در این مطلب قصد داریم بهترین فیلم‌های شبیه سریال Money Heist، که حالا یکی از پدیده‌های نتفلکیس محسوب می‌شود را معرفی کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

تاکنون چهار فصل از سریال Money heist منتشر شده و سریال در طی این چهار فصل با کیفیت خوب خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. سبک محوری سریال سرقت است و حول گروهی به رهبری شخصی به نام پروفسور است که قصد دارند سرقت‌های بزرگی را انجام دهند. این سریال اسپانیایی تبدیل به یکی از پدیده‌های نتفلکیس شده و حال با Dark در صدر پربیننده ترین سریال‌های غیرانگلیسی زبان نتفلیکس قرار گرفته است. سریال همچنین در نظر منتقدان نیز موفق عمل کرده است و توانسته میانگین امتیازات 93 را در سایت راتن تومیتوز بدست آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین فیلم‌های شبیه سریال Money heist را به شما معرفی کنیم.


همچنین بخوانید:

معرفی بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist ؛ ویدیو اختصاصی مجله وارونه

چند دلیل برای تماشای سریال money heist (خانه ی کاغذی)


Tower Heist

Tower Heist 2011

سرقت از برج به کارگردانی برت راتنر و هنرنمایی بن استیلر یکی از فیلم‎های خوب سرقت است که با چاشنی کمدی همراه شده است. شخصیت اصلی با نام جاش به مدت یک دهه یکی از مجلل ترین مکان‌های نیویورک را مدیریت می‌کند. برخلاف تلاش روزانه آن‌ها، جاش و بقیه همکاران خود را در حالی می‌یابند که سرمایه آن‌ها به دلیل کارهای سرمایه گذار برج از دست رفته است. آن‌ها برنامه‌ای می‌ریزند تا سرقتی به آپارتمان سرمایه گذار داشته باشند و … . بازی خوب بن استیلر و بقیه بازیگران که با فیلمنامه‌ای طنز ترکیب شده، معجونی سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم‌های سرقت پیشنهاد می‌شود.


همچنین بخوانید:

بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید؛ عشق است و آتش و خون!


Fast Five

Fast Five 2011

سری سریع و خشن یکی از محبوب ترین فرنچایزهای اکشن سینما است. سری که در سال 2001 شروع شد و تاکنون ادامه دارد. در طول سالیان سال نسخه‌های متعددی از آن منتشر شده است که علی رغم عدم کیفیت فیلمنامه در صحنه‌های اکشن بعضا جذاب ظاهر شده‌اند. با این که هرقسمت از سری به یک داستان خاص با موضوعیت نجات خانواد و یا مقاومت علیه دولت می‌پردازد، قسمت پنجم سری یک فیلم سرقت است که به اتفاق یکی از بهترین فیلم‌های سری نیز است. در فیلم دومنیک تورتو و برایان اکانر پس از فرار از زندان تصمیم می‌گیرند تا تعدادی ماشین را سرقت کنند ولی این ماشین2ها متعلق به رئیس یک باند خلافکار است و این موضوع منجر به درگیری بین آن‌ها می‌شود و … .

Baby Driver

Baby Driver 2017

بیبی راننده به کارگردانی ادگار رایت فیلمی در ژانر اکشن است که ژانر سرقت در قسمت‌هایی از آن مشاهده می‌شود.  داستان روایتگر پسر جوانی به نام بیبی است که راننده گروهی از خلافکاران است. ترکیب صحنه‌های اکشن جذاب همراه با موسیقی که محور اصلی فیلم محسوب می‌شود، آن را به یک فیلم سرگرم کننده تبدیل کرده است. همچنین فیلم در رشته‌های مربوط به صدا در اسکار نامزد شد و در بین منتقدان خوش درخشیده است. نقش آفرینی جیمی فاکس و انسل الگورت نیز در نوع خود خوب بوده است.

Mission Impossible

The ‘Mission Impossible’ Franchise

سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن با هنرنمایی تام کروز همواره یکی از محبوب‌ترین سری فیلم‌های اکشن بوده است. با این که این سری در سال‌های اخیر مقداری به ورطه تکرار افتاده بود اما قسمت Fallout بار دیگر نشان داد که این مجموعه هنوز پتانسیل داستان‌های جذاب را دارد. به طور کلی تمام قسمت‌های سری را می‌توان جز فیلم‌های سرقت به شمار آورد اما اگر به دنبال نزدیک ترین فیلم مجموعه به ژانر سرقت را می‌خواهید، قطعا قسمت Rogue Nation مناسب ترین گزینه برای شما است.

Heat

Heat 1995

فیلم مخمصه به کارگردانی مایکل مان فیلمی جنایی و اکشن است که برای اولین بار آل پاچینو و رابرت دنیرو را در کنار هم در قالب یک فیلم آورده است.  با این که هر دو در پدرخوانده 2 بودند اما هیچ گاه سکانسی را با هم به اشتراک نگذاشته بودند. مایکل مان به نظر می‌رسد با این فیلم قصد خاتمه دادن به فیلم‌های سرقت داشته است. فیلم سکانس‌های اکشن جذابی را در خود جای داده است و دیدن قرارگیری پاچینو و دنیرو در مقابل هم در فیلم جذابیت‌هایی دارد که بهتر است خودتان آن را ببینید و لذت ببرید.


همچنین بخوانید:

نقد و بررسی فیلم the irishman (مرد ایرلندی) ; اسکورسیزی خارج از سینما


The Ocean's Franchise

The Ocean’s Franchise

سری فیلم‌های اوشن که تاکنون چهار فیلم از آن‌ها منتشر شده است یکی از بهترین سری فیلم‌های سرقت هستند که با چاشنی کمدی نیز آمیخته شده‌اند. مجموعه اوشن سرشار از سکانس‌های هیجان انگیز سرقت، کمدی‌های جذاب و رمانس است. از بازیگران اصلی سری می‌توان به جرج کلونی، مت دیمون، جولیا رابرت و مت دیمون اشاره کرد که شیمی خوبی بین آن‌ها در  فیلم مشاهده می‌شود. اگر به دنبال یکی از بهترین سری‌های سرقت و نزدیک سری فیلم به سریال Money Heist می‌‌گردید، سری اوشن بهترین انتخاب شما خواهد بود.


در ادامه بخوانید:

10 تا از بهترین فیلم های نتفلیکس که تا کنون ندیده اید!

سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟