چی می‌شد اگه رایان رینولدز در نقش سایتاما Saitama ظاهر می‌شد؟

با سلام و درود خدمت به دنبال کنندگان همیشگی مجله وارونه. به خصوص بخش پرطرفدار انیمه! چند وقت پیش بود که خبر ساخته شدن لایو اکشن One Punch Man توسط سونی و تیم سازنده Venom و Jumanji: Next Level تایید شد. حالا هم طرفداران وان پانچ من هم شروع کرده‌اند به انتخاب بازیگر برای بزرگ ترین قهرمان زمین یعنی سایتاما. یکی از این طرفدارها با یک تصویر شگفت انگیز از Reddit رایان رینولدز را در نقش سایتاما آورده است!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو فالوو کنید.


همچنین به جز بازیگر Deadpool در نقش One Punch Man در مجله اینترنتی وارونه اینا رو هم بخوانید:


با توجه به کارنامه نه چندان خوب لایو اکشن های انیمه‌ای هالیوود، هواداران انتظار زیادی از این فیلم ندارند. اما در میان آن‌ها هم کسانی هستند، که چشم انظار این فیلم هستند. با توجه به اینکه هنوز تیم بازیگری این لایو اکشن مشخص نشده است. هواداران خودشان تصمیم به قرار دادن ستاره‌های هالیوود، به جای قهرمان کچل ما گرفته‌اند.

یکی از بهترین این کارها تصویری است که Ryan Reynolds ستاره فیلم‌های Deadpool را به جای سایتاما نشان داده است. بعد از بازی زیبای رایان رینولدز در فیلم های ددپول وی بسیار مشهور شده است. و باید بگویم کسی که توان بازی در نقش ددپول را دارد نیز می‌تواند نقش سایتاما را به خوبی بازی کند. همچنین سازنده این پوستر زیبا در باره آن گفته است که من و هم اتاقی‌ام فکر می‌کنیم که رایان رینولدز سایتامای خوبی از آب در می‌آید. پس من شروع به ساختن این پوستر کردم.

نظر شما درباره ی این تصویر چیست؟ آیا شما هم به لایو اکشن One Punch Man امیدی دارید؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. اخبار انیمه رو هم به صورت روزانه و هفتگی برای دیدن جدیدترین اخبار، بررسی کنید.