ارزهای دیجیتال که امروزه بعنوان روشی امن برای سرمایه گذاری شناخته می‌شوند، نیازمند فضایی برای نگهداری هستند. ارزهای دیجیتال که انواع مختلفی دارند و تعداد آنها به بیش از 2000 می‌رسد، در کیف پول ارز دیجیتال که اصطلاحا به آن وَلِت نیز می‌گویند، نگهداری می‌شوند. انتخاب کیف پول امن یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت. همچنین برای ایرانیان این موضوع اهمیت بیشتری دارد، چراکه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اقدام به مسدود کردن وَلِت کاربران ایرانی می‌کنند، از این رو ما در این مطلب قصد داریم امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال 2020 را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید: بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2020 !


کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

وَلِت که به آن کیف پول ارز دیجیتالی نیز گفته می‌شود، نرم افزاری است که سعی در محافظت از ارزهای دیجیتال شما دارد و کارکرد آن همچون حساب‌های بانکی است. اغلب کیف پول‌های ارز دیجیتال بر اساس الگوریتم بلاکچین عمل می‌کنند و قابلیت ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مبتنی بر این فناوری را دارند. اگر قصد دارید به دنیای ارزهای دیجیتال و رمز ارزها ورود کنید، می‌بایست یک کیف پول امن انتخاب کنید. در ادامه با 5 تا از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال آشنا می‌شوید.

امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال 2020


1.Exodus : بهترین برای تازه کار ها

امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال 2020

Exodus یک کیف پول برای پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های Exodus، امکان جابجایی بین تعداد فراوان رمز ارزها است. Exodus در حال‌ حاضر امکان مبادله بین بیش از 100 ارز دیجیتال مختلف را فراهم می‌کند.

این کیف پول با داشتن قابلیت‌های زیاد و در عین حال رابطی کاربرپسند برای مبتدیان بازار ارزهای دیجیتال بسیار کاربردی است. همچنین پشتیبانی 24/7 از نقاط مثبت این کیف است. منتها شما باید انگلیسی بلد باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: درآمد دلاری در ایران؛ بدون هیچ محدودیتی درآمد دلاری داشته باش!


نقاط قوتنقاط ضعف
قابلیت انتقال رمز ارزهای بسیار زیاد، قابلیت Exchange درون کیف پول، امنیت بالا، پشتیبانیعدم دسترسی به تعیین مقدار کارمزد

2.Electrum : مناسب برای علاقمندان بیت کوین

امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال 2020

Electrum یکی از کیف پول‌های اصلی بیت کوین است. از سال 2011 ایجاد شده‌است و از آن زمان اندکی تغییر کرده است. درحالی که این کیف پول فقط به بیت کوین محدود است اما در عملکرد کلی نسبت به سایر رقبای خود عملکردی مناسب دارد. همچنین Electrum به دلیل گزینه‌های پیچیده‌ای که دارد، بیشتر برای کاربران پیشرفته مناسب است.

نقاط قوتنقاط ضعف
قابلیت انتقال رمز ارزهای بسیار زیاد، قابلیت Exchange درون کیف پول، امنیت بالا، پشتیبانیعدم دسترسی به تعیین مقدار کارمزد

3.Infinito : بهترین کیف پول چند جانبه

این وَلِت لیست گسترده‌ای از رمز ارزهای پیشرو مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، دش و … را پشتیبانی می‎کند. کیف پول Infinito همچنین از دسترسی به علائم برجسته قرارداد‌های هوشمند مانند ETH ERC20 و NEO NEP-5 پشتیبانی می‌کند.

نقاط قوتنقاط ضعف
قابلیت انتقال رمز ارزهای بسیار زیاد، قابلیت Exchange درون کیف پول، امنیت بالاتایید هویت چهارمرحله با پاسپورت

4.Blockchain.com : سابقه درخشان و امنیت زیاد

Blockchain یک کیف پول دیجیتالی است که به کاربران امکان ذخیره و مدیریت بیت‌کوین و اتریوم شان را می‌دهد. کیف پول Blockchain توسط یک شرکت نرم افزاری به همین نام توسط پیتر اسمیت و نیکلاس کاری تهیه شده است. کیف پول Blockchain امکان انتقال رمز ارزها و تبدیل آنها به دیگر ارزها را می‌دهد.


نقاط قوتنقاط ضعف
امنیت بالا، پشتیبانی از همه کشورها، قابلیت تبدیل ارزها
تایید هویت با پاسپورت

5.Trust Wallet : نامی آشنا در بین کیف پول ها

کیف پول

یکی دیگر از امن‌ترین پول‌های ارز دیجیتال 2020 Trust wallet است که بسیار ویژگی‌های کاربر پسندی دارد. این کیف پول رابط کاربری آسانی دارد و از لحاظ بصری نیز دلنشین است. از ویژگی‌های مفید که با توجه به کاربر طراحی شده است، این است که قابلیت پشتیبانی از چندین ارز مطرح که در مارکت‌های معتبر وجود دارند را داراست.

نقاط قوتنقاط ضعف
امنیت بالا، پشتیبانی از همه کشورها، قابلیت تبدیل ارزهاتایید هویت با پاسپورت

برای یافتن بهترین‌کیف پول ارز دیجیتال، مقالات بیشتری را برای شما تهیه خواهیم کرد، بنابراین مجله وارونه را دنبال کنید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید! شاد و پیروز باشید!