پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان ! با نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید ما تصمیم گرفتیم چند استایل دانشجویی برای شما دانشجویان عزیز معرفی کنیم با ما همراه باشید :

1-استایل اول

اگر شما قصد دارید استایلی کاملا دانشجویی و در عین حال شیک داشته باشید ،پس این مطلب برای شماست.در استایل اول مانتو سفید به زیبایی با شلوار جین آبی رنگ و کیف و شال زرشکی ترکیب شده است .شما همچنین می توانید در این استایل از مقنعه زرشکی استفاده کنید.استفاده از کتانی سفید گزینه ایده آلی برای اتمام این استایل زیباست.

پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان

2-استایل دوم

ترکیب رنگ سفید ،طوس و مشکی یکی از ایده آل ترین ترکیب هاست.افزودن اکسسوری هایی مانند شال های طرحدار بر روی مانتو های ساده باعث جذاب تر دیده شدن استایل شما می گردد.

پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان

3-استایل سوم

استفاده از رنگ سیاه و سفید در کنار رنگ سبز بسیار جذاب و شیک است.همان طور که در این استایل نیز مشاهده می کنید استفاده از یک شال چهارخونه سفید و مشکی بر روی مانتو ساده سبز باعث جذاب تر و شیک تر دیده شدن استایل گردیده است.

پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان

4-استایل چهارم

بدون شک می توان گفت ترکیب رنگ شتری در کنار رنگ آبی و رنگ مشکی یکی ار بهترین و خاص ترین ترکیب هاست.برای اتمام این استایل می توانید از کتانی های به رنگ سفید و یا مشکی استفاده کنید.

پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان

در ادامه بخوانید :

استایل پیشنهادی :چگونه در عین باحجاب بودن شیک دیده شویم ؟

استایل های پیشنهادی با مانتو های جین به انتخاب مجله وارونه !

پیشنهادهای استایلی برای بانوان با حجاب در مهمانی های آخر هفته !

۴ استایل مختلف با شلوار جین و کت برای آخر هفته های پاییزی !

چگونه بدون پرداخت هزینه شلوار جین های مطابق مد و ترند سال داشته باشیم ؟؟