قوی ترین شخصیت های زن انیمه بلیچ Bleach

با معرفی قوی ترین زنان انیمه بلیچ در خدمت شما هستیم. انیمه بلیچ – Bleach یکی از انیمه هایی ست که کارکترهای قدرتمند زیادی داره. در بین لیست طولانی کارکترهای بلیچ اسامی زنان بسیاری به چشم میخوره که هر کدوم نقش به خصوص و مهمی در داستان ایفا میکنند. بلیچ یکی از سه اثر بزرگ و برتر نسل خودشه که به زودی در اکتبر 2022 (پاییز 1401) با انتشار یه فصل کاملا جدید برمیگرده. جدیدترین فصل بلیچ با عنوان آرک داستانی “جنگ خونین هزار ساله – Thousand Year Blood War” منتشر خواهد شد.

مرتبط: در مورد آرک جدید Bleach چه می‌دانیم؟ 

مجموعه Bleach از همون ابتدای پخش در سال 2004 تا همین الآن شخصیت های زیادی رو معرفی کرده و تونسته با استفاده از اصل تنوع، برای مدت طولانی ای مخاطبانش رو سرگرم نگهداره.

قوی ترین زنان انیمه بلیچ

کارکتر اصلی این سری پسری به نام ایچیگو کوروساکی ست که در طول ماجراجویی پرفراز و نشیبش با ده ها دوست، حریف یا دشمن مواجه میشه. بلیچ به عنوان یک انیمه شونن شامل کارکترهای مذکر زیادیه، اما با این حال بسیاری از قهرمانان یا ویلین های داستان زنان هستن. در این مطلب به رتبه بندی قوی ترین دختران Bleach بر اساس قدرت مبارزه و توانایی هایشان می‌پردازیم.


10/ ستوان نیمو کوروتسوچی (Nemu Kurotsuchi)

نیمو کوروتسوچی از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

ستوان کوروتسوچی از جوخه دوازدهم شخصیت ساکت، آروم و مطیعی داره و از هر دستوری که از طرف رئیس یا خالقش “کاپیتان مایوری کوروتسوچی” صادر بشه پیروی میکنه. شاید این شخصیت در ظاهر خیلی سافت یا آسیب‌پذیر به نظر برسه اما در واقع اصلا اینطور نیست. کاپیتان مایوری از همون اول ستوان نیمو رو طوری مهندسی و طراحی کرد تا به یکی از قوی ترین سلاح هایش تبدیل بشه.

نیمو برخلاف جثه کوچک و ظاهر ظریفی که داره از قدرت بدنی، سرعت و استقامت شگفت‌انگیزی برخورداره و حتی میتونه با چرخوندن دستش (مثل مته دریل) سخت ترین سنگ ها رو سوراخ کنه. ستوان نمو کوروتسوچی در طول مبارزاتش ترجیح میده به جای زاپاکوتو (سلاح شینیگامی ها برای از بین بردن ارواح که بیشتر به شکل شمشیر هستن) از فن “نبرد غوغا – Melee Combat” استفاده کنه؛ اینطوری میتونه حمله حریفش رو مهار و بعد اون رو به کاپیتان مایوری بسپره تا کارش رو تموم کنه!

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Bleach


9/ بامبیتا باستربین (Bambietta Basterbine)

بامبیتا باستربین از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

بیشتر استرن‌ریترها ( شوالیه ستاره – Sternritter) از لحاظ قدرت با درجه کاپیتان برابری میکنن و حتی بعضی از اونها قوی‌تر هم هستن. E بامبیتا باستربین یکی از شوالیه هایی ست که با کاپیتان ها همترازه. حرف انگلیسی E ابتدای اسم بامبیتا مخفف کلمه Explosion به معنی انفجاره؛ یعنی بامبیتا میتونه هر وسیله یا شخصی رو که بخواد به مواد منفجره تبدیل کنه (خلاصه اش اینکه میتونه هر کسی که خواست رو توی یه چشم بهم زدن منفجر کنه).

این توانایی بامبیتا باستربین به شدت مخربه و پیشگیری یا فرار از اون خیلی دشوارو تا حدی ناممکنه چون هرچیزی میتونه توی یه لحظه به یکی از بمب‌های اون تبدیل بشه. اگه الآن فکر میکنین این دختر ترسناکه بعد از فهمیدن توانایی های برجسته اش در زمینه های تیراندازی و شمشیرزنی مطمئن تر میشید. بامبیتا سابقه درخشانی در زمینه استفاده از تیروکمان های کوئینسی داره و همیشه یه شمشیر رو به عنوان سلاح پشتیبانش حمل میکنه و حتی مدال هم گرفته.


8/ روکیا کوچکی (Rukia Kuchiki)

روکیا کوچکی از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

روکیا یکی از معدود افرادیه که به سطح بانکای رسیده. بانکای آخرین سطح ارتقا یافته زانپاکوتو ست که برای دست پیدا کردن به این سطح، کاربر باید روح زانپاکوتو رو مادی سازی و مطیع خودش کنه و از کشیده شدن به دنیای درونی زانپاکوتو خودداری کنه. روکیا کوچکی در فصل اول بلیچ به عنوان یه افسر سول-ریپر (شینیگامی) در حال انجام وظیفه معرفی شد. اون موقع ها نسبتا ضعیف به نظر میرسید و حتی برای از بین بردن Fishbone-D به کمک احتیاج داشت و به تنهایی از پسش برنمی‌اومد. اما شخصیت روکیا بعد از آرک داستانی “جامعه روح ها – Soul Society” دچار تغییرات زیادی شد و به همه ثابت کرد که پتانسیل انجام چه کارهای بزرگی رو داره.

روکیا شیکایی (Shikai – دومین حالت دسترسی به زانپاکوتو که برای فعال سازی اون شینیگامی کاربر باید اسم زانپاکوتویی که ازش استفاده میکنه رو بفهمه) به اسم Sode no Shirayuki داره که در سه رقص یا حالت متفاوت یخ ایجاد میکنه. اون بعدا بانکایی به نام Hakke no Tomage به دست آورد، اما هنوز کاملا به اون مسلط نشده و به کار وتلاش زیادی نیاز داره تا بتونه در استفاده از بانکای جدیدش حرفه ای بشه. روکیا در استفاده از جادوی کیدو هم بسیار ماهره.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های شبیه به مجموعه Bleach


7/ کریو هیکیفونه (Kirio Hikifune)

*این مورد شامل کمی اسپویل از مانگای بلیچ است!

کریو هیکیفونه از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

کریو هیکیفونه از واحد گارد سلطنتی هنوز در انیمه حضور پیدا نکرده اما کسایی که مانگای بلیچ رو مطالعه کرده باشن به خوبی میدونن که این کارکتر چه توانایی هایی داره. این کارکتر زمانی در جوخه دوازدهم فعالیت میکرد تا اینکه به عنوان عضوی از جوخه صفر ارتقا موقعیت پیدا کرد تا روی پروژه تاریخ‌ساز “اختراع روح مصنوعی” کار کنه.

کریو زیاد مبارزه نمیکنه اما با این حال کاملا واضح و مشخصه که چقدر در این زمینه با استعداد و تواناست. او به عنوان یه شینیگامی یا سول-ریپر میتونه “قفس زندگی” ایجاد کنه، درختی به انرژی معنوی بسیار زیاد که میتونه تقریبا هر حمله معنوی از طرف شینیگامی ها یا کوینسی ها (Quincy) رو دفع کنه. یکی دیگه از توانایی های کریو تسلط به مرحله فلش ست.


6/ سنجومارو شوتارا (Senjumaru Shutara)

سنجومارو شوتارا از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

سنجومارو یکی دیگه از اعضا جوخه صفره که بیشتر با شش بازوی مکانیکی – مصنوعی اش و علاقه زیادش به خیاطی و دوخت و دوز شناخته میشه. سنجومارو سرعت و مهارت زیادی در زمینه استفاده از پارچه و سوزن داره و میتونه لباس های یک فرد رو در عرض چند ثانیه به کلی تغییر بده.

این توانایی به اندازه کافی چشمگیر هست اما سنجومارو توانایی های دیگه ای هم داره. اون از 6 بازوی فلزی اش برای مبارزه تن به تن استفاده میکنه، این بازوهای مکانیکی به صاحبش اجازه میدن تا از اونها برای گرفتن و بلند کردن اجسام سنگین (مثلا آدم ها) استفاده کنه. همینطور باید اشاره کنیم که سوزن های سنجومارو هم به همین اندازه و حتی بیشتر در مبارزات کارآمد هستن و او میتونه قبل از واکنش نشون دادن حریفانش، به سرعت با استفاده از همین سوزن ها به اونها آسیب بزنه.

یکی دیگه از توانایی های سنجومارو قابلیت حمله با لباس هایش ست. این توانایی تا حدودی شبیه به “راشومون” موهبت “آکوتاگاوا ریونوسکه” در انیمه سگ های ولگرد بانگو و یا کوسه “قهرمان بهترین جینیست” در انیمه My Hero Academia ست. لباس های هر سه این افراد مثل یک سلاح عمل میکنن و گوش به فرمان صاحبانشون هستن.

همچنین بخوانید: 10 دانستنی جالب از هیمیکو توگا از انیمه My Hero Academia


5/ نلیل تو اودلشوانک (Nelliel Tu Odelschwank)

نلیل تو اودلشوانک از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

صادقانه باید بگم تحلیل دقیق توانایی های نلیل آسون نیست. نلیل طبق استانداردهای اسپادای داخل انیمه در رتبه سوم قرار میگرفت، اما بعد از تغییرات اسپادا، رتبه 3 اون با استانداردهای اسپادای مدرن هماهنگ نبود و به همین دلیل باطل شد. یکی دیگه از عواملی که به عنوان یه متغیر تعیین رتبه نلیل رو سخت میکنه تبدیل شدن مداوم اون به دو حالت کودک و بزرگسال ست که به نظر میرسه کنترلی روی این اتفاق نداره. با این حال، مبارزه نلیل در حالت بزرگسالش با نویتورا گیلگا (Nnoitora Gilga) به همه نشون داد که این شخصیت چقدر قدرتمنده.

نلیل یکی از دوستان شخصیت اصلی، ایچیگو کوروساکی، محسوب میشه. نلیل در طول آرک داستانی Hueco Mundo برای دفاع از ایچیگو جنگید و سرعت و مهارت فوق العاده اش در هنرهای رزمی و شمشیربازی رو به رخ بیننده ها کشید.


4/ کاپیتان سویی فون (Soi Fon)

سویی فون از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

کاپیتان سویی فون فرماندهی جوخه دوم رو بر عهده داره که اصلا جوخه عادی ای نیست. هر کدوم از اعضای جوخه دوم یه آدمکش و جاسوس حرفه ای آموزش دیده است، درست مثل تیمی از نینجاهای کشنده هالو؛ که سویی فون به عنوان فرمانده این جوخه، بهترین اون هاست. سویی صاحب شیکایی ست که توانایی مرگ آنی داره. اسم این شیکای سوزومه‌باچی ست که اگه دشمنش رو دوبار در یک نقطه نیش بزنه، باعث مرگ حریفش میشه و اصلا مهم نیست که دفاع حریف چقدر قویه.

علاوه بر این، کاپیتان سویی دارای یه بانکای بسیار مخرب و قدرتمنده که ظاهری شبیه به توپ جنگی داره که در کنار توانایی های کشنده خود کاپیتان و سرعت و مهارت اون در هنرهای رزمی، سویی رو به حریفی قدر و ترسناک تبدیل میکنه.


مرتبط: نقد و بررسی Akame ga Kill “قاتل چشم سرخ” !


3/ یورویچی شیهوین (Yoruichi Shihoin)

یورویچی شیهوین از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

یورویچی یکی از قوی ترین زنان انیمه بلیچ هستش که مهارت هایش در زمینه هنرهای رزمی زبان‌زد دوستداران انیمه است؛ اون حتی یه کتاب در زمینه هنرهای رزمی نوشته! یورویچی به عنوان یک نجیب زاده از بسیاری از فرماندهان جوخه های مختلف در دهه های گذشته قوی تر بوده، و البته هنوز هم هست. این کارکتر به دلایلی نمیتونه کسی رو در لحظه بکشه و باعث مرگ آنی بشه. اما به خوبی میتونه این موضوع رو با اجرای بهترین فن های رزمی تلافی کنه؛ یکی از این فن ها “نسخه نهایی شونکو” ست که توسط خود یورویچی ابداع شده.

این کارکتر در نبرد تن به تن به عنوان یک نینجای هنرهای رزمی تقریبا شکست ناپذیره و حتی برای مقابله با اسپاداس یا استرن‌ریترها (شوالیه های ستاره) به زانپاکوتایش نیازی نداره. اون میتونه با استفاده از یک تکه از لباسش مثل کت از خودش در برابر ضربات مرگبار دفاع کنه.


2/ هالیبل (Halibel)

هالیبل از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

بعد از باطل شدن رتبه 3 نلیل بخاطر تغییرات اسپاداس، هالیبل موفق شد به نفر سوم اسپاداس مدرن تبدیل بشه. هالیبل تنها زنیه که تونسته در رتبه بندی اسپاداس قرار بگیره و یکی از قوی ترین زنان انیمه بلیچ بشه. بخش زیادی از این موفقیت به دلیل تکنیک ها و سبک مبارزه ای اونه. سبک مبارزه این کارکتر از آب الهام گرفته شده و بیشتر سلاح های اون با تم کوسه ساخته شدن. هالیبل به عنوان یک شمشیرزن درجه یکه و میتونه شمشیرش رو با انفجارهای قدرتمند سِرو (Cero) ترکیب و به نفع خودش از اون استفاده کنه، حرکتی که تا به حال هیچ آرانکارِ (Arrancar – هالویی که ماسکش رو برداشته و قدرتی مشابه شینیگامی ها بدست آورده) دیگه ای موفق به انجام دادنش نشده.

مرتبط: تاپ فایت ؛ مبارزه ایچیگو کوروساکی با کنپاچی زاراکی در انیمه Bleach 


1/ یاچیرو اونوهانا (Yachiru Unohana)

یاچیرو اونوهانا از قوی ترین زنان انیمه بلیچ

یک هزار سال پیش، یاماموتو “گوته 13” رو به عنوان گروهی از ضدقهرمانان شمشیرزن تاسیس کرد. در بین اعضای این گروه بزرگ زنی ترسناک و قدرتمند به نام یاچیرو اونوهانا حضور داشت که هیچ کس به جز کنپاچی زاراکی (Kenpachi Zaraki) به گرد پایش نمیرسید. پاچیرو ظاهری لطیف و مادرانه داشت اما در حقیقت یه هیولای به تمام عیار پشت این ظاهر لطیف پنهان شده بود.

کاپیتان اونوهانا یک جنگجوی خونخوار و ویرانگره که میتونه به راحتی هرچیزی یا هرکسی که مقابلش قرار بگیره رو از بین ببره. بانکای یاچیرو، مینازوکی، تا مرز کشتن کنپاچی موسس گروه گوته 13 پیش رفت که خود این اتفاق گویای حقایق زیادیه. در آخر باید اضافه کنیم کاپیتان اونوهانا کنترل قابل توجهی بر انرژی معنوی اش داره و به همین خاطر میتونه به راحتی از انواع طلسم های کیدو استفاده کنه که این یکی دیگه از ده ها توانایی شگفت انگیز این شخصیته!

امیدواریم از معرفی قوی ترین زنان انیمه بلیچ لذت برده باشید. لطفا مثل همیشه نظراتتون رو با ما در میون بذارید.