سریال کرگدن چدید ترین سریال پخش شده در این روزهای شبکه خانگی است. با ما در نقد و بررسی قسمت اول سریال کرگدن همراه باشید.

بازی زندگی رو باید بلد بود، تنها بودن توی این بازی رو هم باید بلد باشی. تنها بازی کردن و اگه بلد باشی دیگه سر تنها نبودنت به هر کس و نا کس باج نمیدی.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن » نقد و بررسی سریال کرگردن 

این جمله ها اولین جمله های سریال کرگدنه. با شنیدن این جمله ها سعی کردم تا آخر این قسمت یادم بمونه که همه چیز یه بازیه و بود.نقد و بررسی سریال کرگدندر شروع سریال مصطفی زمانی یا همون نوید رو داریم که در حال حاضر شدن برای موتور سواریه.
مواظب رها باش جمله ایه که مطمئنتون می کنه قراره یه اتفاقی بیوفته، اصرار نوید، ناراحتیش، حرف هاش نشون از اینه که می دونه قراره یه اتفاقی بیوفته.

قسمت اول کرگدن

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت اول سریال کرگدن

اصرار نوید به رفتن و نموندن خواهرش یکی دیگه از اون نشونه هاست.
و در نهایت سارا بهرامی در نقش رها رو میبینیم که به احتمال زیاد حضورش یکی از برگ برنده های سریاله.
نوید با موتور و حرکات خفنش از گروه جدا میشه و مخاطب ها رو با یه عالم سوال تنها میذاره. این گروه کین؟؟؟دارن چی کار می کنن؟؟نوید داره کجا میره؟


در ادامه بخوانید »

نقد و بررسی قسمت اول سریال دل

نقد و بررسی فیلم جوآن سرخ “Red Joan” ؛ الهامی از داستانی واقعی


از حرف های گروه میفهمیم روز آخره، روزی که قراره پولشون رو از کار بگیرن اما این که کرگدن و بازیش چیه هنوز ازش بی خبریم و مطمئنا در قسمت های بعد قراره به جوابش برسیم.
نوید به یه قایق میره، که تو اون قایق حرف هایی رد و بدل میشه که حداقل تا انتهای این قسمت هیچ مفهومی برامون نداره.
مهم ترین اتفاق این قسمت مرگ نویده. وقتی جلوی چشمای دوستاش داره حرکات جذاب موتور سواری انجام میده داخل یه ساختمون خرابه پرت میشه و  تو آتیش می سوزه.

نقد بررسی سریال کرگدن

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت اول سریال کرگدن

اما از اون جایی که قرار بود از ابتدای سریال یادمون بمونه که همه ی اینا فقط یه بازیه حدسمون درست از آب در میاد. بهرام به ظاهر می سوزه و همه ی اعضای گروه از هم جدا میشن اما بعد از چند ماه کیلیپی به دست گیسو (هدی زین العابدینی) میرسه که نشون می ده نوید زنده است. و گروه دوباره دور هم جمع میشن تا به حقیقت موضوع پی ببرن.
به نطرم قسمت اول این سریال موفق عمل نکرد چون اونقدر رو خفن بودن تمرکز کرده بود رشته ی داستان رو از دست داد و اونقدر گنگ بود که نتونست با مخاطب ارتباط بر قرار کنه.



به نظرم اگه سریال های ایرانی هم دارای قسمت پایلت بودن یعنی همون قسمتی که به عنوان قسمت اول یک سریال به عنوان نمونه به شبکه اش داده میشه تا بر اساس جذابیت تصمیم به اتشار یا رد اون سریال بگیره، این قسمت به عنوان قسمت اول اصلا راضی کننده نبود.
وقتی ما هیچ چیز از چالشی که کاراکتر ها باهاش در گیرن نمی دونیم، ایجاد اون همه هیجان برامون مفهومی نداره.
اگه ما توضیحات داستان رو نمی خوندیم حتی نمی فهمیدیم که با چی طرفیم و به نظرم این یه ضعفه بزرگه.

سریال کرگدن

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت اول سریال کرگدن

در توضیحات سریال اومده گروهی که بر اساس توانایی هاشون وارد چالشی شدن که نمی دونن مافیای بزرگی پشتشه.
و حالا این گروه که یکی از مهره های مهم و اصلیش رو از دست داده، فهمیده که اون عضو زنده است و سریال می خواد ما رو به رازهای پشت پرده ی این گروه برسونه.
امیدوارم این سریال از اون دست سریال هایی نباشه که اونقدری رمز و راز تو خودش پنهان می کنه که بیننده رو مایوس می کنه.
شخصیت کاظی در این فیلم همون شخصیت بهرام در مانکن یا پیمان در عاشقانه است. بار طنزی که باید به دوش یه نفر بیوفته و متاسفانه سریال های ما شبیه به آینه اتفاقات رو برامون تکرار می کنن.



کاظی کارش موسیقیه و زحمت موزیک ویدیوی وسط سریال رو برامون می کشه. هر چند نا محسوس تر و اعتراضی تر.
و در ضمن بهمون نشون داد که کاظی شناگر خوبی هم هست.
همون طور که فهمیدیم رها با فرارش از آسایشگاه روانی بهمون فهموند که یه پارکور کار حرفه ایه.

نقد و بررسی

در ادامه ی نقد و بررسی قسمت اول سریال کرگدن

این سریال هرچند تو به هم پیوند دادن اتفاقات فیلم نامه ضعیف عمل کرد ولی حداقل داره رو شخصیت پردازی کاراکتر هاش خوب کار می کنه، ارتباط گذشته ی کاراکتر ها به زمان حالشون کاریه که در سریال های ایرانی به ندرت اتفاق میوفته و کاش حدسم درست باشه و در این سریال شخصیت پردازی خوبی رو شاهد باشیم.
در نهایت با یه قسمت اون هم قسمتی که پر از گنگی بود نمیشه راجع به این سریال دست به قضاوت زد، باید منتظر بمونیم و ببینیم سریال در قسمت های آینده چه حرف هایی برای گفتن داره.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت دوم سریال کرگدن ; نبش قبر رفاقتی سوخته