شروعی برای برخواستن کلاغ‌ها!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن فصل اول انیمه Haikyuu!! بپردازیم. یه انیمه ورزشی معروف که این روزها خیلی شاخ شده! البته شما مثل همیشه می‌تونید سایر مطالب موسیقی متن انیمه‌ها رو از اینجا مطالعه کنید. به دوستانتون هم معرفی کنید.

موسیقی متن فصل اول انیمه Haikyuu!!

موسیقی متن فصل اول انیمه هایکو Haikyuu!! جدا از ورزشی و مدرسه‌ای بودن سبکش! یه موسیقی دل‌انگیز، با ارزش گوش‌دادن بالاست. که البته جلد دومش برای گوش دادن، گزینه‌های بهتری رو در خودش داره. اما هردو خوب هستند. نیازهایتون هم برطرف می‌کنند. چه طرفدار سری هایکو Haikyu! باشید چه نباشید. پس بریم سراغ معرفی انیمه و موسیقی انیمه Haikyuu!!


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن انیمه Haikyu!! کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن انیمه Haikyu!! بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Haikyu!!


High Kyuu!!
Haikyu!!
Haikyuu!!

  • کارگردان: Susumu Mitsunaka
  • نویسنده: Taku Kishimoto
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Haruichi Furudate
  • استودیو: Production I.G
  • ژانرها: کمدی، ورزشی، درام، مدرسه‌ای، شونن
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۷ فروردین ۱۳۹۳

فصل اول انیمه Haikyuu!! به دست استودیو Production I.G و مانگایی اثر Taku Kishimoto در سال ۱۳۹۳ پا به دنیای انیمه گذاشت. این اثر با اینکه یه انیمه ورزشی هستش. ولی به سرعت خودش رو به بالای لیست بهترین انیمه‌های تاریخ رسوند. دلیل اصلی این پیشرفت خلاصه نشدن به یک بازی ورزشی است. اونم با تعاریف جالبتر از والیبال به همراه شخصیت پردازی عالی!

نوع توصیف والیبال هم جالبه. یعنی به این صورته که تیم‌ها و بازیکن‌های معروف، هرکدوم به یه حالت، به یه لقب، به یه شکل خاص توصیف می‌شه. یکی مثل دیوار در جلوی تور نگهبانی می‌ده. یکی مثل سلطان بر زمین حکومت می‌کنه. شخصیت اصلی نیز با قد کوتاه‌ش به مانند هیولایی کوچک دیوارها را می‌شکافد. این موارد به همراه موسیقی، کارگردانی به روز، شخصیت پردازی و غافل‌گیری‌های بسیار، سبب شده که انیمه خودش رو حسابی ثابت کنه.

ما هم قبلاً انیمه Haikyuu!! رو در بهترین انیمه‌های سریالی بخش هشتم معرفی کردیم. فصل چهارم این انیمه نیز در فصل زمستان ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. پس اگه می‌خواهید این انیمه رو شروع کنید. همین الآن وقتشه! موسیقی هم همین‌طور، شروعش کنید از الآن.

تریلر انیمه هایکو Haikyuu!!


فریاد هیولای کوچک بر بالای بلندی!

  • نام آلبوم: Haikyuu!! Original Soundtrack
  • آهنگ‌ساز: Yuki Hayashi ,Asami Tachibana
  • نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

مجموعه موسیقی‌های متن انیمه آبشار سرنوشت به دست دو آهنگ‌ساز محترم یعنی Yuki Hayashi و Asami Tachibana پا به عرصه هنر گذاشته. از این دو Asami Tachibana بیشتر به‌خاطر Darling in the Franxx و Seraph of the End معروف شده. باید هم اضافه کنم که به نظر من موسیقی متن انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx در مجموع بهتر از هایکو High Kyuu!! عمل کرده. اما خوب هایکو Haikyu!! یه انیمه ورزشی مدرسه‌ای هستش. در حالی که Darling in the Franxx بیشتر حالت حماسی، مکا، اکشن و درام داره. پس هرکدوم در جای خودشون، خوب هستند. یعنی نیازهای ما رو در اون جهت، برطرف می‌کنند.

دیگر آهنگ‌ساز انیمه سریالی هایکو Haikyuu!! جناب Yuki Hayashi هستش. که ایشون اوج معروفیت خودش رو به غیر از انیمه ورزشی Haikyuu! مدیون اثر مشهور این فصل، یعنی My Hero Academia هستش. هردوی این آهنگ‌سازان گرامی، در انیمه Haikyuu!! اومدن و بدون موسیقی‌های حماسی خودشون. با ترکیب‌های جالبی، موسیقی برای توصیف پیروزی‌ها، شکست‌ها و رویاهای یک تیم والیبال دبیرستانی با نام مستعار کلاغ‌های کاراسانو رو به ارمغان آوردند.


ترکیب‌های زیبای ایجاد شده در آلبوم موسیقی متن Haikyuu!! Original Soundtrack بیشتر با بهره‌گیری از سازهایی همچون انواع ویولن، پیانو، گیتار الکتریک و همنوازی با سایر سازها ساخته شده. البته ناگفته نماند که در ترکی مانند Kuyashisa از صدای انسان به همراه ویلون سلو، گیتار الکتریک و پیانو هم بهره بردند. که به‌علاوه سایر ترک‌ها، هرکدوم زیبایی خاص خودشون رو دارند. یکی برای لحظات یک مبارزه خیابانی در زمین والیبال، یکی برای تلاش‌های نافرجام و دیگری برای شروع یک مبارزه. تا مخاطبان بتوانند از لحظه‌ای که سلطان زمین به حکم‌رانی‌اش پایان می‌دهد.

از لحظه‌ای که هیولای کوچک دوباره متولد می‌شود. از لحظه یک شروع دوباره برای همگان و لحظه‌لحظه‌های شکوفایی قهرمانان لذت ببرند. حتی آن لحظه که قهرمانان سقوط می‌کنند. پس پیشنهاد من به شما دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه Haikyuu!! یا حداقل گوش دادن به ویدیو ترکیبی از آهنگ‌های فصل اول انیمه Haikyuu!! است. این رو هم متذکر بشم که آلبوم موسیقی متن فصل اول انیمه Haikyuu!! دوتا آلبوم داره. که آلبوم دوم خیلی قشنگ‌تر از آلبوم اول هستش. ولی هردو رو حتماً بر بدن بزنید.


دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track
دانلود جلد اول Haikyuu!! Original Soundtrack
دانلود جلد دوم Haikyuu!! Original Soundtrack

ویدیو ترکیبی از موسیقی متن انیمه Haikyuu!!


محتویات آلبوم Haikyuu!! Original Soundtrack

موسیقی متن فصل اول انیمه Haikyuu!!

Haikyuu!! Original Soundtrack First Volume

1
ITADAKI NO KESHIKI
頂の景色
2
HAIKYU!!
ハイキュー!!
3
SAIKYOU NO OTORI
最強の囮
4
COART JOU NO OU SAMA
コート上の王様
5
HAISHA
敗者
6
AKOGARE
憧れ
7
HENJIN SOKKOU
変人速攻
8
TOPPAKOU
突破口
9
KAGAKU HENKA
化学変化
10
SENPAI NO JITSURYOKU
先輩の実力
11
SAKUSEN KAIGI
作戦会議
12
UMAKU IKA NAI
うまくいかない
13
TORAUMA
トラウマ
14
KODOKU
孤独
15
KAGEYAMA HI YUU
影山飛雄
16
SE N PA I
セ・ン・パ・イ
17
IKARI
怒り
18
HINATA TO KAGEYAMA
日向と影山
19
MOKUHYOU
目標
20
SAIKYOU NO MIKATA
最強の味方
21
COMBI TANJOU
コンビ誕生
22
OMOSHIROI TEAM
面白いチーム
23
OIKAWA TOORU
及川徹
24
KYOUGOU KOU
強豪校
25
SHIAI WO KASANERU TABI NI
試合を重ねるたびに
26
CHIMUMEITO
チームメイト
27
KITAI
期待

Haikyuu!! Original Soundtrack Second Volume

1
Totsunyu
突入
2
Shinka
進化
3
Otona Tachi
大人たち
4
Kotekishu
好敵手
5
Kageyama VS Tsukishima
影山VS月島
6
Tsunagu Toiu Koto
繋ぐということ
7
Neko
ネコ
8
Kanji Warui
カンジワルイ
9
Tsujo Unten
通常運転
10
Shosha to Haisha
勝者と敗者
11
6 Nin de Tsuyoi Ho ga Tsuyoi
6人で強い方が強い
12
Kuyashisa
悔しさ
13
Bunseki
分析
14
Sakanoshita Shoten
坂ノ下商店
15
Shikisha
指揮者
16
Kamiwaza Sokko
神業速攻
17
“1 Ten”
“1点”
18
Nebari
粘り
19
“No”
“脳”
20
Aseri
焦り
21
Ace no Shishitsu
エースの資質
22
Kanzen Muchi no Shireito
完全未知の司令塔
23
Team no Jiriki
チームの地力
24
Kecchaku
決着
25
Honne
本音
26
Tsuyokunare
強くなれ

متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن انیمه Haikyu!! را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.