ILMxLAB بخش سرگرمی کمپانی لوکاس فیلم اولین تریلر از فیلم تعاملی Star Wars: Vader Immortal را منتشر کرد. بعد از سال ها سرانجام می توانیم نگاهی به گیم پلی و داستان اولین قسمت از سری فیلم های تعاملی کمپانی لوکاس فیلم و کمپانی Oculus بیندازیم.

این قسمت که با نام Vader Immortal: A Star Wars VR Series — Episode I منتشر خواهد شد، قسمت اول از سه گانه ای است که توسط David S. Goyer نوشته شده و تمرکزش بر روی شخصیت دارث ویدر است.

شما در نقش یک قاچاقچی که از hyperspace نزدیک سیاره Mustafar (سیاره ای که در دستان ویدر است) بیرون کشیده شده به ایفای نقش خواهید پرداخت. در ابتدای اپیزود شما بوسیله Sith Lord دستگیر می شوید و ماموریتی به شما توسط او محول می شود.


همچنین بخوانید

در مسیر داستان شما باید شمشیر نوری مشهور جنگ ستارگان را پیدا کنید و به جنگ دارث ویدر بروید. حدود یک ساعت و 45 دقیقه زمان میبرد تا شما اپیزود اول را بازی کنید. همچنین حالتی با نام Lightsaber Dojo وجود دارد که شما می توانید با این شمشیر افسانه ای در محیط بازی که پایان آن باز است به ایفای نقش بپردازید.!

این سری 3 قسمتی اتفاقات بین Revenge of the Sith و Rogue One in the Star Wars رو پوشش میدهد. اسکات لارن هم به عنوان صداپیشه دارث ویدر حضور در این سری حضور خواهد داشت.

Vader Immortal — Episode Iقرار است در سال 2019 منتشر شود ولی هنوز قیمت و زمان انتشار دقیق مشخص نشده است.