با معرفی بهترین بازی های انیمه ای موبایل در هدمت شما هستیم. بازی‌های انیمه روی گوشی می‌توانند از هر بازی دیگری، سرگرم‌کننده‌تر باشند. لازم نیست خط داستانی انیمه را دنبال کنید، فقط بهتر است خلاصه داستان آن را بدانید تا گیم پلی آن را درک کنید.

بهترین بازی های انیمه ای موبایل

نکته مثبت این است که بیشتر بازی ها برای اندروید و IOS به صورت رایگان در دسترس هستند. اکنون لیست 20 بهترین بازی انیمه برای موبایل را ببینید، به یاد داشته باشید که ترتیب معرفی آنها از بهترین به بدترین نیست زیرا انتخاب شما به سبک بازی و گرافیکی که ترجیح می دهید بستگی دارد. در ادامه با بهترین بازی های انیمه ای موبایل همراه ما باشید.

1 – DRAGON QUEST: THE ADVENTURE OF DAI 

DRAGON QUEST: THE ADVENTURE OF DAI از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

این بازی کلاسیک برای IOS و اندروید در دسترس خواهد بود. انیمیشن ها با وضوح عالی با 2D و CG ارائه شده اند. این یک بازی مخصوص موبایل است و به زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و سنتی چینی خواهد بود.

مرتبط: بهترین انیمه های سینمایی تاریخ | انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید! 

2 – POKÉMON UNITE

 POKÉMON UNITE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

بازی Pokémon UNITE علاوه بر اندروید و IOS روی نینتندو سوییچ نیز قابل استفاده است. بازی از دو تیم پنج نفره تشکیل شده است. هدف این است که هر بازیکن سعی کند پوکمون های وحشی را شکست دهد تا برای تیم امتیاز کسب کند.

3 – DRAGON BALL Z DOKKAN BATTE

DRAGON BALL Z DOKKAN BATTE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Dragon Ball Z Dokkan Battle یک بازی برای اندروید و IOS است، این بازی برای کسانی است که به مبارزه و استراتژی علاقه دارند. و مطمئناً کسانی که عاشق باند Dragon Ball هستند این بازی را دوست خواهند داشت.

هدف از بازی این است که نه تنها با حرکات خوب بلکه با استدلال منطقی با شروران انیمه روبرو شوید. این بازی به خاطر انواع گرافیکی که دارد متمایز است. این بازی رسمی است و نیاز به بیش از 210 مگابایت فضای روی دستگاه تان دارد زیرا با افزایش سطوح، برنامه سنگین‌تر می‌شود.

4 – POKÉMON GO

POKÉMON GO از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Pokemon GO در سال 2016 لانچ شد. از همان زمان بسیاری در صفحه نمایش کوچک در حال شکار پوکمون بودند. هدف از این بازی شبیه سازی واقعیت شخصیت های زندگی در پوکمون، است. Pokémon GO بهترین بازی واقعیت افزوده اندروید است. و یکی از پربارگیری‌ترین برنامه‌های سال 2016 بود و بازی Pokémon GO اکنون با به‌روزرسانی‌های جدید همچنان امکان‌پذیر است.

مرتبط: بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند! 

5 – NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Naruto x Boruto Ninja Voltage برای اندروید و IOS و برای کسانی که استراتژی و اکشن را دوست دارند در دسترس است. هدف از این بازی ایجاد قلعه، تله، دفاع و حمله به دیگر قبیله های نینجا است. برای بازی مهم است که گروه هایی تا چهار شخصیت تشکیل دهید تا ماموریت ها را کامل کنید و برای مناطق دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه کنید.

6 – SAINT SEIYA AWAKENING

SAINT SEIYA AWAKENING از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Saint Seiya Awakening دارای سبک RPG و بازی مبارزه ای و مخصوص اندروید و IOS است. این بازی ادای احترام به انیمه کلاسیک Knights of the Zodiac است.

بازی به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا مبارزاتی را که مانگا و انیمه داشتند، دوباره زنده کنند. بازی بسیار نزدیک به انیمه و مانگا به نظر می رسد. امکان بازی به تنهایی یا در حالت چند نفره وجود دارد. هدف از این بازی جمع آوری شوالیه ها و تکامل آنهاست.

7 – YU-GI-OH! DUEL LINKS

YU-GI-OH! DUEL LINKS از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

YU-GI-OH! DUEL LINKS برای کامپیوتر، اندروید و IOS است. مطمئناً این بازی در مورد استراتژی است، زیرا انیمه اصلی مبتنی بر بازی های کارتی است. این بازی دارای بازی های کارتی زیادی در جهان Yu-Gi-Oh است! پس باید فکر کرد و سریع فکر کرد. نکته خوب این است که می توانید در مقابل سایر رقبا از سراسر جهان بازی کنید.

مرتبط: بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان 

8 – ONE PIECE BOUNTY RUSH

 ONE PIECE BOUNTY RUSH از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

One Piece Bounty Rush نه تنها به بازیکن اجازه می دهد تا به تنهایی بازی کند، بلکه دارای نسخه چند نفره برای تشکیل تیم های حداکثر چهار نفره است. برای اندروید و IOS موجود است. و شخصیت های اصلی One Piece در بازی حضور دارند که یادآور نبردهای حماسی نیز می باشد.

9 – THE SEVEN DEADLY SINS: GRAND CROSS

THE SEVEN DEADLY SINS: GRAND CROSS از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

با بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross خود را در دنیای انیمه غوطه ور خواهید کرد. گرافیکش هم خیلی خوب و به خود انیمه نزدیک است. این بازی برای اندروید و آی او اس در دسترس می باشد. و هدف بازی انجام ماموریت های مختلفی است که با افزایش مراحل به وجود می آیند. ماموریت ها طبق داستان هفت گناه کبیره هستند.

10 – DRAGON BALL LEGENDS

DRAGON BALL LEGENDS از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Dragon Ball یکی از انیمه های پر دانلودی است که علاوه بر داشتن چندین نسخه، بسیار به واقعیت تجربه شده توسط شخصیت ها نزدیک است. Dragon Ball Legends اندروید و IOS را هم دارد و نسخه 3.6 است.

این بازی ترکیبی است بین مبارزات و کارت هایی که بازیکن باید برای تصمیم گیری در بین نبردها از آن استفاده کند. برنامه بازی همچنین دارای گزینه های پولی برای خریدهای اختیاری است.

مرتبط: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن 

11 – EPIC SEVEN

EPIC SEVEN از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Epic Seven یک بازی RPG دو بعدی است که تعداد زیادی شخصیت دارد. خود بازیکن تیم خود را با قهرمانان جمع می کند. بر روی گوشی های اندروید و آی او اس قابل دانلود است.

این بازی دارای گرافیک انیمه است، اما بر اساس گرافیک خاصی نیست. بازی داستانی را روایت می‌کند که با بالا رفتن سطح خود کامل می‌شود. با انجام ماموریت ها، عملکردهای جدید بازی باز می شوند.

12 – HONKAI IMPACT 3RD

HONKAI IMPACT 3RD از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

یکی دیگر از بازی های سبک انیمه Honkai Impact 3rd است. این بازیکن گروهی از دختران جنگجو به نام والکری ها را کنترل می کند که اشاره ای به والکیری های اساطیر نورس است که با هنکای شرور روبرو می شوند. سازنده بازی چینی است.

داستان در مکانی می گذرد که شبیه دنیای واقعی است. و یک نیروی مرموز و بدخواه به نام Honkai به وجود می آید. برای جلوگیری از هرج و مرج بیشتر، Valkyries وارد عمل می شوند.

13 – EXOS HEROES

EXOS HEROES از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Exos Heroes همچنین دارای یک رابط انیمه است و شخصیت های جذابی دارد. این بازی دارای بیش از 200 شخصیت است که بازیکنان می توانند آنها را جذب و جمع آوری کنند. این بازی همچنین به دلیل موسیقی متن خوب خود متمایز است.

مرتبط: بهترین انیمه های کلاسیک دهه 70، 80 و 90 میلادی 

14 – FIRE EMBLEM HEROES

FIRE EMBLEM HEROES از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

بازی در سبک انیمه Fire Emblem Heroes بخشی از فرنچایزهای اصلی نینتندو است. هر مرحله از نبردهای بسیار استراتژیک تشکیل شده است. از ژانویه 2021، بیش از 1300 سطح داستان، از جمله حالت های دشواری مختلف، در دسترس قرار گرفته است. و اگر در نبرد مهارت ندارید، می‌توانید شخصیت خود را در حالت خودکار قرار دهید.

15 – GRAND CHASE MOBILE

GRAND CHASE MOBILE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Grand Chase Mobile بر اقدامات و استراتژی در زمان واقعی تمرکز دارد. انتخاب های انجام شده توسط بازیکن تعیین کننده پیشرفت نبردها است. این بازی دارای بیش از 100 قهرمان و طلسم مختلف برای ساخت تیم است.

16 – GENSHIN IMPACT

GENSHIN IMPACT از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Genshin Impact یک پدیده است! و اخیرا آپدیت جدیدی با شخصیت ها و توانایی های جدید منتشر شده است. این بازی یک بازی اکشن ماجراجویی توسط سازنده چینی miHoYo است. برای بازی می توان تیم هایی تشکیل داد و در مورد بهترین حرکات و استراتژی ها با یکدیگر صحبت کرد. علاوه بر اندروید و IOS برای PS4، PS5 و PC نیز موجود است.

17 – ONE PIECE TREASURE CRUISE

 ONE PIECE TREASURE CRUISE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

این انیمه بیشتر از همه در این لیست الهام گرفته از One Piece است. بازی RPG One Piece Treasure Cruise باعث می شود که بازیکن داستان انیمه را زندگی کند تا سناریوهای بازی را طی کند و شخصیت هایی را جمع آوری کند که بعداً می تواند از آنها برای نبردها استفاده کند. و حتی تیم هایی از دزدان دریایی تشکیل دهد که شانس پیروزی را افزایش می دهند.

مرتبط: بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند! 

18 – SWORD ART ONLINE: MEMORY DEFRAG

SWORD ART ONLINE: MEMORY DEFRAG از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

در بازی Sword Art Online: Memory Defrag می توانید این ماموریت را به تنهایی یا با سایر بازیکنان انجام دهید. برای رویارویی با چالش های مختلف باید شخصیت را تکامل داد. این یک بازی اکشن ماجراجویی است. با بالا رفتن سطح و شکست دادن دشمنان، بازیکن شخصیت‌های جدیدی را باز می‌کند، O Sword Art Online دنیای مجازی را در واقعیت به تصویر می‌کشد که در آن شخصیت‌های بازی توسط ذهن بازیکن کنترل می‌شوند.

19 – SHIN MEGAMI TENSEI: LIBERATION DX2

SHIN MEGAMI TENSEI: LIBERATION DX2 از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

در Shin Megami Tensei: Liberation Dx 2 بازیکن خود را به جای Liberator قرار می دهد، شخصیتی که توانایی مقابله با موجودات شیطانی را دارد. هدف بازیکن جلوگیری از آسیب رساندن این موجودات شیطانی به مردم است. امکان بازی همه چیز به صورت کاملا رایگان وجود دارد. بازیکن می تواند از تمام شخصیت هایی که دارد استفاده کند، نیازی نیست که قهرمان داستان باشد. و خوبی این است که هر شخصیت یک توانایی دارد.

20 – AZUR LANE

AZUR LANE از بهترین بازی های انیمه ای موبایل

Azur Lane برای کسانی است که به دنبال شبیه سازی، تیراندازی دو بعدی و اکشن زیاد هستند. این بازی در نسخه جایگزین جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و بر زنان تمرکز دارد. شاید انتقادی از نحوه برخورد با زنان در آن زمان باشد! اما در بازی زنان در جنگ های دریایی با یکدیگر می جنگند. شما می توانید از استراتژی برای سازماندهی کشتی ها استفاده کنید، ناوگان خود را با بیش از 300 گزینه کشتی بسازید و دشمنان را شکست دهید.