بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا ! شاید یکی از مهم ترین چیزهایی که همیشه هنگام خرید عطر به آن توجه می کنیم ، ماندگاری بالا آن است.از این رو ماندگاری یکی از آیتم های مهم هنگام خرید عطر است.ما در این مقاله 10 تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا را برای شما جمع آوری کرده ایم ، که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

10.شنل کوکو مادمازل

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

عطری است با رایحه شیرین و ملایم که ماندگاری بالایی دارد.این عطر در سال 2001 به بازار ارائه شد.این عطر دارای رایحه ای است که آن را می توانید در چهار فصل استفاده کنید.


شاید برایتان جذاب باشد :


 9.عطر تام فورد بلک ارکید

بلک ارکید

قبل از هر چیز باید بگویم که این عطر زنانه است اما به دلیل رایحه نه چندان زنان آن گاهی به عنوان عطر مردانه در کشورمان به فروش می رسد.اگر چه این عطر دارای رایحه ای است خاص ولی طرفداران زیادی دارد.

8.الی ساب گرل آف ناو

عطر زنانه با ماندگاری بالا

این عطر دارای رایحه ای است گرم و شیرین ،این عطر محصول سال 2017 میلادی است که ماندگاری بالایی نیز دارد.

7.تیری موگلر آنجل میوس 

7.تیری موگلر آنجل میوس 

این عطر دارای رایحه ای شکلاتی و اغوا گر است و گزینه بسیار مناسبی برای خانم هایی است که نیاز دارند زنانگی خودشان را با عطرشان نیز نشان دهند.ماندگاری این عطر بسیار بالا است و همچنین برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.

6. تیفانی اند کو اینتنس

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

این عطر یکی از بهترین عطرهای ارائه شده در سال 2018 است که دارای رایحه ای شیرین و گلی است.این عطر انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال است.

5. دلچه گابانا آنتولوژی ال ایمپرتریس ۳

5. دلچه گابانا آنتولوژی ال ایمپرتریس ۳

اگر شما به عطرهایی با رایحه خنک و شیرین علاقه دارید ، این عطر می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.این عطر به نسبت خنک بودن آن دارای رایحه ای ماندگار است.

4.ژان پل گوتیه اسکندل اِ پاریس

ژان پل گوتیه اسکندل اِ پاریس

این عطر دارای رایحه ای عسلی است و اگر شما به این رایحه علاقه دارید می توانید این عطر با ماندگاری بسیار بالا را انتخاب کنید.این عطر انتخاب ایده آلی برای فصول سرد است.

3. لانکوم لانویت ترزور

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

این عطر دارای رایحه ای است گرم و شیرین که از این رو انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال است.این عطر در سال 2015 به بازار ارائه شده است.

2.مارک جاکوبز دکادنس

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

یکی از بهترین عطرهای برند مارک جاکوبز که می تواند امضا شما باشد و در هر محیطی که وارد می شوید از شما اثری به جا بگذارد.این عطر دارای رایحه ای شیرین و گلی است.

1. لانکوم لا ویه است بله له اکلت

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

این عطر اگرچه دارای رایحه ای خیلی خاص نیست اما بسیار خوشبو است و دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز است.این عطر لانکوم در سال 2017 به بازار ارائه شده است.