به سادگی طراحی شخصیت های مانگای خودتو شروع کن!

برنامه تحت وب «گیگا مانگا» که محصول جدید بخش Google Arts & Culture به شما این امکان رو میده تا به سادگی یک طراح مانگا بشید!

Google Arts & Culture که تمرکزش روی یادگیری ماشینی و ساخت اپلیکیشن هایی که بوسیله هوش مصنوعی کار میکنن، در همکاری جدیدش با وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن در پروژه ای که به اسم  Manga Out Of The Box شناخته میشه از 12موسسه فرهنگی برای برجسته کردن هنر طراخی شخصیت ها مانگا کمک گرفته و اپلیکیشن تحت وب Giga Manga یکی از محصولات جدید همین پروژه است.

طراحی شخصیت های مانگا با اپلیکیشن تحت وب Giga Manga

با Giga Manga، می‌توانید نقاشی هایی رنگی به سبک مانگا را به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی خلق کنید. در این آزمایش منحصر به فرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند خط ساده را ترسیم کنید و مقداری رنگ به آن اضافه کنید – سپس اجازه دهید هوش مصنوعی بقیه کار را انجام دهد. شما همچنین می توانید حالت آزاد را انتخاب کنید سپس طرح خود را بکشید و وقتی کارتان تمام شد، این ابزار به شما کمک می‌کند شخصیت مانگایی مشابه آنچه که کشیده‌اید پیدا کنید.

همچنین بخوانید»

اپلیکیشن World Maker برنامه طراحی مانگا مجله شونن جامپ

گاری کاسپاروف ؛ هوش مصنوعی به زودی همه شغل ها را تسخیر خواهد کرد! 

هوش مصنوعی گوگل AI Duet پیانیستی که می تواند با شما پیانو بنوازد 

تفاوت مانگا و مانهوا و معرفی محبوب ترین آثار هر سبک 

در برنامه گیگا مانگا بومی در اختیار شما قرار داده میشود سپس با رسم چند خط شما میتوانید به سادگی چهره ای را طراحی کنید سپس یادگیری ماشینی نقاشی شما را تکمیل و تبدیل به یک طرح جذاب خواهد کرد. گرچه نتایج نهایی بسته به مدت زمانی که برای طراحی صرف می کنید می تواند متفاوت باشد. هرچه طرح اولیه شما حرفه ای تر باشد نتیجه ای در انتها نیز بهتر خواهد شد.

پورتال اختصاصی Manga Out Of The Box شامل انواع راهنماهای تاریخچه مانگا و مجموعه هایی از تأثیرگذارترین چهره های هنر ژاپنی است.

از اینجا میتونید وارد گیگا مانگا بشید » Giga Manga