانه تینیجری که زیبایی‌های عشق را به تصویر می کشند! 


4. Kiralik Ask

Kiralik Ask از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2015–2017
  • ژانر: کمدی، رمانتیک

این سریال کمدی، رمانتیک ترکی حول محور دختر فقیری می چرخد که مجبور می شود مردی ثروتمند را عاشق خودش کند. به دلیل موانع زندگی، او مجبور است یک طراح کفش ثروتمند را مجبور به ازدواج با خود کند. برادرش نه تنها بدهکار می شود، بلکه اسیر می شود، در حالی که او به همراه خواهر و مادربزرگش بدون پول مانده اند و نمی توانند به او کمک کنند.

در ادامه بخوانید »

ماری جوانا چیست ؟ هرآنچه باید راجع به مارجوانا (گل) بدانید!

بهترین فیلم های عاشقانه ای که باید تنها دید 

اگر می‌خواهید یک درام ترکی رنگارنگ مدرن تماشا کنید، حتما Kiralik Ask را ببینید! این یک انتخاب عالی برای کسانی است که عاشق درام های خانوادگی، کمدی ها و پایان های شاد هستند. هر شخصیت در کل پیشرفت بسیار خوبی دارد، بنابراین ناامید نخواهید شد.


5. Vatanim Sensin

Vatanim Sensin از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2016–2018
  • ژانر: درام، تاریخی، رمانتیک

این درام که در دوران جنگ استقلال ترکیه (1919-1923) می گذرد، داستان خانواده ای را روایت می کند که در حال فروپاشی هستند. با تماشای Vitanim Sensin، با زمان جالبی در تاریخ ترکیه آشنا خواهید شد، زمانی که سلطنت منسوخ می شود و ترکیه به یک ملت تبدیل می شود. با این حال شاهد داستان غم انگیز یک قهرمان و خانواده اش نیز هستیم.

در ادامه بخوانید » غم انگیزترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس که حتما باید ببینید! 

نقش اول مرد ژنرال جودت، یک شخصیت واقعی، یک سرباز ترک و جاسوسی است که مخفیانه وارد ارتش یونان می شود. نقش اول زن یک افسر زن است که یک جامعه نظامی ترکیه متشکل از زنان و مردان را رهبری می کند. در حالی که شوهرش غایب است، او به همراه سه فرزند و مادرشوهرش می ماند تا با مشکلات دوران جنگ مبارزه کند.

سریال Vitanim Sensin یکی از بهترین سریال های درام ترکی است. اگر می‌خواهید داستانی زیبا درباره عشق، جنگ، خیانت و مبارزه برای بقا تماشا کنید، درنگ نکنید و آن را تماشا کنید. این سریال حتی خواستارترین بیننده را راضی خواهد کرد – بازی، پیچش های تکان دهنده و تاریخچه پشت داستان فوق العاده است. علاوه بر این، شما را به دانستن بیشتر در مورد تاریخ این دوره وادار می کند!

واقعیت جالب: این زوج در واقع همسر واقعی هم هستند و شیمی بین آنها فوق العاده است.

در ادامه بخوانید » بهترین سریال های جنایی نتفلیکس


6. Kara Para Ask

Kara Para Ask از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار:  2014–2015
  • ژانر: درام، اکشن، جنایی

عمر افسر پلیس است و پس از مرگ نامزدش درد زیادی را متحمل می شود. جسد نامزد عمر در بالای یک صخره، در ماشینی در کنار یک مرد تاجر نسبتا قدیمی و ثروتمند پیدا شد. پس از شوک مرگ ناگهانی او و اتهامات خیانت عشقش به او، عمر متوجه می شود که پشت قتل مشکوک او چیزهای دیگری نهفته است.

در جریان آشکار کردن راز قتل نامزدش با دختری رو به رو می شود که عشق آنها با حل راز این جنایت گره می خورد.

مرتبط: حسادت در روابط عاشقانه ؛ چرا به روابط همسرم با دیگران حسادت می کنم؟ 


7. Kara Sevda

Kara Sevda از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2015–2017
  • ژانر: درام، رمانتیک

کمال دانشجوی جوانی است که کار می کند و همزمان برای خانواده اش پول درمی آورد. علیرغم اینکه زندگی متوسطی دارد، هرگز از کمبود ثروت خود صحبت نمی کند. از سوی دیگر نیهانیس دختری جوان و جذاب از خانواده ای ثروتمند است. او هنرمندی است که با خلق پرتره های مختلف از زندگی لذت می برد. این دو که هیچ سرنوشت مشترکی باهم ندارند عاشق هم می شوند.

در ادامه بخوانید » حفظ رابطه عاشقانه ؛ 5 کاری که هر ماه باید انجام دهید! 


8. Fi

سریال  Fi از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2017–2018
  • ژانر: درام، رمانتیک

سریال فی در مورد مردی مرموز است که وارد زندگی یک زوج می شود و زنی که عاشقش شده است را به دست می آورد و رابطه زوج عاشق را بهم می زند. او برای به دست آوردن عشقش هرچه بر سر راهش است را نابود می کند، حتی زنی را که عاشقش است. اگر به دنبال یک سریال متفاوت و مدرن با نقش پردازی های متفاوت هستید، سریال فی برای شماست.

در ادامه بخوانید » بهترین آهنگ های رمانتیک تمام دوران 


9. Dolunay 

Dolunay از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2017
  • ژانر: کمدی، رمانتیک

دولونای به این سوال می اندیشد که چه چیزی یک خانواده را تشکیل می دهد. آیا این نتیجه تجربیات مشترک، خون و DNA است یا فقط عشق؟ فریت اصلان یک تاجر ماهر، فردی با انضباط در تمام زمینه های زندگی خود از جمله کار، تناسب اندام و سلامت است. وقتی صحبت از خانه او و افرادی که در آنجا زندگی و کار می کنند به میان می آید، او بسیار سختگیر است.

همچنین بخوانید » بهترین فیلم های رمانتیک جهان | 10 فیلم عاشقانه جذاب 

نازلی پینار دانشجوی جوان آشپزی به عنوان سرآشپز شخصی فریت استخدام می شود و باید با نیازهای غذایی و دستورالعمل های آشپزی منحصر به فرد خود مقابله کند. فریت و نازلی در ابتدا با هم اختلاف نظر دارند، اما به مرور زمان به هم نزدیکتر می شوند و شروع به معاشقه می کنند.

مرتبط: بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران که نباید از دست بدهید! 


10. Ask 101

Ask 101 از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2020–2021
  • ژانر: درام، رمانتیک، کمدی

در دهه 1990 ترکیه، گروهی از نوجوانان طرد شده با هم متحد می شوند تا معلم محبوبشان را عاشق کنند تا او دلیلی برای ماندن در شهر با آنها داشته باشد. این سریال با پویایی جذابی که دارد هر بیننده ای را جذب و سرگرم می کند.

در ادامه بخوانید » معرفی فیلم بلوند Blonde | روایتی زیبا از زندگی مرلین مونرو


11. Ask Laftan Anlamaz

Ask Laftan Anlamaz از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2016–2017
  • ژانر: رمانتیک، کمدی

حیات که به عنوان دستیار شخصی مورات سرسلماز، مدیر عامل شرکت، برای یک تجارت بین المللی نساجی Sarte کار می کند، با شخص دیگری اشتباه گرفته میشود. در نتیجه، یک دروغ به عنوان پایه و اساس رابطه حیات و مورات عمل می کند. این دو از کی شروع به ملاقات می کنند؟

آیا عشق آنها آنقدر قوی خواهد بود که در برابر هر شکست مقاومت کند؟ این درام به تمام احساسات ناشی از عاشق شدن می پردازد، از جمله حسادت، رفتار ناپخته با هدف تحریک پارتنر، خشم، دل شکستگی، درد، بخشش دیگران و در نهایت شادی.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم های موزیکال تمام دوران | 40 فیلم برتر موزیکال


12. Ask-i Memnu

Ask-i Memnu از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2008–2010
  • ژانر: درام، رمانتیک

این سریال که یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی است، بازخوانی معاصر از رمان کلاسیک هالیت ضیا اوشاکلگیل، یکی از پیشگامان ادبیات ترکی است. عدنان، پدرسالار خانواده، یک تاجر موفق است که در یک عمارت باستانی در ساحل تنگه بسفر استانبول زندگی می کند.

عدنان از ده سال پیش که همسرش را از دست داد، زندگی خود را وقف فرزندانش بولنت و دخترش نیهال کرد و حالا عاشق زنی جوان شده و با او ازدواج کرده است. پس از مدتی، نزدیکترین افراد زندگی اش، بهلول و بیهتر عشقی پنهانی و پرشور نسبت به یکدیگر پیدا می کنند و کل خانواده را تحت تاثیر قرار می دهند.

مرتبط: بهترین سریال های برگرفته از کتاب که از تماشای آنها لذت خواهید برد! 


13. Istanbullu Gelin

Istanbullu Gelin از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2017–2019
  • ژانر: درام، رمانتیک، کمدی

ثریا، خواننده جوان و زیبایی است که عاشق مردی از خانواده ای ریشه دار و پر از رمز و راز می شود. بعد از ازدواج او با پسر خانواده بوران بورسا رازهای بسیاری از این خانواده فاش می شود، اما آیا تمام این رازها و اتفاقات می توانند عشق این دو را بهم نابود کند؟


14. Siyah Beyaz Ask

Siyah Beyaz Ask از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2017–2018
  • ژانر: درام، رمانتیک، اکشن

یکی از بهترین سریال های درام عاشقانه ترکی، داستان زنی را دنبال می کند که زندگی خود را وقف کمک به دیگران می کند. او یک پزشک موفق و یک شخص واقعاً دلسوز است، اما همچنین یک زن قوی است که می تواند خودش را کنترل کند (که اغلب در درام ها دیده نمی شود).

در ادامه بخوانید » 20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) که حتما باید ببینید! 

یک روز او توسط یک قاتل اسیر می شود، مجبور می شود با او ازدواج کند و از این رو وارد یک خانواده فاسد می شود. علیرغم شرایط، او هنوز هم دلسوزی نشان می‌دهد، اما بازهم می‌داند که چگونه نسبت به همه افراد سمی اطرافش سختگیر باشد. علاوه بر این، او سعی می کند رفتار پیچیده رباینده اش را درک کند و دردی را که در زیر ظاهر بی رحمانه او پنهان شده است، می بیند و به تدریج، احساسات عمیقی نسبت به او پیدا می کند.

اگر سریال هایی را دوست دارید که با احساسات شما بازی می کنند، باید “عشق سیاه و سفید” را تماشا کنید! همچنین، اگر عاشق سریال هایی در مورد یک زن قوی و شجاع باشید، عاشق این سریال خواهید شد. به طور کلی، همه شخصیت ها دارای داستان و عمق هستند.


15. Cesur Ve Güzel

Cesur Ve Güzel از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2016–2017
  • ژانر: درام، رمانتیک، جنایی

داستان درباره مردی است که قصد دارد انتقام مرگ پدرش را بگیرد. او هنوز نمی داند که عمیقاً عاشق دختر مردی خواهد شد که فکر می کند قاتل پدرش است. آیا او می تواند از انتقام برای زن محبوبش دست بکشد؟ و چگونه این زن می‌تواند با مردی که بدترین چیزها را برای پدرش می‌خواهد کنار بیاید؟

این یک سریال عاشقانه و دلنشین با داستانی عمیق و متفکرانه است. اگر به درام های انتقام جویانه پیچیده و شدید علاقه دارید، Cesur Ve Güzel برای شماست.

مرتبط: بهترین سریال های جنایی نتفلیکس که حتما باید آنها را تماشا کنید 


16. Muhtesem Yüzyil: Kösem

Muhtesem Yüzyil: Kösem از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2015–2017
  • ژانر: درام، رمانتیک، تاریخی

یکی از بهترین سریال‌های درام تاریخی ترکیه برای کسانی که عاشق دسیسه‌های قصر، سیاست و داستان‌های حرمسرا هستند. داستان درباره آناستازیا، دختر یونانی بی گناهی است که به عنوان برده به حرمسرای سلطان احمد اول آورده شده است. او نام خود را به “Kosem” که به معنای رهبر است تغییر می دهد.

او به مدت نیم قرن بر سیاست عثمانی تأثیر زیادی گذاشت. او از طریق شوهرش سلطان احمد اول، دو پسرش و نوه اش بر امپراتوری حکومت کرد. او حداقل برای نیمی از زمان سلطنت پسرانش نایب السلطنه بود. در این سریال سه بازیگر زن مختلف را در نقش کوشم خواهید دید.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم و سریال های ریحانه پارسا را بشناسید! 

اگر داستان هایی که بر اساس زندگی شخصیت های تاریخی واقعی هستند را دوست دارید، تماشای این سریال برای شما ضروری است! به خصوص اگر به دنبال یک درام ترکی شبیه به “قرن باشکوه” در مورد سلطان سلیمان و سلطنت او هستید، باید آن را تماشا کنید. یک انتخاب عالی برای همه کسانی که عاشق تماشای داستان های زنان قدرتمند هستند!


17. Medcezir

Medcezir از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2013–2015
  • ژانر: درام، رمانتیک، کمدی

یامان که در یکی از حومه های استانبول زندگی می کند، به دلیل دزدیدن ماشین برادرش در پمپ بنزین به همراه برادرش کنان دستگیر و به زندان می افتند. یامان وقتی با وکیلی سلیم ملاقات می کند فرصتی برای شروع جدید پیدا می کند. یامان به خانه جدیدش در بهترین محله استانبول و در همسایگی دختری زیبا منتقل می شود. او با ورود به این محله وارد ماجراهایی از جوانان آن محله می شود که عشقش به دختر همسایه همه چیز را شروع می کند.

در ادامه بخوانید » بهترین سریال های عاشقانه کره ای از نگاه IMDB 


18. Yesilçam

Yesilçam از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: درام، رمانتیک، تاریخی

این سریال، یک سریال در سبک و ژانر کلاسیک و سینمای قدیم، میباشد و بی شک علاقه مندان سریال ها و فیلمهای کلاسیک امتیاز بالایی به کارگردانی بی نقص آن خواهند داد. این سریال مهمترین دوره تاریخ سینمای ترکیه را روایت میکند. این سریال در مورد “سمیح”، تهیه کننده فیلم دهه شصت ترکیه که همه چیز را از دست داده و در تلاش است تا سینما را در ترکیه احیا کند و در عین حال به دنبال عشق زندگی خود است. 

مرتبط: بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران که نباید از دست بدهید! 


18. Seref Meselesi

Seref Meselesi از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2014–2015
  • ژانر: درام، رمانتیک

این سریال داستان برادران کیلیچ را دنبال می کند. آنها پس از مهاجرت از آیوالیک کوچک به استانبول پر جنب و جوش، مسیرهای مختلفی را در زندگی در پیش می گیرند. این سریال پر از بالا و پایین و سختی ها و البته داستان های عاشقانه این دو برادر است.


19. Hayat Sarkisi

Hayat Sarkisi از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2016–2017
  • ژانر: درام، رمانتیک، خانوادگی

داستان این سریال در مورد دختری است که برای بودن با کسی که دوستش دارد هر کاری انجام می دهد. برعکس، عشقش هیچ احساسی نسبت به او ندارد. تلاش های این دختر سمج و بامزه و فلش بک هایی از کودکی سخت او بسیار تماشایی و جذاب است.

مرتبط: 5 تا از بهترین فیلم های خانوادگی که حتما باید ببینید! 


20. Kuzgun

Kuzgun از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2019
  • ژانر: درام، رمانتیک، اکشن

زندگی خانوادگی کوزگون در نتیجه کولیسی که علیه پدرش که پلیس است، به کلی تغییر می کند. کوزگون در اسارت، درد، خشم و مبارزه ای خواهد افتاد که 20 سال طول خواهد کشید و در نهایت عاشق زنی می شود که به او در گذر از این انتقام کمک می کند.


21. Çalıkuşu

Çalıkuşu از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2013–2014
  • ژانر: درام، رمانتیک، تاریخی

این سریال بر اساس کتاب کلاسیک ترکی به همین نام، داستان دختری یتیم را روایت می‌کند که در خانواده‌ای ثروتمند عمو و عمه‌اش زندگی می‌کند. این سریال داستان زندگی  او را در خانه آنها و همچنین در یک مدرسه شبانه روزی نشان می دهد.

او در حین دیدار عمو و عمه اش، تحت تاثیر پسر عموی بزرگترش قرار می گیرد. با گذشت زمان، عشق آنها متقابل و قوی می شود. برای دیدن بسیاری از بازی های عاشقانه و لجبازی و دعواهای خانوادگی آماده باشید!

این یکی از معدود درام هایی است که پس از اتمام آن تأثیری ماندگار بر شما می گذارد. اگر به لباس‌های زیبا و پرجزئیات، ست‌های خیره‌کننده، موسیقی قابل ستایش و سنت‌ها علاقه دارید، این سریال را از دست ندهید!

مرتبط: بهترین سریال های آمازون پرایم که حتما باید ببینید! 


22. Hercai

Hercai از بهترین سریال های عاشقانه ترکی
  • سال انتشار: 2019–2021
  • ژانر: درام، رمانتیک

میران به دنبال انتقام مرگ پدر و مادرش است، بنابراین قصد دارد با ریان از خانواده ای که مسئول آن بودند ازدواج کند و انتقامش را بگیرد، پس از آنکه کمی زهر انتقامش را از طریق آزار دادن ریان می ریزد، به طور غیر منتظره ای عاشق ریان می شود. آیا این عشق آتش انتقامش را خاموش میکند؟

امیدواریم که از معرفی بهترین سریال های عاشقانه ترکی لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.