عکس هایی زیبا و به شدت تامل برانگیز !

مسابقات عکاسی سونی با گوناگونی مختلف در عکس های ارسالی همیشه یکی از بهترین مسابقات عکاسی بوده عکس های ارسالی برای سال 2019 نیز از این قاعده مثتثنی نیست! در واقع عکس های ارسالی 2019 را می توان به عنوان قابل توجه ترین عناوین در سال های اخیر دانست! هیئت داوران این دوره نیز متشکل است از افراد حرفه ای و قدرتمند که به تازگی بهترین عکس های ارسالی از سراسر جهان، پیش از اعلام برندگان نهایی را معرفی کرده اند! با ما همراه باشید با نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019 !

نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019

سال گذشته عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سال 2018 سونی رکورد بی نظیری را ثبت کرد و 320.000 هزار عکس از بیش از 200 خاک و کشور دنیا ارسال شد! مهلت ارسال عکس به مسابقات سونی 2019 تا چند ماه دیگر امکان پذیر است اما تا همین حالا نیز هزاران عکس ارسال شده است. و این چند عکس معرفی شده تا کیفیت بالای آثار ارسالی به مسابقات را نشان دهند !


همچنین بخوانید »

نگاهی به عکس های برگزیده مسابقه عکاسی ۲۰۱۸ EyeEm

ایجاد جهانی رویایی با استفاده از عکاسی مادون قرمز !

بهترین دوربین عکاسی دیجیتالی / راهنمای خرید + قیمت 

نگاهی به عکس های برگزیده پنجمین دوره مسابقات عکاسی Fine Art Photography 


این رقابت در وهله اول به دو دسته تقسیم می شود، دسته حرفه ای و دسته باز

تفاوت اصلی بین این دو دسته این است که در دسته حرفه ای آثار بر اساس بدنه کار و مجموعه ارسالی ( عکس هر مجموعه باید شامل 5 تا 10 عکس باشد) مورد داوری قرار می گیرند. در حالی که عکس های ارسالی برای گروه باز متمرکز بر روی تنها یک عکس است. در داخل هر گروه 10 زیرمجموعه مختلف وجود دارد که شامل مجموعه گسترده ای از ژانرها و سبک ها از معماری، خیابان، گردشگری ، پرتره و … است.

جالب است بدانید عکس حسن ترابی از ایران نیز در میان آثار برتر معرفی شده حضور دارد!

نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019

هیئت داوری 2019 یک مجموعه قابل توجه از متخصصان برجسته از چندین حوزه مختلف است! از جمله مه لوییس از گالری Tate Modern در لندن . الیور لوران، ویرایشگر عکس خارجی در واشنگتن پست؛ و Brendan Embser، سردبیر مجله مجله Aperture.

رئیس داوران این دوره Mike Trow است. یک عکاس مورد احترام و شناخته شده، همچنین ویرایشگر تصویر در مجله Vogue! در حالی که تا پایان مهلت ارسال عکس ها چند ماه زمان داریم ، Trow پیشنهاد می کند عکاسان از ارسال عکس های کلیشه ای خودداری کنند و در هنگام ارسال دسته مورد نظر را به درستی انتخاب کنند!

ترو می گوید ” سبک و تکنیک عکاسی مقوله هایی هستند که به سرعت در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند در نتیجه برتری فنی نیز ضروری است! برای تحت تاثیر قرار دادن داوران درجه یک بین المللی باید خروجی بسیار با کیفیتی را ارائه دهید!

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی سونی 2019 تا اوایل ژانویه 2019 می باشد و برندگان نهایی در ماه آپریل 2019 معرفی می شوند! برای در یافت اطلاعات بیشتر به اینجا » Sony World Photography Awards مراجعه کنید. و در ادامه نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019 بیندازید.