با سلام خدمت تمام گیمر های عزیز به ویژه طرفداران بازی Assassins creed. یوبیسافت برای شما سرگرمی جدیدی در نظر گرفته است: سفر در Assassins creed. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که در دنیای پهناور و بی انتهای Assassins creed بگردید و بچرخید. سفر در Assassins creed برای دو سری Origins و Odyssey در دسترس می باشد. خب طبیعتا مربوط به مصر باستان و یونان باستان می باشند.

سفر در Assassins creed

استودیو یوبیسافت امروز اعلام کرد که پلیر ها و طرفداران بازی Assassins creed میتوانند از امروز تا بیست و یک ماه مه تور های آموزشی و گردشگری مربوط به بازی های Assassins creed Origins و Assassins creed Odyssey را از سایت رسمی یوبیسافت دانلود کنند. این تور های آموزشی و گردشگری مربوط به مصر باستان و یونان باستان هستند.
شما اکنون میتوانید تور Discovery tour: Greec و Discovery tour: Egypt را از اینجا دانلود کنید. طبق گفته‌ی سایت یوبیسافت، برای این کار نیاز به یک اکانت uplay دارید.


همچنین بخوانید: بهترین شخصیت های Assassins creed “قسمت اول” 


آنچه در تور Discovery مربوط به یونان باستات قرار دارد و در دسترس می باشد: سفر به ۲۹ منطقه و کشف مکان های مختلف با پنج موضوع فلسفه، شهر های معروف، زندگی روزمره، جنگ ها و اسطوره ها.
آنچه در تور Discovery مربوط به مصر باستان قرار دارد و در دسترس می باشد: این امکان به شما اجازه میدهد تا در دنیای شگفت انگیز و حیرت آور مصر باستان گشت بزنید و لذت ببرید. در مورد زندگی روزمره‌ی مردم آن دوره اطلاعات به دست آورید، با مورخان دیدار کنید، از آن ها چیز هایی یاد بگیرید. از اهرام مصر بالا بروید. قایق سواری یاد بگیرید و کلی کارای دیگه!

بازی Assassins creed  از آن دست بازی هایی است که شما می توانید بخش داستانی و ماموریت های بازی را دنبال کنید. می توانید هم این کار را نکنید و برای خودتان به گشت و گذار بپردازید. این نوع بازی ها را بازی جهان باز می گویند. این مود چدیدی که برای assassins creed در مظر گرفته شده به همین منظور می باشد.