در این قسمت از سریال دل آرش و رابی همدیگر رو ملاقات می کنند. با ما در نقد و بررسی قسمت دهم سریال دل همراه باشید.

بررسی قسمت های قبل رو می تونید از اینجا بخونید.



نقد و بررسی قسمت دهم سریال دل

این قسمت از سریال دل با خاطرات رابی و آرش شروع شد. برای اولین بار در این سریال تونستیم شاهد یه صحنه ی احساسی تقریبا درست باشیم. آرش رابی رو خورد کرد. گفت که بهش هیچ علاقه ای نداره. حالا دیگه میدونیم زخم های روی دست رابی مال زمانیه که ارش اون رو برای همیشه از خودش روند و حتی اهمیتی نداد وقتی رابی تهدید کرد که خودش رو می کشه.
از حالا به بعد رابی با سیاست جدیدی وارد ماجرا شده. به عنوان یه ادم دلسوز و می خواد از این طریق به ارش نزدیک تر شه.
به نظرم اگه قرار باشه سریال کمی دور از انتظار پیش بره در نهایت با روندی که رستا در پیش گرفته ارش باید به سمت رابی کشیده شه.
همچنان رستا توجیحی برای کارهاش بهمون نمیده. مهران داره بیشتر پیش میره و اون طور که از تصاویر قسمت آینده دیدیم این رابطه قراره علنی شه و اتفاقات بدی رو برای رستا رقم بزنه.

شب تولد رستاس و همه ی خونواده قراره کنار هم این شب رو جشن بگیرن بی خبر از این که رستا قراره شب تولدش رو با مهران بگذرونه.
مهران همچنان شبیه یه ادم دیوونه رفتار می کنه ادمی که بر اساس عقل و منطق پیش نمیره و شخصیت خاصی داره و هر ادم عاقلی میدونه که شخصیت مهران حتی به گرد پای شخصیتی که از ارش میبینیم نمی رسه. پس مطمئنا دلیل رفتار رستا ترجیح مهران به ارش نیست!

چون شخصیتی که از رستا میبینیم شخصیتیه که در عذابه، که می خواد نشون بده حالش خوبه در حالی که واضحه حالش خوب نیست و داده از موضوعی که هیچ کس ازش با خبر نیست رنج میبره.

رستا هنوز عاشق ارشه و این رو می تونیم از بو کشیدن ادکلنی بفهمیم که ارش تو تمام اتاق پخشش کرد.

در این قسمت نقشه های اتابک رو به صورت علنی شاهد بودیم.این که سنگ و جواهرات اصل رو با بدل جایگزین می کنه و با فروش اصل جواهر ثروت زیادی رو برای خودش به دست اورده اما همچنان می دونیم که با وجود فاراب اینده ی روشنی در انتطارش نیست. شاید اتابک در حالی که داره اتش انتقامش از توران رو شعله ور می کنه تو آتیش انتقام فاراب بسوزه.
در کل سریال در این قسمت هم شبیه قسمت های قبل حرف مهمی رو برای گفتن بهمون نداشت‌. همچنان تو خاطرات نسبتا کم اهمیتی پرسه میزنیم. همچنان هیچ نشونه ای برای تصمیم ناگهانی رستا بهمون داده نشده. همچنان کاملا همراه با داستان در حال درجا زدنیم.
اما با دیدن قسمت هایی از اپیزود بعد می تونیم امیدوار باشیم که با علنی شدن رابطه ی رستا و مهران توران فرصت مناسبی رو برای قانع کردن ارش پیدا می کنه تا از رستا دل بکنه.
کاش سریال روند سریع تری رو در پیش بگیره که تازه بعد از ده قسمت برای دیدن یک اتفاق مهم اینقدر خوشحال و هیجان زده نباشیم.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت یازدهم سریال دل ؛ سوپرایزی از جنس درد!