در بازی فری فایر شاهد شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلفی هستیم. هر یک از این کاراکترها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. در صورت که قصد دارید تا تبدیل به گیمر حرفه‌ای بازی فری فایر شوید، نیاز است تا در کنار خرید جم فری فایر، دید کاملی در مورد شخصیت‌های این بازی داشته باشید و متناسب با سبک بازی خود، به سراغ شخصیت مناسب بروید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با شخصیت‌های بازی فری فایر آشنا کرده و در مورد هر یک از این کاراکترها توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

D-bee

دی بی یکی از شخصیت‌های بازی فری فایر است که می‌تواند در هنگام شلیک سرعت حرکت خود را %7 افزایش دهد و با دقت شلیک %13 بیشتر از رقبا تیراندازی کند.

Maro

مارو کاراکتری است که می‌توانید با استفاده از آن به دشمنانی که به شما فاصله دارند %5 بیشتر آسیب بزنید.

Xayne

زین یک هیلر است و به طور موقت 80 HP می‌دهد. مدت زمان بازسازی توانایی این شخصیت 150 ثانیه است. همچنین زین می‌تواند %40 آسیب بیشتری به دیوار‌ها و سپر کرونو وارد کند.

Skyler

اسکایلر این قابلیت را دارد تا یک موج بزرگ ایجاد کند و افرادی که در فاصله 50 متری او حضور دارند از این طریق آسیب می‌زند.

Shirou

توانایی شیرو آن است که وقتی از فاصله 80 متری مورد اصابت تیر دشمن قرار می‌گیرد، 6 ثانیه جای دشمن به او نمایش داده می‌شود.

Chrono

کرونو این قابلیت را دارد تا یک سپر دفاعی درست کند. این سپر می‌تواند 600 ضربه از دشمن را تحمل کند و از داخل سپر نیز می‌توان به بیرون تیراندازی کرد. 200 ثانیه طول می‌کشد تا بازسازی توانایی کرونو انجام شود. همچنین وقتی از سپر خارج می‌شوید تا %5 سرعت کرونو افزایش پیدا می‌کند.

Dasha

توانایی داشا این است که آسیب‌های ناشی از سقوط را تا %30 کاهش می‌دهد.

K

K یک هیلر است که برای درمان و بهبودی خود از EP استفاده می‌کند. همچنین به میزان 50 درصد EP به خود می‌بخشد. در واقع شما می‌توانید با انتخاب این شخصیت، در هنگام نبرد خود را ترمیم و جان خود را افزایش دهید.

Luqueta

لوکتا شخصی است که با هر بار کشتن دشمنان MAX HP می‌دهد. این میزان از 8HP شروع می‌شود و تا 35HP ادامه دارد.

Kelly

توانایی اصلی کاراکتر کلی آن است که می‌تواند در لول پایین سرعت دویدن را تا %1 افزایش دهد.

Jai

جای این قابلیت را دارد که با یک دکمه بتوانید خودکار خشاب تفنگ تان را عوض کنید.

Hayato

هایاتو این قابلیت را دارد تا اگر 10 درصد از HP او کم شود، نفوذ تیرهای او در جلیقه دشمن افزایش پیدا می‌کند.

Moco

موکو این قابلیت را دارد تا وقتی دشمنی به موکو شلیک می‌کنند، تا 2 ثانیه دشمن تگ زده می‌شود و شما می‌توانید از این طریق سریع تر دشمن را پیدا کنید.

Steffie

استفی این توانایی را دارد تا یک حلقه زرد رنگ درست کند که آسیب انفجاری را %15 و آسیب گلوله را به مدت 5 ثانیه کاهش می‌دهد. برای استفاده دوباره از این قدرت و بازسازی توانایی نیز باید 45 ثانیه صبر کنید.

Misha

میشا مهارت رانندگی دارد و سرعت رانندگی او تا %5 بیشتر است. همچنین این شخصیت می‌تواند خسارت وارد شده در هنگام رانندگی را تا %5 کاهش دهد.

Maxim

ماکسیم شخصیتی است که با انتخاب آن می‌توانید زمان خوردن قارچ و همچنین مدت زمانی که برای استفاده از کیت‌های پزشکی طول می‌کشد را %15 کاهش دهید.

Anderw

اگر شخصیت اندرو را برای بازی انتخاب کنید، میزان افت دوام جلیقه %2 کاهش پیدا خواهد کرد.

Caroline

توانایی مهمی که کارولین دارد، استفاده از سلاح‌های شات گان است. وقتی از اسلحه‌های شات گان با شخصیت کارولین استفاده می‌کنید، سرعت حرکت شما افزایش پیدا می‌کند.

Laura

لورا شخصیتی است که در تیراندازی دقت دارد و با انتخاب او، اسکوپ شما %10 افزایش پیدا می‌کند.

Rafael

رافائل شخصی است که وقتی از اسلحه‌های تک تیرانداز یا کلت‌ها استفاده می‌کند، اگر کسی را که ناک کند سریع تر HP از دست می‌دهد و این یعنی دشمن شما زودتر می‌میرد.

Alok

توانایی آلوک این است که یک حلقه 5 متری ایجاد می‌کند. در این حلقه سرعت حرکت و سرعت دویدن %10 افزایش پیدا می‌کند و HP 5 برای 5 ثانیه به شما می‌دهد.

Jota

اگر شخصیت جوتا را انتخاب کنید و بازیکنی را با اسلحه‌های SMG یا شات گان بکشید، شما 25 HP دریافت می‌کنید.

Clu

توانایی اصلی شخصیت کلو آن است که می‌تواند برای مدت زمان مشخصی دشمنان را روی نقشه مشاهده کنید.

Wolfrahh

ولفراه این توانایی را دارد تا خسارت وارده در اثر هد شات شدن را %3 تا %25 کاهش دهد. همچنین آسیب به اندام دشمنان با انتخاب این شخصیت %3 تا %15 افزایش پیدا می‌کند.

Alvaro

آلوارو برای افرادی که علاقه مند به استفاده از سلاح‌های منفجره هستند گزینه فوق العاده‌ای است. با انتخاب این شخصیت آسیب سلاح‌های منفجره %6 افزایش پیدا می‌کند و دامنه آسیب آن‌ها %7 بیشتر می‌شود.

Antonio

توانایی آنتونیو این است که با شروع هر دور این شخصیت 10 HP دریافت می‌کند و جان بیشتر نسبت به سایر کاراکترها خواهد داشت.

Paloma

با انتخاب پالوما برای گان‌های ویژه 45 تیر بیشتر خواهید داشت.

Miguel

میگوئل کاراکتری است که با هر بار کشتن دشمنان 30 EP دریافت می‌کند.

Nikita

اگر نیاز دارید تا سرعت عوض کردن خشاب را در بازی فری فایر بالا ببرید نیکیتا گزینه فوق العاده‌ای است چرا که %4 سریع تر خشاب عوض می‌کند.

Joseph

جوزف این توانایی را دارد تا خسارت وارده به سایر شخصیت‌ها را به مدت 1 ثانیه %10 افزایش دهد.

Notora

نوتورا شخصیتی است که در زمان رانندگی با وسیله نقلیه می‌تواند HP تمام اعضای داخل خودرو را 5 HP اضافه کند. نوتورا در هر 4.5 ثانیه می‌تواند این کار را انجام دهد.

A124

A124 این قابلیت را دارد تا به سرعت 20 EP را در طی 4 ثانیه به HP تبدیل کند. شما می‌توانید هر 10 ثانیه از این قابلیت استفاده کنید.

Kla

کلا می‌تواند با هر ضربه مشت مقدار بیشتری از حالت عادی به دشمنان آسیب بزند.

Wukong

ووکونگ این توانایی را دارد تا برای مدتی کمی استتار کند و به بوته تبدیل شود. در این مدت به او ضربه‌ای وارد نخواهد شد.

Olivia

توانایی اولیویا درمان سایر گیمرها است و او به عنوان یک هیلر در بازی فری فایبر عمل می‌کند. بازیکنانی که توسط اولیویا درمان می‌شوند، 30 HP بیشتر خواهند داشت.

Ford

توانایی فورد این است که وقتی در زون قرار دارد، حدود %4 از آسیب زون را کاهش می‌دهد.

Shani

شانی یک مهندس است و پس از هر بار کشتن سایر گیمرها 10 مقاومت زرهی دریافت می‌کنید. همچنین شما می‌توانید با این شخصیت دوام زره خود را تا سطح 3 ارتقا دهید.

حرف آخر

در این مطلب به بررسی و معرفی کامل کاراکتر‌ها و شخصیت‌های محبوب فری فایر پرداخته و تلاش کردیم تا مهم ترین اطلاعات در مورد هر یک از این شخصیت‌ها را به شما ارائه دهیم. همان طوری که بیان شد، برای موفقیت در بازی فری فایر نیاز است تا در کنار انجام کارهایی مثل خرید جم فری فایر، در مورد تمامی شخصیت‌های بازی تحقیق کنید تا با دید کاملی در مورد ویژگی‌ها و توانایی هر یک از کاراکترها، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و با آن کاراکتر بازی کنید.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!