قیمت سایت به عوامل متععدی وابسته است. همین طور طراحی سایت و نحوه انجام آن نیز بر قیمت سایت اثر میگذارد. طراحی سایت مهد کودک نیز در ادامه تشریح می شود و به عوامل ایجاد یک وب سایت خوب در این زمینه، اشاره می شود.

قیمت سایت

قیمت سایت به عوامل زیر بستگی دارد که آیا در طراحی سایت بکار گرفته شده اند یا خیر.

برای سادگی تلاش کنید

اصل “ساده نگه داشتن” (KIS) باید هدف اصلی طراحی سایت باشد. کاربران به ندرت در یک سایت هستند تا از طراحی لذت ببرند. علاوه بر این، در بیشتر موارد آنها علیرغم طراحی به دنبال اطلاعات هستند. برای سادگی به جای پیچیدگی تلاش کنید.

از دیدگاه بازدیدکنندگان، بهترین طراحی سایت یک متن خالص است، بدون هیچ گونه تبلیغات یا بلوک محتوای بیشتر که دقیقاً با درخواست بازدیدکنندگان مورد استفاده یا محتوای مورد نظر آنها مطابقت داشته باشد. این یکی از دلایلی است که چرا یک نسخه چاپی کاربرپسند از صفحات وب برای تجربه کاربری خوب ضروری است.

از فضای سفید نترسید

در واقع خیلی سخت است که اهمیت فضای سفید را بیش از حد برآورد کنیم. نه تنها به کاهش بار شناختی بازدیدکنندگان کمک می کند، بلکه درک اطلاعات ارائه شده روی صفحه را ممکن می کند. هنگامی که یک بازدیدکننده جدید به طرح بندی طراحی نزدیک می شود، اولین کاری که او سعی می کند انجام دهد این است که صفحه را اسکن کرده و منطقه محتوا را به قطعات قابل هضم اطلاعات تقسیم کند.

خواندن، اسکن، تجزیه و تحلیل و کار با ساختارهای پیچیده سخت تر است. اگر انتخابی بین جدا کردن دو بخش طراحی با یک خط قابل مشاهده یا با مقداری فضای خالی دارید، معمولاً بهتر است از راه حل فضای خالی استفاده کنید. ساختارهای سلسله مراتبی پیچیدگی را کاهش می دهند (قانون سیمون): هر چه بهتر بتوانید حس سلسله مراتب بصری را در اختیار کاربران قرار دهید، درک محتوای شما آسان تر خواهد بود.

ارتباط موثر با یک زبان قابل مشاهده

آرون مارکوس در مقالات خود در مورد ارتباط بصری مؤثر، سه اصل اساسی را در استفاده از به اصطلاح “زبان قابل مشاهده” بیان می کند – محتوایی که کاربران روی صفحه می بینند.

طراحی سایت

ملزومات طراحی سایت عبارتند از:

سازماندهی: ساختار مفهومی واضح و ثابتی را در اختیار کاربر قرار دهید. سازگاری، چیدمان صفحه نمایش، روابط و قابلیت کشتیرانی مفاهیم مهم سازمان هستند. کنوانسیون ها و قوانین یکسان باید در مورد همه عناصر اعمال شود.

صرفه جویی کنید: با کمترین نشانه و عناصر بصری بیشترین کار را انجام دهید. چهار نکته اصلی که باید در نظر گرفته شود: سادگی، وضوح، متمایز بودن و تاکید. سادگی فقط شامل عناصری می شود که برای ارتباط بسیار مهم هستند. وضوح: همه اجزا باید طوری طراحی شوند که معنای آنها مبهم نباشد. متمایز بودن: ویژگی های مهم عناصر ضروری باید قابل تشخیص باشند. تاکید: مهمترین عناصر باید به راحتی درک شوند.

ارتباط: مطابقت ارائه با قابلیت های کاربر. برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز، رابط کاربری باید خوانایی، خوانایی، تایپوگرافی، نمادگرایی، نماهای متعدد و رنگ یا بافت را متعادل نگه دارد. از حداکثر استفاده کنید 3 تایپ در حداکثر اندازه 3 نقطه – حداکثر 18 کلمه یا 50-80 کاراکتر در هر خط متن.

کنوانسیون ها دوستان ما هستند

طراحی متعارف عناصر سایت منجر به یک وب سایت خسته کننده نمی شود. در واقع، قراردادها بسیار مفید هستند زیرا منحنی یادگیری را کاهش می‌دهند، یعنی نیاز به فهمیدن نحوه کار کردن چیزها. به عنوان مثال، اگر همه وب‌سایت‌ها نمایش تصویری متفاوتی از فیدهای RSS داشته باشند، یک کابوس قابل استفاده خواهد بود. این تفاوت چندانی با زندگی عادی ما ندارد، جایی که ما تمایل داریم به اصول اولیه نحوه سازماندهی داده ها (پوشه ها) یا خرید (جایگزینی محصولات) عادت کنیم.

با کنوانسیون ها می توانید اعتماد، اعتماد، قابلیت اطمینان کاربران را به دست آورید و اعتبار خود را ثابت کنید. انتظارات کاربران را دنبال کنید – درک کنید که آنها از ناوبری سایت، ساختار متن، محل جستجو و غیره انتظار دارند.

یک مثال معمولی از جلسات قابلیت استفاده این است که صفحه را به ژاپنی ترجمه کنید و به آزمایش کنندگان قابلیت استفاده خود وظیفه ای برای یافتن چیزی در صفحه به زبان های مختلف ارائه دهید. اگر قراردادها به خوبی اعمال شوند، کاربران قادر خواهند بود به یک هدف نه چندان خاص دست یابند، حتی اگر یک کلمه از آن را درک نکنند.

طراحی سایت مهد کودک

استیو کروگ پیشنهاد می‌کند که بهتر است فقط زمانی نوآوری کنید که می‌دانید واقعاً ایده بهتری دارید، اما وقتی ندارید از مزایای قراردادها استفاده کنید. به این شکل میتوانید طراحی وب سایت مهد کودک را نیز انجام دهید و کودکان را نیز جذب کنید.

زود تست کنید، اغلب تست کنید

این به اصطلاح اصل TETO باید برای هر پروژه طراحی وب اعمال شود، زیرا تست های قابلیت استفاده اغلب بینش های مهمی را در مورد مشکلات و مسائل مهم مربوط به یک طرح بندی ارائه می دهند. نه خیلی دیر، نه خیلی کم و نه به دلایل اشتباه تست کنید. در مورد دوم، درک این نکته ضروری است که اکثر تصمیمات طراحی محلی هستند. این بدان معناست که شما نمی توانید به طور کلی پاسخ دهید که آیا یک طرح بندی بهتر از دیگری است یا خیر، زیرا باید آن را از یک نقطه نظر بسیار خاص تجزیه و تحلیل کنید (با توجه به الزامات، سهامداران، بودجه و غیره).

حال که با محتوا این بخش آشنا شدید می توانید به وب سایت iransite.com سر بزنید و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید تا متخصصان آنها، در اسرع وقت پروژه شما را تکمیل کنند.

این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!