بنا به گفته کمپانی : هواداران علاقه دارند بدانند، آهنگ مورد علاقه شان توسط چه شخصی ترانه سرایی و آهنگسازی شده !

در اوایل سال 2018 و در ماه فوریه برای اولین نمایش نام ترانه سرا و آهنگساز در اسپاتیفای در اختیار کاربران اپلیکیشن دسکتاپ قرار داد، و حالا این ویژگی برای در اختیار کاربران iOS نیز قرار گرفته است.

برای دسترسی به مشخصات ترانه سرا و آهنگساز در اپلیکیشن دسکتاپ اسپاتیفای، باید بر روی ترک/آهنگ کلیک سمت راست کنید و سپس بر روی گزینه Show Credits کلیک کنید. بعد از کلیک کردن شما میتوانید در پنجره جدید مشخصات اجرا کننده آهنگ، ترانه سرا و آهنگساز را مشاهده کنید. حالا اسپاتیفای این ویژگی را در اختیار کاربران iOS قرار داده و برای دسترسی به اطلاعات آهنگ در آیفون و یا آیپد کافی است بر روی آیکون 3 نقطه که جلوی هر ترک قرار گرفته کلیک کنید و در انتهای لیست گزینه Show Credits را انتخاب کنید.


در ادامه بخوانید »

بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آهنگسازی برای کودکان به انتخاب مجله وارونه (بخش دوم)

با UNO اولین سینتی سایزر آی کی مولتی مدیا IK Multimedia آشنا شوید!

ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat به شما امکان حس کردن بیس را می دهد !


در حال حاضر این اطلاعات برای هر آهنگی موجود نیست! این اطلاعات زمانی قابل نمایش است که ناشر آهنگ اطلاعات مورد نظر را ضمیمه آن آهنگ کرده باشد! اما در آینده نزدیک تمامی آهنگ ها باید با اطلاعات کامل از سوی ناشر به پلتفرم های موسیقی ارائه شوند.چندی پیش همچنین اسپاتیفای اعلام کرد ممکن است به کاربران رایگان اجازه رد شدن از تبلیغات را بدهد !

 

نظر شما در ارتباط با این ویژگی چیست؟ آیا این موضوع باعث می شود تا آهنگسازان نیز همانند اجرا کننده آهنگ به حق و حقوق خود برسند ؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید