راهکارهایی برای فیت ماندن در فصل پاییز ! برای اینکه بدن شما فیت باشد، باید فعالیت کنید.اجازه بدهید به شما کمک کنیم تا با یک برنامه فعالیت ورزشی شروع کنید تا بتوانید نتایجی را که می خواهید دریافت کنید.رویکرد صحیح برای داشتن اندام ایده آل پایدار و بلند مدت است .

هر کس باید به نحوی فعال باشد،به خصوص با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان ،ما انسان ها در مقایسه با گذشته فعالیت کمتری در زندگی روزمره مان داریم.مهم نیست که تناسب و یا سطح فعالیت فعلی شما چیست، تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد که تغذیه متعادل و یک رویکرد سازگار با فعال بودن، یک استراتژی بلند مدت برای بهبود و حفظ یک بدن سالم است.

شما با داشتن رژیم غذایی متعادل همراه با یک برنامه ورزشی متعادل بهتر می توانید به اندام ایده آل خود دست یابید تا اینکه بخواهید برای داشتن اندام ایده آل خود فقط از رژیم غذایی استفاده کنید.

 فیت ماندن در فصل پاییز

راهکارهایی برای فیت ماندن در فصل پاییز

مقدار فعالیتی را که لازم دارید ،انجام دهید.

هر فرد باید تلاش کند حداقل 30 دقیقه و پنج روز در هفته فعالیت کند.برخی از مزایای  مرتبط با ورزش، افزایش تراکم استخوان، بهبود عضلات، بهبود قلب و عروق و افزایش سطح انرژی است.اگر می خواهید تأثیر زیادی بر ترکیب بدن یا بهبود عملکرد ورزشی خود داشته باشید، باید تلاش کنید که برای مدت بیشتری فعالیت کنید.

از ورزش نترسید.

دلیل این که بسیاری از مردم از ورزش دوری می کنند این است که دارای احساس منفی نسبت به آن هستند و این احساس می تواند به دلیل سخت بودن ورزش ،درد عضلانی ،عرق کردن و… باشد.در حال حاضر، نمی توانیم قول بدهیم که فعالیت  شما  شامل عرق کردن نباشد ، اما می توانیم به شما بگوییم که اگر شما یک رویکرد آهسته و پیشرونده برای فعال بودن را دنبال کنید، به اندام ایده آل تان دست پیدا می کنید و همین امر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس فوق العاده ای در شما گردد. ورزش یکدفعه ای و با شدت بالا می تواند موجب درد عضلانی گردد از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که همیشه آهسته و پیوسته شروع به انجام فعالیت های ورزشی کنید.اگر خیلی دیر شده و در حال حاضر دچار درد هستید، چند روز تمرین آسان برای بهبودی برنامه ریزی کنید، مانند پیاده روی و انجام حرکات کششی.در جلسات بعدی سعی کنید فشار بیشتری به خودتان وارد کنید البته تا حدی که دچار آسیب نشوید.


در ادامه بخوانید :

دانشمندان راهی برای انتخاب بهترین ورزش براساس شخصیت پیدا کرده اند!

۱۵ پیشنهاد ورزشی که در حقیقت باعث آسیب دیدن شما می گردد !

۳ دلیل برای انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح

بهترین حرکات ورزشی برای فرم گیری ران و باسن !

چرا باید تمرینات کششی را حتما انجام دهید و روش صحیح انجام آنها چیست؟


یک رویکرد سرگرم کننده برای فعال بودن داشته باشید.

فعالیت انتخابی شما باید سرگرم کننده باشد، زیرا باعث می شود اشتیاق بیشتری برای انجام آن داشته باشید.انجام دادن فعالیت های ورزشی آهسته و پیوسته و سرگرم کننده انتخاب مناسبی برای فصل پاییز است.اگر مدت زیادی است که ورزش را کنار گذاسته اید برای شروع باید آماده شوید و با فعالیت های آهسته مانند پیاده روی و یوگا شروع کنید.هنگامی که ورزش را برای مدت طولانی  متوقف می کنید،  تناسب اندام وسلامت قلب و عروق و قدرت عضلانی خود را از دست می دهید.اعتماد به نفس داشته باشید تا دوباره به روزهای اوج خود باز گردید.بدن شما یک حافظه شگفت آور عضلانی دارد.

چگونه سطح آمادگی جسمانی خود را بهبود ببخشیم

  • با حرکات ساده کششی شروع کنید تا عضلات و مفاصل تان را به آرامی حرکت دهید.
  • فعالیت روزانه خود را با انجام حرکات ساده ای مانند بالا رفتن از پله ها ،رقصیدن ،بازی با کودکان افزایش دهید.فقط حرکت کنید.
  • فعالیت تان را با پیاده روی منظم و آهسته شروع کنید و آن را تا 30 دقیقه در روز افزایش دهید.سپس سطح فعالیت خود را با پیاده روی سریعتر افزایش دهید.از زمین های متنوع مانند تپه ها شروع کنید و سپس فعالیت خود را به مرور افزایش دهید تا به دویدن سریع برسید.
  • حرکات ورزشی را با استفاده از وزن تان شروع کنید .فعالیت هایی مانند اسکات ،لانگز ،شنا ،و….

مهم ترین نکته این است که به صدای بدن خود گوش دهید.به اندازه کافی خود را تحت فشار قرار دهید تا خود را به چالش بکشید.اما سعی کنید تمرینات ورزش تان باعث آسیب رساندن به شما نگردد.