در مراسم جامپ فستا 24 یکی از تریلر های جذابی که به نمایش گذاشته شد تریلر جدید انیمه Kaiju No. 8 بود که اطلاعات بیشتری رو از تم کلی داستان در اختیار ما قرار میده!( تریلر قبلی انیمه کایجو #8 رو تماشاکنید) نکته مهم بعدی که به همراه این تریلر اعلام شد، پخش انیمه Kaiju No. 8 بصورت لایو استریم از طریق اکس/ توییتر سابق همزمان با پخش در تلویزون ژاپن بود. نکته ای جالب که هنوز مشخص نیست قرار کل انیمه استریم بشه یا فقط قسمت اول!

در ادامه » تریلر جدید انیمه Bucchigiri?! ; محصول جدید استودیو ماپا را تماشا کنید

در ادامه تریلر جدید انیمه کایجو شماره 8 رو تماشا کنید

انیمه Kaiju No. 8 اقتباسی هست از مانگایی به همین اسم نوشته و تصویرسازی شده توسط Naoya Matsumoto، این مجموعه بصورت رایگان از طریق سرویس  Shōnen Jump+ منتشر شد و در مدت بسیار کوتاهی مانگا موفق به فروش بیش از 4 میلیون کپی و گرفتن جوایز متعدد شد.

در ادامه بخوانید »

20 تا از بهترین انیمه های اژدهایی که اصلا نباید از دست بدهید! 

بهترین انیمه ها درباره فضا | ماجراجویی‌های کهکشانی 

کارگردانی انیمه Monster #8 بر عهده شیگه یوکی میا (کارگردان انیمه Onihei) هستش، تتسویا نیشیو (ناروتو) طراحی شخصیت هارو برعهده داره، ماهیرو مائدا (شین گودزیلا) طراحی هیولاها رو برعهده داشته و در نهایت یوتا باندو وظیفه ساخت موسیقی متن انیمه رو برعهده داشته. استودیو سازنده هم استودیو مطرح Production I.G هستش. برای آگاهی بیشتر مطلب بهترین استودیوهای انیمه‌سازی دنیا که صنعت انیمه را به اوج رسانده‌اند مطالعه کنید.

زمان انتشار انیمه Kaiju No. 8

زمان انتشار انیمه آوریل 2024 / فروردین 1403 اعلام شده! و قرار همزمان با پخش در ژاپن بصورت رئال تایم و لایو استریم از طریق اکس پخش بشه.

داستان انیمه راجع به دنیایی که توسط هیولاهایی به اسم کایجو دائما تحت حمله قرار میگیره برای مقابله با این پدیده یک سازمان دفاعی ارتشی بوجود میاد.

کافکا شخصیت اصلی داستان قصد داره تا وارد ارتش دفاعی بشه تا از زمین مقابل این حملات دفاع کنه اما طی اتفاقی عجیب کافکا تبدیل به یک نیمه کایجو میشه و میتونه با استفاده از قدرت کایجو ها باهاشون مقابله کنه!

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.