با معرفی 5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند در خدمت شما هستیم. انیمه ها فقط برای فایت های جذاب و انیمیشن های رنگارنگ شهرت ندارن! بلکه شخصیت و نحوه رشد شخصیت و بار روانی داستان هستش که باعث جذابیت چندبرابری انیمه نسبت به سایر مدیوم ها شده. یک انیمه جذاب شخصیت هایی جذابی داره که در طول داستان دستخوش تغییر و تحول می شن و این تغییرات و رشد و توسعه روانی هستش که خیلی هارو عاشق انیمه یا شاید معتاد به انیمه می کنه.

5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

توی این لیست به معرفی 5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند می پردازیم. تغییر شخصیت توی بعضی از این کاراکترها مثبت و توی بعضی ها منفی بوده.

کن کانکی در انیمه توکیو غول

کن کانکی شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

از پسربچه درسخون به قویترین نیمه غول انسان

دلیل تغییر: خودپذیری

کن کانکی قهرمان اصلی انیمه توکیو غول تنها شخصیت تو دنیا انیمه هستش که دوبار دچار تغییرات رادیکال شخصیتی شده! بار اول زمانی بود که کانکی هنوز تبدیل به غول نشده بود، پسر بچه دبیرستانی که خوره کتاب خوندن داشت. بعد آشنایی با ریزه و تبدیل شدن به غول کانکی در حالتی معلق قرار داشت اما تحت شکنجه های وحشتناک یاموری کانکی مجبور به قبول بخش غول خودش میشه و حالا کانکی تبدیل شده به یک موجود بی رحم و خطرناک که خالی از احساسه!

همچنین بخوانید» محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن طبق آخرین نظرسنجی مای انیمه لیست! 

تبدیل مرحله دوم زمانی اتفاق میوفته که کانکی حافظه اش رو از دست میده و تبدیل میشه به هایسه ساساکی! شخصیت مهربان که تونسته رابطه خوبی بین نیمه انسانی و نیمه غول خودش برقرار کنه. اما این وضعیت خیلی دوام نمیاره و هایسه تحت فشار زیاد مجدد تبدیل به کانکی میشه.

خرید استیکر کن کانکی از فروشگاه وارونه

برای درک بهتر وضعیت کانکی پیشنهاد میکنم مباحث روانشاسی مثل اختلال چند شخصیتی یا اختلال هویت تجزیه ای و مسخ شخصیت رو در مجله وارونه مطالعه کنید.


کاتسوکی باکوگو در انیمه مای هیرو آکادمیا

کاتسوکی شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

از دلقک مغرور به ستایش کننده مخفی دکو

دلیل تغییر: اهمیت دادن به رفیق دوران کودکی (دکو)

کاتسوکی باکوگو یکی از مهمترین شخصیت های انیمه آکادمی قهرمانانه من هستش که از همون ابتدا به دلیل داشتن ویژگی خفن، خودش رو برتر از بقیه میدونست و همیشه در حال مسخره کردن افراد ضعیف بخصوص دکو بود.

خرید استیکر Katsuki Bakugo از فروشگاه وارونه

اما به تازگی و در فصل ششم شاهد این بودیم که باکوگو نگران دکو هست و برای همه بدی هایی که بهش کرده ازش عذرخواهی میکنه. این تغییر شخصیت ناگهانی چیزی بود که همه طرفداران این مجموعه رو شگفت زده کرد. در ادامه بخوانید» بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای که شما را میخ‌کوب می‌کنند! 


کیو سوه ما در انیمه فروت بسکت

شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

از : شخصیت سندگل به شخصیت عشق حمایتگر

دلیل تغییر: علاقه اش به هوندا توهرو

Kyo sumha پرتاگونیست انیمه فروت بسکت هستش. در ابتدا ما شاهد شخصیت دیوانه وار و سرگرم کننده کیو هستیم که از خودش متنفر و فکر میکنه بخاطر زودیاک گربه ای که داره نفرین شده اس.

در ادامه داستان اما شاهد رشد و توسعه شخصیت کیو هستیم احساساتش به هوندا باعث میشه تا کیو خودش و نفرین زودیاکش رو قبول کنه و احساساتش به هوندا رو بروز بده.

مرتبط: معرفی انیمه سبد میوه Fruits basket ؛ شوجویی که قلب ها را تسخیر کرده! 


کیلو آ در انیمه هانتر اکس هانتر

کیلوا از شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

از قاتل خونسرد و بی رحم به دوستی مهربان و حمایتگر

دلیل تغییر: دوستی با گون

کیلوا یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های مکمل انیمه ای هستش و از خانواده ای میاد که توش همه آدمکش هستن. در ابتدا کیلوا شخصیت خیلی سرد و گوشه گیری داره در حال فرار از شغل آدمکشی هست و خانواده اش با فشار میخوان مجبورش کنن به خونه برگرده تا شغل خانوادگیشون رو ادامه بده.

خرید استیکر کیلوا از فروشگاه وارونه

اما بعد از آشنایی کیلوا با گون دید و جهان بینی کیلوا تغییر میکنه و اون تبدیل میشه به شخصیتی که به دوستاش اهمیت میده و در مقابل خانواده اش می ایسته تا بره دنبال آرزوش و تبدیل بشه به بهترین شکارچی جهان.


ارن یئگر در انیمه اتک آن تایتان

ارن یگر شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

از پرتاگونیست اصلی انیمه به آنتاگونیست اصلی انیمه

دلیل تغییر: محافظت از دوستان و آزادی

ارن یئگر قهرمان اصلی دنیای اتک آن تایتان نوجوانی بود خوشحال و شاد که به دنبال آزادی پشت دیوارها و کشف ناشناخته ها بود. اما بعد از حمله تایتان ها و اتفاقات وحشتناکی که برای اون و سایر دوستاش افتاد ارن رو تبدیل به یک شخصیت ردی و انتقام جو کرد.

خرید محصولات انیمه ای با تم اتک آن تایتان در فروشگاه وارونه

در ادامه وقتی ارن متوجه واقعیت اصلی داستان و دنیای خارج دیوارها میشه و میفهمه که همه دنیا خواهان از بین رفتن مردمش هستن به ناگهان شخصیتش تغییر میکنه و تصمیم میگیره برای محافظت از دوستاش دنیای خارج از دیوارهارو نابود کنه. اما با این تصمیم دوستاش رو از دست میده و حالا ارن از یک نوجوان باهوش تبدیل شده به یک مرد افسرده سایکوپت!

در ادامه بخوانید» شرور اصلی در اتک آن تایتان کیست؟ 

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشیدو لطفا شما هم اگه شخصیت انیمه ای رو میشناسید که فک میکنین میتونست تو این لیست باشه برامون کامنت بزارید.