جدیدترین میدی کیبورد نویشن / Novation یک هاب همه کاره برای استودیو شما !

کمپانی Novation جدیدترین میدی کیبورد خود را سرانجام معرفی کرد ! میدی کیبورد نویشن SL MkIII ، جدیدترین محصول خط تولید SL است، که این لاین از سال 2006 محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. 

[aparat id=”Aghva”]

میدی کیبورد نویشن  SL MkIII قابلیت اتصال و سینک شدن با انواع DAW ها را دارد همچنین این محصول قابلیت کنترل سینتی سایزر های سخت افزاری را نیز دارد !!!

درحالی که این محصول از نمایشگر رنگی به سبک میدی کیبورد Komplete Kontrol بهره می برد،  دارای 16 پد است که قابلیت کنترل یک سیکونسر 8 ترک برای تولید الگو های مختلف بر روی سخت افزار را بدون نیاز به DAW به شما میدهد! ( خیلی هم خفن)


همچنین بخوانید »

بزرگترین به‌روزرسانی نیتیو اینسترومنت در سال های اخیر، ۹ محصول جدید معرفی شد !

موگ One اولین پلی سینت موگ بعد از ۳ دهه منتشر می شود!

Akai Fire اولین میدی کنترلر اختصاصی برای FL Studio

OP-Z سینتی سایزر صوتی تصویری Teenage Engineering بصورت رسمی معرفی شد

میدی کنترلر قابل تنظیم MD-۱ محصول جدید Tinami


میدی کیبورد جدید نویشن دارای 2 مجموعه از کنترل کننده های ولتاژ گام صدا یا CV pitch ، خروجی gate و mod و اتصالات میدی است. در نتیجه میدی کیبورد نویشن SL MkIII امکان استفاده از سینت های آنالوگ قدیمی، سیستم های ماژولار Eurorack و همچنین سینتی سایزر های مدرن را برای شما فراهم میکند. البته میدی کنترلر Arturia KeyLab MKII که همین چندی پیش معرفی شد نیز از قابلیت CV پشتیبانی می کند اما سیکونسر داخلی ندارد.

ویژگی دیگری که نویشن برای کیبورد جدید خود از سایر کمپانی ها قرض گرفته، قابلیت نمایش گام و مد های موسیقی را بوسیله LED دارد، چیزی همانند قابلیت راهنمای نوری / Light Guide در محصولات Native Instruments ! سایر ویژگی های این کیبورد که ممکن است بر روی محصولات رقیب وجود نداشته باشد عبارت اند از : fader / فیدر های برا میکسینگ و لامپ های ال ای دی Pitch و mod wheel که با توجه به محتوای پخش شده تغییر رنگ می دهند!

کمپانی Novation ادعا می کند این میدی کیبورد جدید بصورت فوق العاده ای با ابلتون لایو سینک می شود ، اما کمپانی وعده داده این کیبورد در آینده هماهنگی عمیقی با سایر DAW ها نظیر : لاجیک، ریزن، کیو بیس، پرو تولز، استودیو وان و ریپر خواهد داشت.

میدی کیبورد نویشن SL MkIII در دو نسخه 61 کلید با قیمت 630 یورو و 49 کلید با قیمت 540 یورو از همین حالا در دسترس است.