مهم نیست چند سال است که ازدواج کرده اید، سالگرد ازدواج زمانی برای نشان دادن دوست داشتن یکدیگر است. شما چگونه سالگرد ازدواجتان را سپری می کنید؟ اگر از پاسخ های کلیشه ای خسته شده اید، نگران نباشید ما در این مطلب پیشنهادهایی برای داشتن سالگرد ازدواج فوق العاده را برایتان بیان می کنیم.

3هفته ،3 ماه و یا 30 سال… اینکه چه مدت است با همدیگر هستید هیچ اهمیتی ندارد مهم نشان دادن دوست داشتن و علاقه شما به یکدیگر است. انجام دادن کارهای عاشقانه در سالگر د ازدواج می تواند سرگرم کننده باشد اما همزمان نیز می تواند تکراری باشد. سالگرد ازدواج یک روز خاص است.و باید به بهترین نحو برگذار شود. اما پیشنهادهایی برای داشتن سالگرد ازدواج فوق العاده چیست؟


همچنین بخوانید: آیا عشق با ازدواج از بین می رود؟


به اولین مکان آشنایی بروید.

برای جشن گرفتن  نقطه عطف در رابطه خود، بازگشت به جایی است که شما  رابطه خود را شروع کردید، ایده خوبی است. رفتن به اولین مکان آشنایی می تواند بسیار رمانتیک باشد. این ایده به شما یاد آوری خواهد کرد که چه سختی هایی را پشت سرگذاشته اید و همان شور حال و هیجانات اولیه را تجربه خواهید کرد و باعث می شود دوباره حس های شما به یکدیگر تازه شود.

به پیک نیک بروید.

یکی از کارهای عاشقانه که می توانید در سالگرد ازدواجتان انجام دهید، رفتن به پیک نیک است. غذاهای مورد علاقه خود را در یک سبد بگذارید و به یک مکان آرام بروید.

به یکدیگر کادوهای دست ساز بدهید.

کادوهای دست ساز دارای ارزش بیشتری هستند، زیرا آن ها با عشق درست شده اند. شما می توانید لیستی از آهنگ هایی را که در رابطه شما وجود دارد، جمع آوری کنید و یا  یک آلبوم عکس از رابطه خود. شما می توانید مطمئن باشید که این هدیه ای بسیار جذاب و شخصی، شریک زندگی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.


همچنین بخوانید :دلایل عدم اعتماد طرفین به یکدیگر در زندگی مشترک 


به یک رستوران لوکس بروید.

شما می توانید به یک رستوران لوکس مورد علاقه خودتان که تا به حال به آنجا نرفته اید، بروید. در واقع سالگرد ازدواج شما یک روز خاص است و ارزش کمی پول خرج کردن را دارد.حتی می توانید کادر رستوران را از این موضوع آگاه کنید تا شبی خاطره انگیزتر برای شما بسازند.

مهمانی دهید.

شما می توانید این روز خاص را با دوستان خود جشن بگیرید. مهمانی گرفتن در روز سالگردتان می تواند روزی خاطره ساز برای شما بسازد.

مسافرت بروید.

حتما نیاز نیست در روز سالگردتان به پاریس بروید به عنوان مثال می توانید شب را خارج از شهر و در یک هتل بگذرانید. اگر همچنان امکان خارج شدن از شهر برای شما میسر نیست می توانید در شهر خود به یک هتل زیبا بروید و شب خوشی را با یکدیگر بسازید.

به پیاده روی بروید.

شما می توانید در غروب آفتاب با یکدیگر به پیاده روی بروید و خاطرات گذشته را با یکدیگر مرور کنید.

برای یکدیگر نامه بنویسید.

پیام های عاشقانه و صادقانه برای یکدیگر بنویسید. فراموش نکنید آنچه را که دوست دارید در مورد یکدیگر، آنچه که یکدیگر را جذب کرده اید و آنچه شریک زندگیتان را در مورد عشق به شما می گوید را به پیام یا نامه خود اضافه کنید. قسمتی از خانه را انتخاب کنید و شمع روشن کنید و نامه هایتان را برای یکدیگر بخوانید.

در ادامه بخوانید :

مدیریت مالی در زندگی زناشویی چگونه است ؟

۱۰ نشانه در رابطه که نشان می دهد ، شریک تان به شما خیانت می کند