با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸:

اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن 9)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

در اخبار هفته ی قبل، آخرین خبرمون تیزر قسمت نهم سری سریع و خشن بود و حالا اولین خبر این هفته، اولین تریلر قسمت نهم سری سریع و خشنه! توی این تریلر، دوباره شخصیت های قدیمی رو میبینیم، با شخصیت های جدید آشنا میشیم و یکی از شخصیت های قدیمی سری هم دوباره به فیلم برمیگرده. بیشتر از این چیزی نمیگم و خودتون در پایین تریلر رو ببینید. سریع و خشن 9، قراره که از تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ یا همون ۲ خرداد ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه.


ساخت یک انیمیشن سینمایی در دنیای ویچر توسط نتفلیکس

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

ویچر از سریال های موفق چند وقت اخیر بود (و میتونید نقد و بررسی کامل فصل اولش رو در اینجا بخونید) و به سرعت هم کارهای ساخت فصل بعدی اون در جریانه. به تازگی هم نتفلیکس اعلام کرد که در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی در دنیای این سریاله که قراره یکی از شخصیت های مهم فصل دوم و بسیار محبوب در بین کل طرفداران ویچر رو معرفی کنه! این انیمیشن که با اسم The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوس گرگ) معرفی شده، قراره که داستان وزمیر، مربی گرالت رو روایت کنه و مقدمات حضور اون در فصل دوم ویچر رو فراهم کنه!


اعلام تاریخ انتشار فصل سوم سریال Castlevania (کسلوانیا)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

از کسلوانیا به عنوان یکی از اولین اقتباس های موفق از روی بازی های ویدیویی یاد میشه و همین یک نکته برای جذب طرفداران ویدیوگیمی کافیه. کسلوانیا توی دو فصل ما رو به یک سفر فوق العاده برای توقف دراکولا برد و البته دراکولایی که بهمون نشون داد هم قطعا از بزرگترین نکات مثبت سریاله. حالا در جدید ترین اخبار سینما و تلویزیون نتفلیکس تاریخ پخش فصل سوم این سریال رو اعلام کرده و طبق اون، ۵ مارس‌ ۲۰۲۰ یا همون ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ تاریخ پخش فصل سوم کسلوانیا خواهد بود.


در تیزر جدید منتشر شده توسط مارول به سریال های جدید این کمپانی نگاهی بیندازید

اخبار فیلم و سریال هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

مارول قصد داره با سه سریال جدید خودش قدم محکمی در زمینه سریال برداره و با تیزری که منتشر کرده هم به نظر میاد که موفق شده سریال هایی بسازه که طرفداران رو شدیدا مجذوب خودشون کنن. توی این تیزر سی ثانیه ای، قسمت های کوچکی از سریال های Falcon and The Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان)، WandaVision (وانداویژن) و Loki (لوکی) نشون داده میشه که در ادامه میتونید اون رو ببینید. در خبر بعدی هم میتونید تاریخ انتشار این سریال ها رو ببینید.

 


اعلام تاریخ انتشار فصل دوم The Mandalorian و دو سریال مارول

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

مندلورین رو که فکر کنم اکثرا باهاش آشنایی داشته باشید (اگر نه، میتونید نقد و بررسی کامل فصل اول این سریال رو در اینجا بخونید) و سریال های مارول رو هم اگه کمی بالاتر برید میتونید تیزر منتشر شده از اون ها رو ببینید. حالا طبق جدید ترین اخبار منتشر شده، فصل دوم مندلورین قراره که توی ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹)، Falcon and The Winter Soldier توی ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) و WandaVision توی ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) پخش میشن.


اعلام پایان سریال The Crown (تاج)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

«تاج» از سریال های تاریخی ای بود که موفق شد نظر منتقدین زیادی رو به خودش جلب کنه و طی سه فصلی که از اون پخش شده، جوایز زیادی رو هم به دست آورده. حالا در حالی که هنوز زمان زیادی تا پخش فصل چهارم سریال مونده، اعلام شد که فصل پنجم قراره که پایان بخش داستان این سریال جذاب باشه.


انتشار اولین تریلر انیمیشن Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

شاید بشه گفت یکی از پدیده های دنیای انیمیشن مینیون ها هستن. موجودات زرد و عینکی که همیشه میتونن شما رو بخندونن. جدید ترین اثری که مینیون ها توش حضور دارن هم دومین انیمیشن اختصاصی خودشونه که به تازگی هم اولین تریلر اون منتشر شده و در ادامه میتونید اون رو ببینید. تاریخ اکران این انیمیشن هم قراره که ۳ جولای ۲۰۲۰ یا همون ۱۳ تیر ۱۳۹۹ باشه.


احتمال کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در جهان های دیوانگی) به دست سم ریمی

اخبار فیلم و سریال هفته سوم بهمن ۱۳۹۸

دنباله ی دکتر استرنج، از زمانی که معرفی شد، یکی از موردانتظارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول لقب گرفت ولی چند وقت پیش بود که این فیلم کارگردان خودش یعنی  اسکات دریکسون رو از دست داد. این اتفاق قطعا برای طرفداران ناراحت کننده بود ولی اگه میدونستن بعدش قراره چه اتفاقی بیوفته، احتمالا ناراحت نمیشدن! طبق آخرین اخبار، به نظر میاد که مارول در حال مذاکره با سم ریمی، کارگردان سه گانه ی مرد عنکبوتی، برای کارگردانی قسمت دوم دکتر استرنج هست. کارگردانی که پیش طرفداران محبوبیت بسیار زیادی داره.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.

در ادامه بخوانید » اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸