وب سایت رسمی انیمه Ragna Crimson تریلر پارت دوم این انیمه رو منتشر کرد. پارت اول Ragna Crimson در 12 قسمت از شهریور امسال پخش شد. پارت دوم انیمه Ragna Crimson قرار آرک Hito Ryū Sensō-hen” (به انگلیسی Human Dragon War Arc) رو به تصویر بکشه.در ادامه بخوانید » 20 تا از بهترین انیمه های اژدهایی که اصلا نباید از دست بدهید!

در ادامه تریلر تریلر پارت دوم انیمه Ragna Crimson رو تماشا کنید.

با انتشار تریلر آهنگ اوپنینگ پارت دوم انیمه هم مشخص شد آهنگ Cerebral Liberation) از saji.

انیمه Rangna Crimson اقتباسی هست از مانگایی به همین اسم نوشته و تصویرسازی شده توسط Daiki Kobayashi و تا الان 11 جلد از این مانگا در مجله Gangan Joker منتشر شده.

در ادامه بخوانید»

معرفی انیمه شبدر سیاه | Black Clover

بهترین انیمه های زامبی محور | 10 انیمه درباره زامبی ها 

کارگردانی انیمه بر عهده Ken Takahashi (کارگردان انیمه Butlers x Battlers) هستش و استودیو سازنده هم استودیو Silver Link. نویسندگی انیمه هم برعهده Deco Akao هستش و طراحی شخصیت ها برعهده Shinpei Aoki. آهنگسازی انیمه هم بر عهده Kōji Fujimoto و Osamu Sasaki هستش.

داستان انیمه Ranga Crimson

شکارچیان اژدها: جنگجویان مسلح به سلاح های نقره ای ویژه که برای جایزه اهدافشون رو نابود میکنن. پایین ترین رنک در میان شکارچی های، Ragna هستش، که با یک دختر نابغه جوان، لئونیکا، شخصی که معروف به اژدها کش هست و بیش از هر کسی اژدها کشته، وارد رابطه ای پیچیده میشه. تنها چیزی که راگنا می خواد بودن در کنار این دختر هستش اما حمله مخوف ترین اژدها تنها خواسته راگنا رو نابود میکنه!

زمان پخش پارت دوم انیمه Ranga Crimson

پارت دوم انیمه Ranga Crimson قرار از 24 دیماه پخش بشه.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

در ادامه بخوانید » 

بعد از 8 سال فصل سوم انیمه Sound! Euphonium باز میگردد + تریلر 

تریلر فصل سوم انیمه The Irregular at Magic High School