رژیم غذایی یا ورزش ! در این مقاله قصد داریم در مورد آنچه که دانشمندان و متخصصان تغذیه درباره رژیم غذایی و یا ورزش و انتخاب اینکه کدام بهترین گزینه برای کاهش وزن است ، صحبت کنیم.

رژیم غذایی یا ورزش

همه ما بار ها و بارها این را شنیده ایم که ورزش و رژیم غذایی کلیدهای اصلی کاهش وزن هستند.اما همان طور که مشخص است یک کدام از آن ها مهم تر از دیگری است.اگر می خواهید وزن کم کنید ، بهترین گزینه برای شما تمرکز بر روی رژیم غذایی است.این همچنین یکی از مواردی است که پزشکان آرزو می کنند درباره کاهش وزن بدانید.


همچنین بخوانید :


رژیم غذایی برای کاهش وزن از اهمیت بیشتری برخوردار است

با وجود تلاش مداوم برای سوزاندن چربی و کالری در ورزشگاه ، افرادی که فقط رژیم های غذایی خود را تغییر می دهند ، نسبت به افرادی که فقط فعالیت بدنی را افزایش می دهند ، وزن بیشتری از دست می دهند.در حقیقت ، مطالعه دیگری در ژورنال PeerJ نشان داد که بیش از سه سال ، افرادی که روزانه 30 دقیقه یا بیشتر  فعالیت بدنی داشتند ، در واقع نرخ افزایش وزن بیشتری نسبت به افرادی که کمتر ورزش می کردند داشتند.

در اصل ، اجتناب از کالری در وهله اول ساده تر از تلاش برای سوزاندن آنها است ، مارجوری نولان کوهن ، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی معتقد است ، سوزاندن یک کلوچه 100 کالری یک چیز است و سوزاندن 1200 کالری ناشی از خوردن همبرگر چیز دیگر که ساعت ها نیاز به تمرین و کالری سوزی دارد بنابراین وقتی می توانیم از خوردن مواد غذایی ناسالم با کالری بالا جلوگیری کنیم چرا باید به خوردن آن ها ادامه دهیم ؟

شما نمی توانید از رژیم غذایی فقیر استفاده کنید

اگر به اندازه های غذا توجه نکنید ، ممکن است بعد از شروع روال جدید تمرین بیشتر بخورید.نه تنها اشتهای شما به واسطه سوختن انرژی به طور طبیعی افزایش می یابد ، بلکه ممکن است در مورد انتخاب های غذایی سالم نیز کم رنگ باشید.اغلب این ایده وجود دارد که شما تا زمانیکه می توانید ورزش کنید می توانید هر چیزی بخورید .اما این باور غلطی است.نیم ساعت پیاده روی بر روی تردمیل می تواند 300 کالری از بین ببرد ، اما خوردن یک قطعه کیک می تواند تلاش سخت شما را از بین ببرد.

بیشترین فواید از رژیم غذایی و ورزش ناشی می شود

صبر کنید ، عضویت در ورزشگاه را کنسل نکنید.یک بررسی منظم از مطالعات نشان می دهد که جفت کردن رژیم با ورزش حتی برای رژیم های لاغری یا رژیم های ورزشی حتی برای کاهش وزن نیز موفق تر است.تحقیقات نشان می دهد که تمرکز روی هر دو منجر به نتایج طولانی مدت بهتر و یا چسبیدن به عادت های سالم می شود .بنابراین بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که هم زمان هم رژیم غذایی و ورزش را با یکدیگر داشته باشید.