اگر به صنعت گیم و بازی‌ های موبایلی علاقه داشته باشید، حتما بازی Pubg Mobile برایتان آشنا خواهد بود اما آیا تاکنون چیزی راجع به بازی Pubg Newstate شنیده‌اید؟

علاقه‌مندان به دنیای گیم و گیمرهای حرفه‌ای، مدام به دنبال ارتقا نسخه‌های بازی‌های موبایلی خود هستند و خیلی کم پیش می‌آید که از بازی‌های اکشن و بتل رویال بگذرند، بنابراین پابجی موبایل و نیو استیت به اندازۀ کافی در بین گیمرهای حرفه‌ای شناخته‌شده هستند.‌ بازی نیو استیت با عنوان « پابجی: نیو استیت» شناخته می‌شود، بنابراین آنچه درمورد بازی پابجی موبایل و نیو استیت موردتوجه قرار می‌گیرد، فاکتورهایی است که سبب ایجاد تفاوت بین این دو بازی شده‌است. در ادامه به شرح این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

بازی پابجی موبایل و نیو استیت

معرفی بازی نیو استیت

قطعا وقتی به دنبال شناخت تفاوت‌های بازی پابجی موبایل و نیو استیت هستید، یک آشنایی دیرینه با پابجی موبایل دارید و احتمالاً آن را بازی کرده‌اید، بنابراین به‌خوبی می‌دانید که پابجی موبایل یک بازی اکشن با سبک بتل رویال و ماهیت حفظ بقاست. شما به همراه ۹۹ نفر دیگر، در محیط نقشۀ پابجی به ماجراجویی و مبارزه پرداخته و تنها در صورتی برنده خواهید شد که زنده بمانید.

بیشتر بخوانید : بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل که نباید از دست‌شان بدهید! 

پابجی تاکنون بازی قدرتمندی بوده و سازندگان آن نیز اعلام کرده‌اند که در نسخه‌های جدید آن، به‌هیچ‌وجه از شرایط فعلی بازی فاصله نمی‌گیرند، بنابراین اگر نیو استیت را نسخۀ جدید پابجی در نظر بگیرید، همان سناریوی قدیمی در پابجی را در نیو استیت نیز مشاهده خواهید کرد. با این حساب ممکن است از خود بپرسید که تفاوت این دو بازی در کجاست؟ در ادامه به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد.

چه تغییراتی در گرافیک بازی رخ داده‌است؟

اگرچه شما در نیو استیت خصوصیات و شرایطی مشابه پابجی موبایل را تجربه خواهید کرد، اما آنچه سبب ایجاد تفاوت بین پابجی موبایل و نیو استیت شده‌است، ظاهر بهبودیافته و باکیفیت این بازی است. درواقع هستۀ دو بازی مشابه و یکسان است و تفاوت‌ها در جزئیات بازی دیده می‌شود. استودیو کرفتون با استفاده از تکنولوژی گلوبال لومینیشن سعی بر این داشته است که با بهبود ظاهر و گرافیک پابجی موبایل، ضمن ایجاد تصاویر واقع‌گرایانه، فاصلۀ گرافیکی این بازی با سایر بازی‌های موبایلی قدرتمند را به حداقل برساند. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند که در نسخۀ جدید پابجی موبایل، شاهد عملکرد و پرفورمنس ایده‌آل‌تری باشید. جالب است بدانید که نقشۀ نیو استیت یک بازی در آینده را برایتان تداعی می‌کند. درواقع محیط بازی برای سال ۲۰۵۱ و مطابق با شرایط حاکم در آن زمان طراحی شده‌است.

قبل از هر چیزی در بررسی گرافیک پابجی موبایل و نیو استیت، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که سازندگان بازی‌های موبایلی در تلاش‌اند که با ارائه نسخه‌های جدید بازی، هیجان این بازی‌ها را افزایش داده و تجربۀ یک بازی ایده‌آل‌تر را برایتان رقم بزنند. شما می‌توانید در نیو استیت یک محیط متفاوت با کلی امکانات خاص را تجربه کنید.‌ واضح‌ترین تغییری که در نیو استیت نسبت به پابجی موبایل دیده می‌شود، گرافیک پیشرفته و ابزارها و مکانیک‌های تازه است‌. اگر پابجی را بازی کرده باشید، به‌خوبی متوجۀ این تغییرات خواهید شد. تمامی فعالیت‌ها و حرکات گیمرها در نیو استیت روان‌تر و سریع‌تر از پابجی موبایل است، به همین دلیل هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. گرافیک نیو استیت آنچنان پیشرفت داشته که شما تصور می‌کنید در حال انجام یک بازی کامپیوتری هستید.‌

کدام بازی بهتر است؟ پابجی موبایل یا نیو استیت

طبیعتاً این اولین سوالی است که در بررسی بازی پابجی موبایل و نیو استیت به ذهن‌تان می‌رسد. برای این‌که به پاسخ صریحی برای این سوال برسید، بهتر است با مکانیک‌ها و آپشن‌های جدید بازی آشنا شوید. یکی از آپشن‌های جالبی که در این بازی دیده می‌شود، امکان شخصی‌سازی اسلحه‌ها است. درواقع شما می‌توانید براساس هدف خود، تعداد گلوله‌ها و ظرفیت اسلحه را افزایش دهید، قطعات جدید به آن اضافه کنید و یا حالت‌های جدیدی به آن بیفزایید. وجود وسایل نقلیۀ جدید مانند ماشین‌های برقی و آپشن‌های خاص در آن‌ها در نیو استیت، امکان یک مبارزۀ قدرتمند را برایتان فراهم می‌سازند. قسمت جذاب ماجرا آن است که شما می‌توانید در نیو استیت برخلاف پابجی، در محیط اطراف خود پول جمع‌آوری کرده و با استفاده از آن، تجهیزات لازم را تهیه کنید.

بازی پابجی موبایل و نیو استیت

وجود کنترلرهای روان‌تر در نیو استیت گیم پلی رارآسلن تر ساخته است. یکی از فاکتورهای مهمی که در بازی‌های بتل رویال بر روی گیم پلی تأثیر می‌گذارد، نقشۀ بازی است. لازم است بدانید در نقشۀ بازی پابجی موبایل و نیو استیت، تفاوت‌های آشکاری دیده می‌شود. نقشۀ بازی در نیو استیت تغییرات قابل توجهی داشته و این مسئله در کنار گرافیک حرفه‌ای، عامل اصلی جذابیت نیو استیت شناخته می‌شود. در نیو استیت چهار نقشۀ متفاوت وجود دارد که هریک با مکان‌ها و امکانات خاص برای گیمرهای مبتدی تا گیمرهای حرفه‌ای و نبردهای سنگین بهینه شده‌اند. در کل می‌توان گفت نیو استیت یک محیط بازی جدید اما آشناست و هر لحظه چیزهای جدیدی برای کشف کردن در آن وجود دارد.

خرید ارز رایج بازی پابجی موبایل و نیو استیت

همان‌طور که می‌دانید، خرید یوسی به‌عنوان ارز رایج پابجی موبایل این شرایط را برایتان فراهم می‌ساخت که با دسترسی به  امکانات بازی به پیشرفت‌های قابل توجهی برسید.  قطعاً در بازی نیو استیت چیز چنین قابلیتی وجود دارد که بتوانید با خرید ارز رایج آن شرایط بهتری برای خود فراهم کنید. شما می‌توانید در بازی نیو استیت، با خرید ارز رایج آن که ان‌سی نام‌گذاری شده‌است، سطح بازی خود را ارتقا داده و از امکانات بیشتری برای بازی استفاده کنید. به این ترتیب یک بازی آزادانه‌تر و چالش‌برانگیز را تجربه خواهید کرد.

بازی پابجی موبایل و نیو استیت

جمع‌بندی

تا اینجا به بررسی تفاوت‌های بین پابجی موبایل و نیو استیت پرداختیم‌. براساس آنچه که تا اینجا متوجه شدید، می‌توان گفت نیو استیت نسخۀ ارتقا‌یافته پابجی موبایل است. نقشۀ بزرگ‌تر، اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و امکانات جدیدتر و پیشرفته‌تر در نیو استیت، در کنار گرافیک بی‌نظیر ضمن بهبود عملکرد شما، یک بازی حرفه‌ای را برایتان رقم می‌زند. با وجود این‌که این بازی بسیار هیجان‌انگیز، پرچالش و جذاب است، شما می‌توانید با استفاده از واحد پولی رایج بازی، بر جذابیت آن بیفزایید.

منبع : سایت گیم ستی مرجع فروش جم بازی های موبایل 

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!