فصل چهارم انیمه توکیو ریونجرز بعد از پایان فصل سوم توسط عوامل تولید کننده سریال با انتشار پوستری تایید شد. پخش فصل سوم از پاییز سال گذشته شروع شد و حالا بعد از پایان فصل سوم خبر تایید فصل چهارم منتشر شد.

در ادامه بخوانید »

چرا باید انیمه Tokyo revengers را تماشا کنید؟

بهترین انیمه های شبیه توکیو ریونجرز

5 دلیل برای تماشای انیمه Wind Breaker 

در ادامه پوستر فصل چهارم انیمه توکیو ریونجرز را مشاهده کنید.

فصل اول انیمه انتقام جویان توکیو در سال 2021 منتشر شد و از آن زمان به بعد تقریبا هر سال یک فصل از این انیمه محبوب منتشر شده است.

داستان انیمه انتقام جویان توکیو

خب، این ایده اولیه انیمه توکیو ریونجرز است. داستان، حول هاناگاکی تاکه میچی می گردد. مردی 26 ساله، که بدون تعارف، هیچ دستاورد خاصی در زندگی اش ندارد. و یک روز موقع تماشای اخبار، می فهمد که درگیری داخلی یک گروه شیطانی و جنایتکار، به نام توکیو مانجی (به اختصار: تومان) باعث به وجود آمدن یک حادثه، و کشته شدن دوست دختر سابقش شده است.

بعد از این ماجراها، یک نفر اقدام به کشتن خود تاکه میچی می کند؛ و دقیقا لحظه ای که او فکر می کرده فاتحه اش خوانده شده است، به 12 سال گذشته برمی گردد. زمانی که تومان صرفا یک گنگ شامل بچه های مقطع راهنمایی نه چندان شیطانی و جنایتکار بود (حتی می شود گفت که اعضای آن طبق اصول جوانمردی رفتار می کردند). حالا تاکه میچی باید ببیند چه چیزی باعث شیطانی شدن تومان، و رهبر آن، سانو مانجیرو ملقب به مایکی، که قبلا مثل یک مینی جنتلمن رفتار می کرد، شده است…

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از فصل چهارم انیمه انتقام جویان توکیو منتشر نشده است اما به محض اطلاع حتما در مجله وراونه قرار خواهید داد.