سرانجام زمان پخش فصل آخر یکی از محبوب ترین انیمه های سال های اخیر، انیمه توکیو غول مشخص شد! پیش تر کمپانی پیروت با انتشار پوستری زمان تقریبی انتشار فصل چهارم انیمه توکیو غول را اعلام کرده بود. اما دیروز کمپانی با انتشار اولین تریلر رسمی از فصل دوم انیمه Tokyo Ghoul:reزمان دقیق پخش را اعلام کرد! 9 اکتبر / 17 مهر اولین قسمت از فصل آخر انیمه محبوب توکیو غول پخش می شود!

فصل سوم یا فصل اول Tokyo Ghoul:reدر 12 قسمت منتشر شد که ما در مجله وارونه هر 12 قسمت را بصورت جداگانه بررسی کردیم و شما می توانید بررسی فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re مطالعه کنید!

همچنین بخوانید »

معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه

فصل سوم با تاخیری تقریبا ۳ ساله عرضه شد. Tokyo Ghoul:re به اتفاقات ۲ سال بعد از حمله به کافه Anteiku در فصل دوم Tokyo Ghoul: Root A می پردازه. جایی که تیم مبارزه با غول ها (CCG) نفوذش توی شهر توکیو بیشتر شده، در نتیجه غول ها بصورت بسیار محتاطانه حرکت می کنن، چون CCG حالا مجهز به یک تیم قدرتمند به نام Quinx هست و رهبری این گروه نیز بر عهده هایسه ساساکی (کانکی) است. این تیم  متشکل از انسان هایی هستند که با عمل جراحی تبدیل به نیمه غول- نیمه انسان شدند و هدفشان نابودی و کنترل غول ها است.

اما مشکلی که وجود دارد این این است بسیاری از طرفداران نگران،ناراحت و ناراضی هستند!!! اما مشکل چیست؟ فصل اول و دوم انیمه توکیو غول اقتباسی غیر مستقیم از مانگا بود درنتیجه وقایع، رویدادها و معرفی شخصیت ها دستخوش تغییر بسیاری شد! اما همین امر باعث شد تا این انیمه در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انیمه های تمام دوران شود! اما بعد از تاخیری 3 ساله و انتظار فراوان فصل سوم منتشر اما با تفاوت های بسیار !!!

فصل سوم انیمه از همان قسمت اول شما را گیج و گمراه میکند چراکه به وقایع دو سال بعد از فصل دوم می پردازد! این در حالی است که چون 2 فصل قبل اقتباسی غیر مستقیم داشتند، بیننده از روال اتفاقات داستان مانگا اطلاعی نداشت! و حالا بصورت ناگهانی استودیو پیروت و کارگردان جدید اوداهیرو واتانابه تصمیم میگیرند فصل سوم را بصورت اقتباسی مستقیم از مانگا بسازند!!!!

زمان پخش فصل چهارم انیمه توکیو غول مشخص شد ! + اولین تریلر فصل چهار

پس … بیننده برای درک درست فصل سوم مجبور است مانگا را بخواند! اما این همه ماجرا نیست! فصل سوم جدا از عدم هماهنگی داستان با فصل های قبل، مشکلات بسیاری داشت!!! انیمیشن به طرز وحشتناکی افت کرده، به دلیل عدم پرداخت مناسب به داستان ، تیم تولید مجبور می شوند بخش های زیادی از داستان را حذف کنن و شخصیت های زیادی را در مدت کوتاه به شما معرفی کنند! که خب البته به این موضوعات به تفصیل در بررسی فصل سوم پرداخته ام ! اما به زودی یک بررسی جدا گانه از نیم فصل اول توکیو غول ری را منتشر می کنم.

 

حالا قرار است 12 الی 13 قسمت برای فصل آخر منتشر شود و مجددا مشکلی عظیم وجود دارد، تیم تولید مجبور هستند، 121 چپتر را در 12 قسمت جا دهند!! این درحالیست که 12 قسمت فصل قبل تنها 58 چپتر را پوشش داده بود!!! و با توجه به تجربه فصل قبل به نظر نمی رسد تیم تولیدی و استودیو پیروت بتوانند حرکتی خارق العاده برای نجات داستان انجام دهند! نظر شما چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

در ادامه بخوانید»بررسی قسمت ۱۳ و ۱۴ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

همچنین بخوانید »

استفاده از سمپل های موسیقی متن انیمه توکیو غول برای ساخت آلبوم جدید امینم Kamikaze

بررسی فصل سوم انیمه Attack on Titan

بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش چهارم

از شما دعوت می کنم اولین تریلر فصل آخر انیمه توکیو غول را تماشا کنید !

یادتون نره مجله رو سابسکرایب کنید تا بهترین مطالب برای گوشیتون ارسال بشه!