کورگ Minilogue XD مدل ارتقاء یافته سینتی سایزر محبوب پلوفونیک کورگ

جدیدترین پلی سینت کورگ یک سینتی سایزر میان رده و نسخه به روز رسانی شده سینتی سایزر مقرون به سرفه Minilogue است که در سال 2016 معرفی شد. کورگ Minilogue XD همچنین ویژگی قابل تنظیم بودن خود را از سینتی سایزر پرچم دار کورگ Prologue به ارث برده است.

کورگ Minilogue XD شامل همان اسیلاتور های آنالوگ است که در مدل قبلی وجود داشت، اما اسیلاتور دیجیتال سومی هم با الهام از سینتی سایزر prologue به این دیوایس اضافه شده که دارای 3 موتور صوتی (noise, VPM و درگاه قابل تغییر توسط کاربر) برای ساخت صداهای دورگه است.

کورگ Minilogue XD قابلیت میکرو تیونینگ و استپ سیکونسر 16 استپ آنالوگ با همان افکت های دیجیتال (البته در این مدل پلی فونیک ) را نیز از سینتی سایزر مونوفونیک Monologue به ارث برده است.

یکی از ویژگی های هیجان انگیز این اینسترومنت قابلیت تنظیم اسیلاتور دیجیتال، 16 اسیلاتور و 16 درگاه افکت قابل تنظیم توسط کاربر است که بوسیله کیت نرم افزاری توسعه دهندگان کورگ / Software Development Kit می توانید اسیلاتور های و افکت های مورد علاقه خود را طراحی کنید. یا اگر حوصله این کار را ندارید می توانید به سایت کورگ سر بزنید و پچ های طراحی شده توسط سایر کاربران را دانلود کنید.

کورگ Minilogue XD چند به به روز رسانی دیگر نسبت به مدل قبلی دارد، جوی استیک برای پیچ بند و مدولاسیون، دو جک CV و خروجی فول استریو. قیمت این محصول حدود 650 دلار است و قرار است در زمستان 2019 روانه بازار شود. جدا از این سینتی سایزر کورگ Volca Modular و Volca Drum ؛ دو اینسرومنت نیمه ماژولار از سری کورگ ولکا  را در این هفته معرفی کرد و قرار است هر دو محصول در نمایشگاه NAMM 2019 به نمایش گذاشته شوند.