در مراسم رونمایی از اسپین آف جدید انیمه گینتاما اوپنینگ این انیمه به نمایش گذاشته شد. اوپنینگ انیمه جدید گینتاما بصورت هوشمندانه ای کپی اوپنینگ معروف وان پیس We Are” ساخته Hiroshi Kitadani هستش.

انیمه گینتاما هیچوقت ترسی از به مسخره گرفتن یا کپی کردن کاراکترها ، لوکیشن ، دیالوگ و خلاصه هر چی که فکرش رو بکنید، رو نداشته به همین خاطر برای اوپنینگ اسپین آف جدید چه چیزی بهتر از انیمه وان پیس که همچنان هم در حال پخشه!

البته انیمه گینتاما این کار رو هوشمندانه و برای علاقه مند کردن طرفداران سایر انیمه های محبوب انجام میده و گاها یه نقدی هم با این کار بهشون میکنه. در هر صورت از نظر من این استایل کپی برداری کار خیلی جالب و فانی هستش.

در ادامه بخوانید

بهترین انیمه های کمدی که باید حتما آنها را تماشا کنید

بهترین انیمه های طولانی که حتما باید ببینید! لیستی که می توان تا آخر عمر با آن زندگی کرد!

هنوز اطلاعات دقیقی راجع به زمان پخش ، استودیو سازنده و … از انیمه جدید گینتاما منتشر نشده اما این اسپین آف قرار اقتباسی باشه از لایت ناول 3-nen Z-gumi Ginpachi-sensei . این لایت ناول شخصیت های اصلی انیمه رو درون دبیرستانی قرار داده که معلمش گینپاچی هستش و داستان کلا تم مدرسه ای و کمدی داره.

در ادامه اوپنینگ انیمه جدید گینتاما رو تماشا کنید .

گینتاما معجونی از ایده های ناب و کمدی است. ساختار شکن بودن، این انیمه رو با بقیه انیمه ها متمایز کرده. تیکه انداختن به دیگر انیمه ها و شکوندن دیوار چهارم از رسم های رایج گینتاما به شمار میان. عجیب ترین داستان ها رو میتونید تو گینتاما پیدا کنید. نویسنده های گینتاما واقعا ذهن خلاق و پر از ایده ای دارن که تو هر قسمت با بارون ایده های عجیب غریب و خفن مغزتون رو منفجر میکنن. 

این انیمه دوست داشتنی ترین شخصیت ها رو هم داره. گینتاما یه انیمه ی قسمت محور است؛ برای همین کلی شخصیت متفاوت تو هر قسمت میاد. این انیمه علاوه بر اینکه یکی از بهترین انیمه های سامورایی است از بهترین ها و شناخته شده ترین انیمه در ژانر کمدی هم هست.

نظر شما راجع به این اوپنینگ بحث برانگیز چیه؟ منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.