آنالوگ به دلیل ایجاد کنسول بازی‌های ویدیویی کلاسیک، براق و مدرن شناخته شده است و اکنون در حال حرکت به دنیای پرتابل‌هاست. به گزارش Analogue، دستگاه Pocket بسیار زیبا از فرم اصلی Game Boy برخوردار است و می‌تواند کارتریج‌هایی را از GB ،GBC و GBA اجرا کند که بیش از 2700 بازی را شامل می‌شود. با نمایشگری که 10 برابر وضوح دستگاه کلاسیک نینتندو را دارد.
کریستوفر تیبر از شرکت “Analogue” می‌گوید: “ما از ابتدا خواستار ادای احترام به بازی‌های قابل حمل بودیم.”
با ما همراه باشید تا به بررسی کنسول آنالوگ پاکت بپردازیم.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید:


بررسی کنسول آنالوگ پاکت : مشخصات

آنالوگ پاکت

این کنسول جیبی از نمایشگر 3.5 اینچی، 665ppi و LCD برخوردار است و دارای رزولوشن 1600*1440 و نور پس زمینه داخلی می‌باشد. این مجهز به یک باتری قابل شارژ لیتیومی است که از طریق USB-C شارژ می‌شود، همچنین شامل شکاف کارت SD، جک هدفون 3.5 میلی متری و دکمه‌های قابل استفاده است. حتی یک ترکیب کننده داخلی به نام Nanoloop وجود دارد که با توجه به سابقه Game Boy در صحنه chiptune، باید مفید واقع شود.

شرکت Analogue می‌گوید که آداپتورهایی را ایجاد کرده است. بنابراین دستگاه می‌تواند عناوینی مانند GameGear ،Neo Geo Pocket Color و موارد دیگر را اجرا کند. (البته هنوز هیچ صحبتی درمورد هزینه آداپتورها وجود ندارد.) تیبر می‌گوید: “هدف ما پشتیبانی از همه سیستم‌های بازی دستی در پاکت است. آداپتورها پس از رونمایی از بازار خارج می‌شوند، برخی از آن‌ها بعداً معرفی می‌شوند و قصد دارند به توسعه و انتشار پشتیبانی بیشتری از سیستم ادامه دهند.”

شاید حتی تعجب آورتر، Analogue در حال ساخت میانبری است که مستقیماً به یک HDTV متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید لینک اصلی را در یک صفحه بزرگ پخش کنید. این میانبر به طور جداگانه فروخته می‌شود (دوباره، هیچ حرفی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد)، و از کنترلرهای بلوتوث و سیم‌های USB پشتیبانی خواهد کرد. البته این قابلیت کمی با انتشار اولیه کنسول جدید آنالوگ فاصله دارد. 

سخنان Taber

Analogue Pocket

تیبر می‌گوید این شرکت همیشه علی رغم داشتن دستگاه‌های بسیار پیچیده‌تر برای طراحی و تولید، دوست داشته یک وسیله قابل حمل را طراحی کند. وی توضیح می‌دهد: “سیستم‌های بازی دستی گروه دیگری از تاریخ بازی‌های ویدیویی هستند که با مشکلات زیادی همراه شده‌اند. نمایشگرهای با کیفیت بسیار پایین، محدود به یک پلتفرم و غیره. اما پاکت همه این موارد را با ظرافت حل می‌کند. ما سال‌هاست که سعی در یافتن یک نمایشگر مناسب با همکاری کارپردازان داریم – یک نمایشگر با نسبت ابعاد مناسب، وضوح تصویر، تراکم پیکسل، دقت رنگ، تجدید پیکسل و روشنایی. سرانجام توانستیم رویاهای خود را محقق سازیم.” 

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.