جدایی مگان مارکل و پرنس هری از خانواده سلطنتی

جدایی مگان مارکل و پرنس هری! الیزابت ملکه انگلیس طبق معمول هر سال برای تبریک سال نو میلادی جلوی دوربین رفت ، اما چیزی که بیش از تبریک او توجه رسانه ها را جلب کرد ،نبودن عکس مگان مارکل و پرنس هری در میان عکس های خانوادگی آن ها بود.

خانواده سلطنتی

کمی بعد از این اتفاق، شاهزاده هری ، دوک ساسکس و همسرش دوشس مگان مارکل اعلام کردند که عضویت “ارشد” خانواده سلطنتی را رها می کنند.همچنین این زوج بیان کردند که :”ما قصد داریم از عضویت ارشد خانواده سلطنتی جدا شویم و کار کنیم تا از نظر مالی مستقل باشیم.با انجام این کار ، ما همچنان حمایت کامل خود را از ملکه خواهیم داشت. “در ادامه این زوج بیان کرده اند که وقت خود را میان آمریکای جنوبی و انگلیس تقسیم خواهند کرد.

فروپاشی خانواده سلطنتی

تصمیم شاهزاده هری و مگان مارکل نیز در مطبوعات انگلیس پوشش گسترده ای یافت.بسیاری از روزنامه های انگلیس این خبر را با عنوان “Megxit” منتشر کردند و کلمات “Meghan Markle” و “Exit” را ترکیب کردند.پس از Brexit ، تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا ، Megxit اکنون رسانه انگلیس را مشغول خود کرده است.

جدایی مگان مارکل و پرنس هری

تصمیم شاهزاده هری و مگان مارکل باعث تعجب مطبوعات انگلیس و جهان ، به ویژه خانواده سلطنتی انگلیس شد.رسانه های انگلیس ادعا کردند که ملکه الیزابت در شوک بزرگی قرار دارد و بسیار خشمگین شده است.او همچنین از اینکه این خبر را از تلویزیون شنیده است بسیار دلخور و عصبانی است.پرنس ویلیام و پرنس چارلز نیز از این تصمیم بسیار خشمگین هستند.

مگان مارکل به کانادا بازگشت

مگان مارکل پس از گذراندن کریسمس در کانادا ،  برای اعلام این خبر به انگلیس رفت و اندکی پس از اینکه این خبر را داد، به کانادا بازگشت.به نقل از The Sun ، شاهزاده هری ، ملکه ، پرنس چارلز و ویلیام در کشور ماندند تا درباره بحران گفتگو کنند.مگان مارکل و پرنس هری پسر هشت ماهه خود را نیز به کانادا برده اند.باید در ادامه ببینیم که واکنش خانواده سلطنتی به این تصمیم چیست.

جدایی مگان مارکل و پرنس هری