نمایشگر 6.3 اینچی و 3750 میلی آمپر باتری تمام نیاز شما را برای بازی کردن برآورده می کند !

ساب برند کمپانی هوآوی یعنی آنر اولین گوشی گیمینگ خود را معرفی کرد. Honor Play / آنر پلی دارای نمایشگر 6.3 اینچی (همراه با ناچ) با رزولوشن 1080P ، نسبت نمایشگر به بدنه 19.5:9 ، باتری 3750 میلی آمپری و جدیدترین پردازشگر کمپانی Kirin 970، چهار گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.البته نسخه 6 گیگ به همراه 128 گیگابایت نیز موجود است.

این مشخصات فنی فوق العاده بالایی نیست ! بلکه این مشخصات دقیقا مشخصات فنی گوشی میان رده آنر 10 ویو هستند که اوایل امسال روانه بازار شد. اما این را باید در نظر بگیر هوآوی توانسته این پکیچ قدرتمند را تنها با قیمت 320 یورو در دسترس شما قرار دهد !

کمپانی آنر می گوید مهمترین نوآوری در گوشی آنر پلی ویژگی “GPU Turbo” است.ادغام سخت افزار / نرم افزاری که ظاهرا عملکرد گرافیکی راتا 60 درصد افزایش می دهد این در حالی است که مصرف انرژی را نیز تا 30 درصد کاهش می دهد.!

همچنین قابلیت های AI در پردازشگر Kirin 970 نیز برای ارائه تجربه بازی های 4D ارتقاء پیدا کرده و حالا این گوشی می تواند صدا و تصویر را در زمان واقعی رندر و آنالیز کند ! نکته بعدی که کمپانی روی آن مانور زیادی داده قابلیت Histen پخش صدا بصورت فراگیر و سه بعدی به لطف اسپیکر های 7.1 کاناله است. کمپانی ادعا می کند این ویژگی در بازی های که از صدای 7.1 پشتیبانی می کنند قابل شنیدن خواهد بود بازی هایی نظیر PUBG و Asphalt 9( البته این ویژگی حتما باید تست بشه !)

در بخش دوربین نیز گوشی در پشت از ترکیب دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد که همانند سایر پرچمداران کمپانی مجهز به قابلیت AI و تشخیص 500 صحنه (منظره، حیوان، اشیاء) است. دوربین سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر پرتره است.

سایر ویژگی های گوشی عبارت اند از حسگر اثر انگشت در پشت، جک هدفون، پورت USB-C و قابلیت شارژ سریع هستند. آنر پلی قرار است در 3 رنگ Midnight Black, Navy Blue, Violet با قیمت پایه 320 یورو عرضه شود.

همچنین بخوانید »

موتورولا P۳۰ با ظاهری الهام گرفته از آیفون X و هوآوی P۲۰ معرفی شد

با سامسونگ گلکسی نوت ۹ بصورت کامل آشنا شوید + ویدیو نگاه نزدیک

آنر ۱۰ GT اولین گوشی هوآوی با ۸ گیگ رم !