می‌خواهید کفش بخرید اما نمی‌دانید کدام مدل، جنس و طرحی را انتخاب کنید؟ یا چه کفشی برای چه مکانی مناسب است؟ این مشکلی است که در هر سن و با هر شرایطی ممکن است شما را درگیر کند. اگر دغدغه‌تان انتخاب کفش مردانه مناسب یا کفش زنانه شیک و باکیفیت با قیمتی مناسب است، این مطلب برای شما نوشته شده است. پس حتما تا انتها آن را بخوانید.

 انواع کفش مردانه و زنانه

بدیهی است که تولیدکنندگان کفش، تنوع قابل توجهی از کفش را در طرح، رنگ، مدل، جنس، کاربرد و… تولید و به بازار عرضه کنند؛ زیرا هدفشان این اس که طیف وسیعی از سلایق را پوشش دهند. اما اینکه کدام کفش برای استفاده در چه زمان، چه مکان  چه شخصی مناسب است، نکته‌ای است که در ادامه همراه با محدوده قیمت برایتان خواهیم گفت.

قیمت کفش مردانه و پسرانه اسپرت و راحتی شیک

کفش مردانه

کفش مردانه، از نامش کاملا مشخص است که مخصوص استفاده آقایان است. اما همین پا پوش هم در مدل و طرح‌های مختلفی تولید و بر اساس سن، کاربرد، فصل و مکان استفاده، انتخاب و خریداری می‌شود. از انواع کفش مردانه می‌توان به موارد زیر، اشاره کرد:

کفش روزمره

کفش روزمره برای استفاده در طول روز مناسب است و باید راحت، سبک، نرم و از جنس باکیفیتی تولید شده باشد تا پاها در طول روز احساس ناراحتی نکنند. متاسفانه صدماتی که به دلیل پوشیدن کفش نامناسب وارد می‌شود، در بعضی موارد بسیار شدید است که یکی از رایج‌ترین آن‌ها، مشکلات کمر و ستون فقرات است. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی از کفش روزمره مردانه را در ایمالز با قیمت مناسب و کیفیت خوب با توجه به بودجه خود، پیدا کنید.

کفش نیم بوت مردانه

کفش نیم بوت مردانه معمولا در فصول سر سال استفاده می‌شود تا پاها را از شرایط نامناسب آب و هوا حفظ کند. نیم بوت‌ها گرم، راحت و محکم هستند. در زمان خرید حتما از دوام و کیفیت کفش، مطمئن شوید.

کفش ورزشی مردانه

آقایان کفش ورزشی مردانه را در زمان ورزش می‌پوشند که با توجه به نوع ورزش، کاربردی متفاوت دارند. از جمله کفش‌های مخصوص ورزش آقایان را عبارت‌اند از:

  • تنیس
  • دوندگی
  • فوتبال
  • پیاده‌روی
  • باشگاهی
  • بستکتبال
  • گلف

حواستان باشد در زمان انتخاب کفش ورزشی حتما نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • بعد از تمرین ورزشی در طی روز و در زمان عصر که پاهایتان به بیشترین سایز رسیده است، برای خرید کفش ورزشی اقدام کنید.
  • جوراب بپوشید.
  • هنگام راه رفتن، احساس راحتی کنید.

کالج مردانه

کالج‌ها از کفش‌های راحت، محبوب و پرطرفدار هستند که با کمی دقت و هوشمندی می‌توان در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف حتی در مراسم رسمی با لباس مخصوص ست کرد و آن را پوشید. کالج مردانه در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید در ایمالز لیست قیمت و تنوع این کفش محبوب را مشاهده کنید.

کفش رسمی و اداری مردانه

همانطور که از نامش کاملا مشخص است، کفش رسمی و اداری مردانه، برای موقعیت‌های رسمی و اداری استفاده می‌شود. معمولا طرح و رنگ این مدل کفش در عین ساده و خنثی بودن، شیک و جذاب است. این کفش‌ها به دلیل آنکه در محیط اداری و رسمی پوشیده می‌شوند، باید محکم، راحت، باکیفیت و با پاشنه مناسب باشد. زیرا آقایان معمولا در محیط رسمی و اداری، کت و شلوار تن می‌کنند و باید پاشنه کفششان متناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که بودجه برایتان مهم نیست، از خرید کفش چرم مصنوعی برای محیط اداری و رسمی اجتناب کنید زیرا کیفیت، دوام و راحتی لازم را ندارند.

کفش زنانه

پس از معرفی رایج‌ترین کفش مردانه، نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی کفش زنانه است. این پا پوش نیز برای بانوان عزیز در طرح‌ها، مدل‌ها و کاربردهای مختلف تولید می‌شود که در ادامه به معرفی رایج‌ترین کفش های زنانه می‌پردازیم.

نیم بوت زنانه

نیم بوت زنانه نیز مثل نوع مردانه، برای استفاده در فصل سرد سال تولید و استفاده می‌شود. البته تنوع ظاهری این مدل کفش نسبت به همتای مردانه بیشتر است، شاید دلیل این امر توجه بیشتر بانوان به ظاهر کفش‌هایشان نسبت به آقایان است. نیم بوت زنانه در مدل‌های مختلف از جمله موارد زیر برای استفاده خانم‌ها در بازار موجود است:

  • بدون پاشنه
  • پاشنه دار
  • مناسب ورزش
  • دخترانه
  • بندی

ایمالز بستری است مناسب برای مشاهده لیست قیمت و تنوع قابل توجهی از نیم بوت زنانه است که خریدی بدون دغدغه و راحت را برایتان رقم می‌زند.

کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه از دیگر انواع کفش زنانه است و همانطور که از نامش مشخص است، برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی پوشیده می‌شود. زنان نیز مانند مردان می‌توانند برای ورزش‌های مختلف مانند تنیس، فوتبال، والیبال، بستکتبال، هندبال، پیاده‌روی، دو و سایر ورزش‌ها، کفش ورزشی مرتبط و مناسب را خریداری کنند. نکاتی که در قسمت خرید کفش ورزشی مردانه گفتیم، در مورد این مدل کفش زنانه نیز صدق می‌کند و بهتر است آن را هنگام خرید، درنظر بگیرید.

کفش پاشنه دار زنانه

شاید برایتان تعجب‌آور باشد که بگوییم برای نخستین‌بار کفش‌های پاشنه‌دار برای استفاده آقایان در جنگ‌ها طراحی و تولید شد. اما امروزه کفش پاشنه دار را برای استفاده خانم‌ها تولید می‌کنند. پاشنه کفش پاشنه دار زنانه با توجه به سلیقه و انتظار شخص، می‌تواند از یک سانتی‌متر تا 10 و حتی 12 سانتی‌تر ارتفاع داشته باشد. التبه هنگام خرید، حواستان باشد که کفشی راحت، باکیفیت و پاشنه استاندارد و مناسب آناتومی پاها و بدنتان انتخاب کنید. پا قلب دوم انسان‌هاست و باید با پوشیدن کفش مناسب و راحت، از آن به خوبی مراقبت کرد.

کالج زنانه

کالج زنانه نیز یکی دیگر محبوب‌ترین مدل کفش زنانه است که به دلیل راحتی، سبکی، کفی تخت و بدون پاشنه، طراحی متنوع و امکان ست‌کردن آن با سایر لباس‌ها طرفداران زیادی دارد. ویژگی منحصربه‌فرد کالج این است که می‌توان آن را در دانشگاه، مدرسه، اداره و به طور کل در طی روز برای کارهای روزمره پوشید.

ایمالز بستری مناسب برای خرید انواع کفش مردانه و زنانه با قیمت و کیفیت مناسب

حال که با تنوع کفش مردانه و زنانه بیشر آشنا شدید، نوبت به خرید کفش مناسب است. ما به شما ایمالز را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا خریدی امن، راحت و بدون دغدغه را برایتان فراهم کرده است. تنوع قابل قبولی از کفش‌ در ایمالز وجود دارد که می‌توانید هرکدام را با یکدیگر از لحاظ قیمت، طراحی، رنگ، مدل و کیفیت مقایسه و بهترین را برای خود خریداری کنید.

قیمت کفش مردانه و زنانه در ایمالز رقابتی است و شما می‌توانید با کمی جستجو، کفشی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید. اگر هم قیمت برایتان مهم نیست باز هم تنوعی از کفش‌های گران قیمت مانند انواع کفش با چرم طبیعی، برندهای مطرح خارجی و داخلی و… را از ایمالز خریداری کنید.