چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید! لاف نمی‌زنم. بله منم به این درد مبتلا بودم و به دردهای زیادی زدم تا بالاخره توانستم ویدیوهای مورد علاقه‌ام را از یوتیوب دانلود کنم. فرقی ندارد که شما می‌خواهید یک ویدیوی موسیقی را دانلود کنید یا ویدیویی از ناسا… به طور کلی اشتراک گذاری و جاسازی فیلم‌های YouTube در اینترنت امری قانونی است، اما دانلود آن‌ها برای استفاده آفلاین شما همیشه مجاز نیست. دانلود فیلم‌ها نقض شرایط خدمات YouTube است، مگر اینکه YouTube صریحاً اجازه دانلود ویدیوی مورد نظر را داده باشد. با ما همراه باشید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


گام اول: 4K Video Downloader را دانلود کنید

به سایت رسمی 4K Video Downloader بروید و برای دانلود آن بر روی دکمه Get 4K Video Downloader کلیک کنید. پس از دانلود برنامه نصب، آن را اجرا کنید تا برنامه روی رایانه شخصی شما نصب شود. اگر صفحه نمایش 4K ندارید، عقب نکشید. این یکی از متنوع‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای دانلود در دسترس است و بدون توجه به وضوح نمایشگر رایانه شخصی شما کار خواهد کرد.

نسخه رایگان این نرم افزار توانایی دانلود فیلم‌ها با کیفیت‌های قابل تنظیم تا 4K، پشتیبانی از فیلم‌های سه بعدی و 360 درجه را دارد. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را دانلود کنید و حتی قادر به انجام این کار از طریق لینک‌های تعبیه شده است.

گام دوم: URL ویدیوی YouTube را کپی کنید

مرحله بعدی ساده‌ترین است: فقط کافی است URL ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید، را از نوار آدرس در بالای پنجره مرورگر کپی کنید. با بارگذاری URL در کلیپ بورد خود، می‌توانید پنجره ویدیو را ببندید.

گام سوم:  URL را Paste کنید

چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب

برنامه 4K Video Downloader را که تازه نصب کرده‌اید باز کنید. دیگر نیازی به پیست کردن دستی URL ندارید. فقط روی دکمه Paste Link در گوشه سمت چپ بالای نوار فهرست کلیک کنید. نرم افزار آدرس اینترنتی را از کلیپ بورد رایانه شخصی شما دریافت می‌کند.

گام چهارم: فیلم خود را دانلود کنید

پس از اتمام بررسی فیلم، به شما گزینه‌های مختلفی برای کیفیت فیلم، قالب‌ها و تبدیل‌ها داده می‌شود. همچنین می‌توانید مکان دانلود ویدیو را تنظیم کنید. برنامه پوشه‌ای را ایجاد می‌کند که شامل تمام فیلم‌های دانلود شده شما باشد. توجه داشته باشید که ویدیویی که از نرم افزار گرفته می‌شود بر اساس آدرس IP شما است، نه URL ای که وارد می‌کنید. بنابراین ممکن است کاربران VPN برای دانلود نسخه مناسب، نیاز به تغییر مکان خود داشته باشند.

امیدوارم خواندن این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. روش ساده‌تری برای چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب که در گوشی هم امکان پذیر است (و من هم از این روش استفاده می‌کنم) سایت savemedia است. البته این وبسایت در دانلود ویدیوها کمی محدودیت زمانی دارد اما کارتان را راه می‌اندازد. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.