بعد یک وقفه مجددا با معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی iOS در خدمت شما هستم. اینبار با معرفی اپلیکشن آهنگسازی Auxy استودیو حرفه ای با قابلیت اکسپورت برای ابلتون لایو !

قبلا اپلیکیشن های آهنگسازی ناب و قدرتمندی نظیر اپلیکیشن Blocs Wave، اپلیکیشن آهنگسازی و میدی کنترلر Chordion و NanoStudio و Groovebox موزیک استودیو all-in-one رایگانو کلی اپ باحال دیگه رو معرفی کردیم اما هیچکدوم از این اپ ها سادگی و قدرتمنی Auxy رو ندارن همچنین هیچکدوم قابلیت اکسپورت پروژه به ابلتون لایو رو هم ندارن !

اپلیکشن آهنگسازی Auxy یک اپلیکیشن جذاب با رابط کاربری ساده و قدرتمنده، که برای نوشتن ایده های آهنگسازی روی موبایل یا آیپد طراحی شده ! البته امکان نوشتن و ساخت یک اهنگ از 0 تا 100 هم در Auxy وجود داره! 

شما در Auxy به راحتی میتونید سمپل های مورد علاقتون رو ایمپورت یا اکسپورت بکنید. همچنین کلی اینسترومنت و سمپل و پری ست باحال داخل خود اپلیکیشن موجود هستش! 

کلی افکت باحال هم برای اضافه کردن به صدا ها از جمله اینسترومنت ها و سمپل های درام وجود داره، همچنین امکان شکل دادن صدا بوسیله attack, release, glide, offset وجود داره که این ویژگی روی درام هم قابل اعمال هستش و در نهایت مرور صداها در دسته بندی های منظم و قابلیت میکس حرفه ای.

اپلیکشن آهنگسازی Auxy جوری طراحی شده که همه براحتی میتونن ازش استفاده کنن حتی کاربرهای آماتور که سواد موسیقی ندارن و با هیچ نرم افزار آهنگسازی تا حالا کار نکردن ! 

جدا از ویژگی ها قدرتمند این اپلیکیشن دو ویژگی مهم دیگه هم وجود داره 

1- این اپلیکیشن رایگان هستش (پرداخت درون برنامه ای برای خرید پک یا اینسرومنت)

2- قابلیت اکسپورت پروژه برای ابلتون لایو ( به عنوان لایو ست پروژه با امکان اکسپورت فایل های صوتی و میدی)

دانلود اپلیکشن آهنگسازی Auxy

[megadl]

[/megadl]