اگر به دنبال تماشای یک فیلم خانوادگی و بسیار جذاب هستید، همین حالا به‌سوی سینما کورش، حرکت کنید و فیلم‌های بسیار جذاب و دیدنی اکران شده در سینما کوروش را از دست ندهید. هتل، فسیل، ویلای ساحلی و هاوایی، ازجمله فیلم‌های شاد و مفرحی هستند که پیشنهاد می‌کنیم تماشای آن‌ها را در این سینما، از دست ندهید و همراه با خانواده یا دوستان خود، لحظات به‌یادماندنی را رقم بزنید. بهترین فیلم‌های ایران، در روزهای شنبه تا جمعه و در سانس‌های مختلف، در پردیس سینمایی کوروش، به نمایش گذاشته می‌شوند که می‌توانید مطابق با برنامه خود، در هرروز و ساعتی که بخواهید، تشریف برده و فیلم موردعلاقه خود را تماشا کنید. با ما همراه باشید تا نگاهی به جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی سینما کورش داشته باشیم.

لیست جذاب‌ترین فیلم‌های سینما کوروش

از فیلم‌های سینمایی طنز و کمدی گرفته تا فیلم‌های درام و عاشقانه، همه‌روزه در پردیس سینمایی کوروش، به نمایش گذاشته می‌شوند که علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کنند. اگر به دنبال تماشای جذاب‌ترین فیلم‌ها هستید، تماشای لیست زیر را در سینما کوروش، از دست ندهید.

فیلم سینمایی هتل

فیلم پرفروش این روزهای سینما کوروش، هتل است. در مورد این فیلم، باید بگوییم که رامین پس از تجربه‌ یک ازدواج ناموفق، با مهتاب آشنا می‌شود و با او ازدواج می‌کند. در روز عروسی، تماسی از سوی سهیلا، همسر سابقش، دریافت می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهد تا باهم، به سفر بروند و همچون یک زوج، با یکدیگر رفتار کنند تا از عمه سهیلا، پولی را قرض بگیرند. رامین نیز به مهتاب درباره‌ یک مأموریت کاری خبر می‌دهد و سپس، همراه با همسر سابقش، به سفر می‌رود…

فیلم هتل در پردیس سینمایی کوروش

اما در هتلی که رامین و سهیلا اقامت دارند، مسعود، رئیس رامین، با منشی شرکتش، خانم دائمی، اقامت دارد و قصد دارد که با او ازدواج کند. همچنین، مهتاب نیز همراه با پدرش به هتل می‌آید تا در کنار رامین باشد. دراین‌بین، ماجراهای پیچیده و خنده‌داری اتفاق می‌افتد. حالا رامین باید سهیلا را از مهتاب مخفی نگه دارد و با ظهور ستاره، همسر مسعود، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود.

  • بازیگران: محسن کیایی، پژمان جمشیدی، ریما رامین فر، مه‌لقا باقری، صدف اسپهبدی

فیلم سینمایی هاوایی

فیلم هاوایی نیز از دیگر فیلم‌های سینمایی محبوب این روزها در سینما کوروش است که به موضوع پناهندگی، از دیدگاه طنز و کمدی می‌نگرد. این فیلم، داستان یک ورزشکار ایرانی را روایت می‌کند که برای پیشرفت بیشتر، مجبور به مهاجرت و پناهندگی به کشور دیگری شده است. این ورزشکار، کم‌کم وارد ماجراجویی‌هایی می‌شود که او را به یک فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کنند و داستان دیگری را در زندگی او رقم می‌زنند. باوجود حاشیه‌های فیلم هاوایی، این فیلم، به خوبی دیده‌شده است و ازآنجاکه امین حیایی و امیر جعفری، نقش پررنگی در این فیلم دارند، به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینما، تبدیل‌شده است.

  • بازیگران: امین حیایی، امیر جعفری، ریحانه پارسا، امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی

فیلم سینمایی ویلای ساحلی

ویلای ساحلی، آخرین اثر کیانوش عیاری، یک فیلم طنز و کمدی است که به روایت زندگی یک خانواده روستایی می‌پردازد. در این فیلم، خانواده‌ای تصمیم می‌گیرند به‌عنوان سرایدار، به مدت 6 ماه، از یک ویلا محافظت کنند. یونس (با بازی پژمان جمشیدی) و همسرش (با بازی ریما رامین فر)، کلید ویلا را از چاووش، صاحب ویلا که به دلیل دانشگاه رفتن دخترش، 6 ماه خارج از کشور است، دریافت می‌کنند.

فیلم ویلا ساحلی در سینمایی کوروش

یونس و همسرش همراه با سه فرزندشان، به ویلا نقل‌مکان می‌کنند. اما وقتی برادرزن یونس (با بازی رضا عطاران)، وارد ویلا می‌شود، اتفاقات جذاب و خنده‌داری برای این خانواده پیش می‌آید. فیلم ویلای ساحلی، از 16 آذرماه سال 1402، در سینماهای کشور به نمایش گذاشته‌شده است. شما عزیزان نیز می‌توانید در سینما کوروش، همراه با دوستان و خانواده خود، این فیلم سینمایی کمدی را تماشا کنید.

  • بازیگران: رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی

فیلم سینمایی فسیل

به دوستداران فیلم‌های کمدی و طنزی که هنوز فسیل را ندیده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا بلیت این فیلم سینمایی جذاب را از وب‌سایت سینما کوروش، خریداری کرده و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. در حال حاضر، فسیل، پرفروش‌ترین فیلم سینمایی ایران، به کارگردانی کریم امینی است.

فیلم سینمایی فسیل، داستان سه دوست به نام‌های اسی (با بازی بهرام افشاری)، سعید (با بازی هادی کاظمی) و صفا (با بازی ایمان صفا) را روایت می‌کند که در سال‌های پیش از انقلاب، یک گروه موسیقی به نام بلک داگز را تشکیل داده‌اند. آن‌ها در یک برنامه تلویزیونی، اجرایی انجام می‌دهند که منجر به دستگیری‌شان می‌شود. سرهنگ خسروی (با بازی بابک کریمی) به آن‌ها قول می‌دهد که در صورت همکاری، آزاد خواهند شد. پس از آزادی، آن‌ها تمام دستورات سرهنگ خسروی را اجرا می‌کنند؛ اما آینده‌ای که در انتظار آن‌ها است، متفاوت ازآنچه تصور می‌کردند، خواهد بود.

اکران فیلم فسیل، توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. این فیلم به شکل نوآورانه‌ای، داستان جذابی را بازگو کرده است و در میان فیلم‌های کمدی ایرانی، به‌ویژه با توجه به تنوع کم آثار در این ژانر، نماینده‌ قابل‌توجهی است.

فسیل در پردیس سینمایی کوروش

کلام پایانی

سینما کورش، در حال حاضر بسیاری از بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را به نمایش گذاشته است. برای خرید بلیت فیلم موردعلاقه خود، کافی است سری به وب‌سایت cinematicket.org بزنید و بر اساس روز و سانس موردنظر خود، به تماشای جذاب‌ترین فیلم‌های این روزها، همراه با دوستان و خانواده خود بنشینید. فسیل، هاوایی، ویلای ساحلی و هتل، از بهترین‌های این روزها هستند که پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان، تماشای آن‌ها را از دست ندهید. با انتخاب هرکدام از این فیلم‌های سینمایی، لذت تماشای فیلمی جذاب در سینما کوروش را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.