بعد از پخش قسمت آخر از فصل چهارم انیمه سگ های ولگرد بانگو فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs هم تایید شد. خبری فوق العاده برای طرفداران این انیمه جذاب. فصل پنجم انیمه قرار ماه جولای 2023 یا تیرماه 1402 پخش بشه.

به همراه این خبر تریلر فصل پنجم هم منتشر شده در نتیجه میتونیم نگاهی کوتاه به بخشی از فصل جدید داشته باشیم.

مرتبط:بهترین انیمه های گانگستری که حتما باید آنها را تماشا کنید! 

انیمه سریالی Bungo Stray Dogs از مانگایی به همین اسم اقتباس شده. نویسنده این اثر کافکا آساگیری (Kafka Asagiri) و تصویرگر اون سانگو هاروکاوا (Sango Harukawa) ست. اولین چپتر این مانگا در دسامبر سال 2012 از طریق انتشارات Kadokawa Shoten منتشر شد و تا الان هم ادامه داره. تا به حال 21 جلد از این مانگای فوق العاده منتشر شده. که جز محبوب ترین آثار دو دهه اخیر به شمار میره. بعد از این صاحبان اثر تصمیم به نوشتن لایت ناول این سری گرفتن. اولین چپتر لایت ناول در آپریل سال 2014 از طریق همون انتشارات چاپ شد. از این مجموعه لایت ناول 8 جلد موجوده و داستان همچنان ادامه داره.

پوستر فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs

خلاصه داستان Bungo Stray Dogs

داستان این فرنچایز فوق العاده درباره پسر یتیمی به اسم آتسوشی ناکاجیما ست. که به دلایلی از یتیم خونه بیرون میشه. و بعد از این اتفاق توی شرایط سختی قرار میگیره و چیزی نمونده بود که از گرسنگی بمیره. تا اینکه به مرد مرموزی برمیخوره که اخلاق و رفتار عجیبی داره. اما همین آدم عجیب و غریب تنها امید آتسوشی برای داشتن یه زندگی “خوب” ست.

مرتبط: انیمه سگ های ولگرد بانگو ؛ سوالاتی که باید پاسخ داده شوند! 

استودیو Bones به طرفداران این انیمه قول داده که به زودی اطلاعات بیشتری از این سریال محبوب و مورد انتظار منتشر میکنه.

و در صورت انتشار هرچیزی که به این پروژه عظیم مربوط میشه، ما اولین کسایی خواهیم بود که شمارو درجریان میذارن 🙂 پس اگر هنوز توی سایت حساب کاربری نساختین زودتر یکی بسازین و نوتیفیکیشن رو روشن کنید تا زودتر از بقیه از اخبار انیمه مورد علاقه تون مطلع بشید.