پلی سینت جدید موگ 5,999 دلار قیمت دارد!

موگ One اولین پلی سینت موگ بعد از 3 دهه منتشر شد ! موگ One در دو نسخه 8 و 16 صدا / voice عرضه می شود. کمپانی ادعا می کند این پلی سینت حاوی پیشرفته ترین طراحی در معماری سینتی سایزر است که تا کنون در تمام سینتی سایزر ها موگ استفاده شده! 

موگ One اولین پلی سینت موگ بعد از 3 دهه منتشر می شود!

البته برای دسترسی به این پلی سینت شما مجبورید پول زیادی را خرج کنید! نسخه 8 صدا 5.999 دلار قیمت دارد و نسخه 16 صدا 7,999 دلار !!!

در ادامه بخوانید » مووگ سینتی سایزر Minitaur را با شکل موج های جدید برای LFO آپدیت کرد!

موگ هنوز به طور کامل این محصول را معرفی نکرده ، اما فروشگاه آنلاین Sweetwater  با انتشار تصاویر و مشخصات موگ وان، اعلام کرده پیش سفارش آن از ماه اکتبر / مهر آبان 97 آغاز خواهد شد.

موگ One اولین پلی سینت موگ بعد از 3 دهه منتشر می شود!

علاوه بر 3 Vco ، هر صدا دارای 2 فیلتر آنالوگ مستقل و 3 ژنراتور انولوپ است. این پلی سینت همچنین دارای مولد نویز منبع متغیر دوگانه ، میکسر آنالوگ و چهار LFO قابل تعیین است.


همچنین بخوانید »

ترن تیبل The Duo یک سیستم موسیقی چند منظوره است !

OP-Z سینتی سایزر صوتی تصویری Teenage Engineering بصورت رسمی معرفی شد

بزرگترین به‌روزرسانی نیتیو اینسترومنت در سال های اخیر، ۹ محصول جدید معرفی شد !

درام ماشین جدید رولند TR-۸S با قابلیت های کلیدی جدید روانه بازار می شود

الکترون Digitone سینتی سایزر پلی فونیک FM


پلی سینت موگ One به عنوان سینت 3 تیمبرال توصیف شده، به این معنی که می تواند همزمان از 3 اسیلاتور مجزا بهره ببرد ! هر اسیلاتور می تواند به پارامترهای صوتی خود نیز دسترسی پیدا کند، پارامترهایی نظیر آرپجیتور، رنج نوت و سیکونسینگ ! بنا به گفته های کمپانی این ویژگی به موگ وان قابلیت اجرایی بالا، و تولید صداهای لایه بندی شده و ساند اسکیپ های تکامل یافته می دهد.

موگ One اولین پلی سینت موگ بعد از 3 دهه منتشر می شود!

جدا از ویژگی های اعلام شده، این پلی سینت دارای هزاران پری ست ( پچ های پیش فرض) است. موگ وان همچنین شامل افکت های آنبورد نظیر chorus, delay, phase, bit reduction, vocoding و Reverb از کمپانی Eventide Audio. افکت ها دیجیتال هستند اما می تواند برای یک سیگنال تمام آنالوگ بای پس شود.

موگ وان اولین پلی سینت موگ بعد از 1983 و پلی سینت SL-8 است که هیچ وقت به مرحله تولید انبوه نرسید. آخرین پلی سینت قابل دسترس موگ سینتی سایزر Memorymoog بود که در سال 82 منتشر شد!

 

&nbsp