گوشی همه کاره به نمایشگری 6.4 اینچی !

کمپانی ال جی برای رقابت با رقبای سرسختی نظیر گلکسی نوت 9 و آیفون XS Max جدیدترین محصول خود را معرفی کرد! ال جی V40 ThinQ با 5 دوربین سرانجام معرفی شد! 

ال جی V40 ThinQ امضاء صوتی ال جی را با خود یدک میکشد و همانند ال جی G7 ThinQ از چیپست صوتی QUAD-DAC ۳۲ Bit بهره می برد. که باعث می شود صدا در هدفون های سیمی کیفیت بسیار بهتری داشته باشد، همچنین مجهز به اسپیکر Boombox  است که می تواند صدای بیس بسیار قدرتمندی را به شما ارائه دهد.

ال جی V40 ThinQ با 5 دوربین بصورت رسمی معرفی شد

ال جی V40 ThinQ نیز همانند پرچمداران سال 2018 از قیمت بالایی برخوردار است! قیمت پایه ال جی V40 ThinQ از 900 دلار شروع می شود و تا 980 دلار ادامه دارد بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید!

البته ال جی در اقدامی هوشمند برای هضم این قیمت، ال جی V40 ThinQ را با یک پایه نگهدارنده موبایل  DJI Osmo Mobile 2 gimbal (ولاگر ها عاشق این ابزار خواهند شد) و یک کارت حافظه  256GB عرضه میکند!

نمایشگر V40 یک نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 1440 * 3120 و نسبت نمایشگر به بدنه 19.5:9است! که همانند G7 دارای ناچ در قسمت بالای نمایشگر است! اما متاسفانه این نمایشگر از ویژگی super bright که در G7 وجود داشت بهره نمی برد! ویژگی که به کاربر امکان افزایش نور صفحه را تا بالاترین حد ممکن را میداد! (چیزی بین 500 تا 600 نیت)

ال جی می گوید این گوشی به میزان قابل توجهی (حدود 26 گرم) از رقبای خود نوت 9 و XS Max سبک تر است!

برویم به سراغ دوربین 3 گانه در پشت که دارای ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ای است.

ال جی V40 ThinQ با 5 دوربین بصورت رسمی معرفی شد

دوربین اول یک دوربین استاندارد 12 مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/1.5 که از پیکسل های درشت 1.4μm برخوردار است در نتیجه تصاویر ثبت شده 40 درصد بزرگتر از G7 است.

دوربین دوم نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی زاویه عریض / Super-wide-angle با گشودگی دهانه لنز f/1.9 و قابلیت ثبت تصاویر در میدان دید 107 درجه دقیقا همانند G7

دوربین سوم نیز یک دوربین تله فوتو/پرتره 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 است. که دارای زوم اپتیکال دوبرابر نسبت به لنز های معمولی است!

با حرکت به سمت استفاده از 3 لنز ال جی دو ویژگی نرم افزاری جدید را با گوشی خود اضافه کرده، ویژگی triple preview که به کاربر پیش نمایشی زنده از 3 دوربین را بصورت همزمان نشان می دهد تا شما بتوانید، بهترین دوربین را برای ثبت عکس خود در لحظه بدون سوئیچ کردن انتخاب کنید!


همچنین بخوانید »

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR


ویژگی بعدی نیز triple shot نام دارد که به کاربر امکان ثبت عکس توسط هر 3 دوربین در لحظه را می دهد. در نتیجه با یک بار فشار بر روی شاتر شما صاحب 3 عکس مختلف خواهید بود! نکته جالب اینجاست می تواند سه عکس را در یک فایل GIF ذخیره کنید یا هر یک را بصورت جدا!

در بخش دوربین سلفی V40 از ترکیب دو دوربین بهره می برد، دوربین 8 مگاپیکسلی استاندارد با گشودگی دهانه لنز f/1.9 + دوربین 5 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دهانه f/2.2 است. 

ال جی V40 ThinQ با 5 دوربین بصورت رسمی معرفی شد

همانند G7 ال جی V40 ThinQ از تکنولوژی AI یا هوش مصنوعی در دوربین پشتیبانی می کند. این ویژگی به زبان ساده می تواند تنظیمات را بصورت خودکار برای ثبت بهترین عکس تغییر دهد! که حالا در V40 امکان تنظیم سرعت شاتر با توجه به حرکت سوژه نیز به این بخش اضافه شده است. همچنین V40 مجهز به عملکرد های گوگل لنز نیز است. و بله دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت نیز همانند G7 بر روی بدنه موجود است.

در بخش باتری نیز این گوشی از یک باتر 3.300 میلی آمپری بهره می برد که کمپانی ادعا می کند تنها 10 درصد نسبت به رقیب خود نوت 9 که از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. بدنه نیز از جنس شیشه و قریم آلمینیومی است در نتیجه پشتیبانی از شارژ وایرلس نیز امکان پذیر است! همچنین تکنولوژی شارژ سریع!

 

سایر ویژگی ها

  • چیپست اسنپدراگون 845
  • 6 گیگ رم
  • 64 گیگ حافظه داخلی (پشتیبانی از کارت حافظه تا 512 گیگ)
  • جک هدفون
  • گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب / گرد و خاک
  • اندروید Oreo

ال جی V40 ThinQ  در دو رنگ مشکی و آبی و تنها در یک نسخه 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی با قیمت 900 دلار از 18 اکتبر / 26 مهر روانه بازار خواهد شد.