توصیه های مدیران شرکت های مشهور جهان!

زمانی که شما کاری را شروع می کنید مهمترین گزینه انگیزه است. اگر شما انگیزه نداشته باشید در طول مسیر بر اثر مشکلات بزرگ و کوچک دلسرد شده و کار خود را رها می کنید.

راه های مختلفی برای ایجاد انگیزه بیشتر وجود دارد. یکی از این راهها استفاده از توصیه های مدیران شرکت های مشهور جهان است. کسانی که در مسیر موفقیت خود از موانع زیادی عبور کرده اند و با پشت سر گذاشتن مشکلات به موفقیت دست یافته اند

1# – اگر شما در حال تغییر جهان هستید ،یعنی در حال انجام دادن کاری بزرگ هستید.به همین دلیل صبح ها باید با انگیزه بیشتری از خواب بلند شوید .این سخن Larry Page, Google مدیر عامل گوگل است.

2# – توقع زیاد کلید موفقیت است. Sam Walton, Walmart مدیر عامل شرکت والمارت است.

3# – تعادل نتایج بسیار خوبی می دهد. همچین چیزی وجود ندارد و چنین توقعی اشتباه است.در زندگی پستی و بلندی های زیادی وجود دارد الویت های خود را با هم ادغام کنید واین راه رسیدن به خوشبختی واقعی است .این سخن Denise Morrison, Campbell Soup مدیر عامل سوپ کمپبل است.

4# – ایلان ماسک : شما اگر مدیر عامل نیز باشید باید کارهای خود را انجام دهید .اگر شما کار خود را انجام ندهید شرکت موفق نخواهد بود. هیچ وظیفه ای آسان نیست.

5# – مهم نحوه شروع کردن شما نیست ،مهم تفاوت شما با بقیه است .Steve Case, America Online مدیر عامل آنلاین آمریکا است.

6# – هر روز این سوال را از خودم می پرسم ،مهمترین کاری را که باید انجام دهم را انجام می دهم ؟اگر حس کنم بر روی این سوال فکر نمی کنم انگار که تمام وقت خود را از دست داده ام و دقیقا دلیل به وجود آمدن شرکت نیز همین سوال است.Mark Zuckerberg, Facebook  مدیر عامل فیسبوک است .

7# – برای کسب موفقیت به خیال پردازی یا نابغه بودن حتی به مدرک دانشگاهی هم نیاز نیست .تنها یک دست نوشته و خیال کافی است.Michael Dell, DELL مدیر عامل شرکت دل است.

8# – زندگی شکننده است .تضمینی برای فردا وجود ندارد.بنابراین از تمام امکانات خود استفاده کنید.TIM Cook ،مدیر عامل Apple است.

9# – قلب و روح یک شرکت خلاقیت و توانایی است.Robert Iger, Walt Disney مدیر عامل والت دیسنی است.

10# – شرکت های موفق و نحوه عملکرد آنها تنها با وجود یک مدیر موفق صورت می گیرد.Steve Ballmer, Microsoft مدیر عامل مایکروسافت است.

در ادامه بخوانید :

با اشتباهات رایج کارآفرینان جوان آشنا شوید !!!

رازهایی که زبان بدن در محیط کار درباره ی شما افشا می کند!

۱۶ مشکل که کار آفرینان جوان با آنها مواجه خواهند شد !