اولین تریلر رسمی فیلم Day Shift

این شما و این هم تریلر فیلم Day Shift که تابستان امسال منتشر خواهد شد. در این فیلم، بازیگر برنده جایزه اسکار، جیمی فاکس، در نقش پدری دلسوز به نام باد جابلونسکی ایفای نقش می کند. با مجله وارونه همراه باشید تا اطلاعاتی که از این فیلم هم اکنون در دسترس است را با شما به اشتراک بگذاریم:

فیلم Day Shift (شیفت روز)

در نگاه اول او فقط یک نظافتچی استخر است که در سان فرانسیسکو مشغول به کار است؛ اما در واقع او یک شکارچی خون آشام است که به عنوان یکی از اعضای اتحادیه بین المللی آنها را ردیابی می کند و می کشد. اما در نهایت او فقط و فقط برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای دخترش تلاش می کند.

در این تریلر ما اسنوپ داگ، رپر معروف و محبوب را می بینیم که نقش بیگ جان الیوت، یکی دیگر از اعضای اتحادیه و همکار باد را بازی می کند.

مرتبط: 20 تا از بهترین فیلم های کمدی


بازیگران

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کره اند می توان به ستارگان زیر اشاره کرد:

  • جیمی فاکس (Jamie Foxx)
  • اسنوپ داگ (Snoop Dogg)
  • دیو فرانکو (Dave Franco)
  • ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo)
  • اولیور مازوچی (Oliver Masucci)
  • مگان گود (Megan Good)
  • اسکات ادکینز (Scott Adkins)
  • کارلا سوزا (Karla Souza)
  • اریک لانگه (Eric Lange)

تماشای اولین تریلر رسمی

در حالی که کمتر از یک ماه به انتشار این فیلم پر ستاره و مورد انتظار مانده است، امروز کمپانی نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم Day Shift را منتشر کرد که در آن به معرفی فضای کلی و سر نخ هایی از شخصیت اول فیلم می پردازد. نظافتچی استخر، مردی به نام باد جابلونسکی (با بازی جیمی فاکس) که تبدیل به یک شکارچی خون آشام ها شده است، با بیگ جان (با بازی اسنوپ داگ) همراه می شود تا شهر را از شر حضور خون آشام ها برای همیشه خلاص کند و آینده مالی خانواده اش را تامین کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی اکشن

می توانید تریلر را در اینجا مشاهده کنید:


داستان فیلم شیفت روز

همانطور که مشاهده کردید، در تریلر علاوه بر شخصیت اصلی فیلم، یعنی نقش های جیمی فاکس و اسنوپ داگ و دیو فرانکو؛ نقش منفی این فیلم نیز معرفی شده است: شخصیت آدری سان فرناندو با هنرنمایی کارلا سوزا (Karla Souza).

کارلا در این فیلم نقش یک خون آشام چند صد ساله را بازی می کند که یکی از قدرتمند ترین مشاوران املاک در سان فرانسیسکو است؛ اما نکته قابل توجه این است که او فقط به مشتریان ویژه خود، یعنی خون آشام ها خدمات می دهد.

مرتبط: بهترین فیلم های اکشن قرن بیست و یکم

این فیلم علاوه بر داشتن مجموعه ای از ستارگان معروف و محبوب، داستانی بسیار مهیج و جذاب دارد: کشتار خون آشام ها، تعقیب و گریزهای متعدد با ماشین و صحنه های اکشن فراوان.


تاریخ انتشار

اگر شما هم مثل من بیصبرانه منتظر انتشار این فیلم هستید، باید بگویم که خبر خوشی برای شما دارم. چیزی تا انفجار سینمای هالیوود با انتشار فیلم Day Shift نمانده است. زیرا این فیلم در 12 آگوست 2022 یعنی 21 مرداد 1401 در دسترس است.