با مهم ترین اخبار گیم هفته سوم آذر ماه ۱۳۹۸ با ما همراه باشد. صنعت گیم روز به روز در حال بزرگتر شدن و پیشرفت کردنه؛ این باعث شده که هر روز موجی از اخبار گیمینگ رو ببینیم، طبیعیه که نتونیم همه اون ها رو به راحتی دنبال کنیم. اگه شما هم براتون سخته که همه اخبار صنعت گیم رو دنبال کنید،اصلا نگران نباشید ما تو گلیچ گیم هر هفته مهم ترین اخبار گیم، تصاویر و تریلر های منتشر شده رو قرار میدیم تا شما به راحتی میتونید از اخبار دور و برخودتون با خبر بشید. کانال نماشا وارونه رو هم از اینجا تماشا کنید تا بتونید جدید ترین تریلر بازی ها  رو تماشا کنید و اگر هم دوست داشتید اون رو دنبال کنید 


گلیچ گیم : اخبار گیم هفته دوم آذر 1398

بازی Poopdie، خزنده‌ای در اعماق! 🙂

مورد انتظارترین بازی های سال 2020


خب بریم سراغ مهم ترین خبر های هفته سوم آذر ماه 1398 :

15 بازی جدید در مراسم The Game Awards 2019 معرفی خواهند شد 

اخبار گیم هفته سوم آذر

مراسم The Game Awards 2019 قراره فردا یعنی  13 دسامبر 2019 ( 22 آذر 1398 ) برگزار بشه .

طبق روندی که این مراسم در سال اخیر در پیش گرفته؛ علاوه برمعرفی بهترین بازی های سال در بخش های مختلف، انتظار میره که بازی های جدیدی هم در این مراسم معرفی بشن. حالا Geoff Keighley مجری مراسم The Game Awards 2019 اخیرا در توییتر ویدویی منتشر کرده و گفته که در مراسم امسال 15 بازی جدید معرفی خواهند شد.

 


تریلر جدید از بازی Devil May Cry Mobile منتشر شد 

اخبار گیم هفته سوم آذر

بعد از موفقیت Devil May Cry 5 کمپانی کپکام تصمیم برساخت یک نسخه جدید از سری بازی های Devil May Cry برای گوشی های هوشمند گرفته است.

این بازی توسط استودیو Yun Chang Game در حال توسعه میباشد اما استودیو های داخلی کمپانی کپکام هم تو ساخت این نسخه از بازی دخیل هستند.

طبق گفته های تیم سازنده این بازی نسخه بتای Devil May Cry Mobile به زودی منتشر خواهدشد. همچنین انتظار میره این بازی برای انتشار تو سال 2020 برنامه ریزی شده باشد.

در ادامه میتونید تریلر این بازی رو تماشا کنید:

 


بازی Final Fantasy 7 Remake به مدت 1 سال در انحصار PS4 خواهد بود 

اخبار گیم هفته سوم آذر

کاور بازی Final Fantasy 7 Remake توسط شرکت  Square Enix منتشر شد. این کاور تایید میکند که Final Fantasy 7 Remake تا تاریخ 3 مارس 2021 ( 13 اسفند 1399 )به مدت 1 سال در انحصار PS4 خواهد بود و احتمالا در سال 2020 برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

Final Fantasy 7 Remake در تاریخ 3 مارس 2020 (13 اسفند 1398) به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

 

اخبار گیم هفته سوم آذر
کاور بازی Final Fantasy 7 Remake

 


تاریخ انتشار بازی Doom Slayers Collection مشخص شد

اخبار گیم هفته سوم آذر

Doom Slayers Collection شامل عناوینی از سری بازی های Doom است که تا الان منتشر شده اند. Bethesda هنوز لیست بازی هایی که در این مجموعه قرار دارند رو هنوز اعلام نکرده؛ اما یک خورده فروش انگلستانی در وبسایت خود اعلام کرده که عناوین Doom ||| , Doom || , Doom  و 2016 Doom  در این مجموعه قرار دارند. به جزء Doom 2016 سه عنوان دیگر به صورت دیجیتالی عرضه میشوند.

این مجموعه قرار است در تاریخ 13 دسامبر 2019 ( 22 آذر 1398 ) برای پلتفرم های PC و  Xbox one منتشر بشه.

 


 بازی Resident Evil 3 Remake رسما معرفی شد + تریلر + تصاویر 

اخبار گیم هفته سوم آذر

کمپانی کپکام مهر تایید بر روی شایعات زد و بازی Resident Evil 3 Remake را در مراسم State of Play رسماٌ معرفی کرد و قرار است این بازی در 3 آوریل 2020 ( 15 فروردین 1399 ) برای پلتفرم های PC / PS4 / Xbox One منتشر بشه.

اخیرا شایعات زیادی در مورد انتشار نسخه بازسازی Resident Evil 3 منتشر شده بود که با انتشار این تریلر کپکام رسما انتشار این بازی رو تایید کرد.

در ادامه میتونید تریلر بازی رو تماشا کنید:

تصاویر جدید از نسخه Remake (بازسازی) بازی Resident Evil 3 منتشر شد 

از تصاویر منتشر شده می توان فهمید که قدرت موتور بازسازی بازی Resident Evil 3 Remake واقعا شگفت انگیز است به طوری که در تصاویری که از شخصیت های این بازی یعنی Brad Vickers ، Jill Valentine و Carlos Oliveira منتشر شده شاهد جزئیات زیادی و دقیقی هستیم. تصاویر منتشر شده ما رو واقعا تشنه تجربه این بازی دیدنی میکنه.

در ادامه می تونید تصاویر منتشر شده رو تماشا کنید:

 

 


جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی با همکاری بنیاد بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد

اخبار گیم هفته سوم آذر

جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی که به اختصار، ویگما (Vigma) نامیده میشود، با مشارکت رسانه‌های داخی تخصصی بازی های ویدیویی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

این جشنواره قرار است برای انتخاب بهترین بازی ویدیویی سال برگزار شود؛ که قرار است در این مراسم علاوه بر جشنواره و انتخاب بهترین بازی سال، کنفرانس های تخصصی در حوزه های مختلف، بازی سازی و پنل های مختلف انتقال تجربه برگزار شود.

در جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی، رسانه های معتبری در حوزه بازی های ویدیویی؛ همچون بازی سنتر، بازینامه، بازی نما، دنیای بازی، زومجی، ویجیاتو و گیم نیوز به عنوان منتقد بازی های ویدیویی حضور دارند. همانطور که میدانید در بسیاری از جشنواره های تخصصی دنیا، این منتقدان تخصصی آن حوضه هستند که نقش ارزیابی و داوری را برعهده میگیرند.

ویگما میخواهد با درست کردن یک تشکل میان منتقدان بازی های ویدیویی، برترین بازی‌های تولید شده در داخل کشور طی یک سال اخیر را؛ مورد داوری قرار بده و بهترین‌ها را مشخص کند.

این مراسم قرار است در اسفند ماه سال 1398 برگزار شود.

 


تریلر جدیدی از بازی Gost of Tsushima منتشر شد

اخبار گیم هفته سوم آذر

بلاخره تریلر جدیدی از بازی محبوب و مورد انتظار Gost of Tsushima در مراسم State of Play منتشر شد.

Gost of Tsushima یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال آینده میلادی به شمار میره؛ داستان این بازی در مورد حمله مغول ها به ژاپن است، که توسط استودیو Sucker Punch؛ توسعه یافته و قرار است توسط کمپانی سونی در سال 2020، به صورت انحصاری برای PS4 منتشر بشه.

سونی تایید کرده که در مراسم The Game Awards 2019 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد کرد.

تریلر قبلی رو میتونید از اینجا و تریلر جدید رو در ادمه مشاهده کنید:


کمپانی 2K Games ساخت نسخه جدید بازی Bioshock را رسما تایید کرد

اخبار گیم هفته سوم آذر

یکی از مهم ترین خبر های گیم هفته سوم آذر، خبر ساخت نسخه جدید بازی Bioshock بود. کمپانی 2K Games بلاخره ساخت نسخه جدید بازی پرطرفدار Bioshock را توسط استودیو تازه تاسیس Cloud Chamber را تایید کرد.

متاسفانه کارگردان سه نسخه قبلی این بازی یعنی کن لوین  ساخت این نسخه از بازی رو رهبری نمیکنه و این بازی قرار است توسط تازه تاسیس Cloud Chamber توسعه یابد.

Cloud Chamber دو شعبه در سن فرانسیسکو و مونترال دارد که هر دو کلی گیلمور هدایت و رهبری میشود.برخی از گفته های خانم کلی گیلمور به مناسبت تاسیس استودیو Cloud Chamber :

ما این استودیو را تاسیس کردیم تا داستان ها و جهان های که هنوز کشف نشده اند، را در بازی ها ویدئویی خلق کنیم. تیم ما به زیبایی، خلاقیت، قدرت، تنوع و همچنین آرایش استودیو و طرز تفکر آن اعتقاد دارد. تیم ما به از توسعه دهدندگان با تجربه ای بهره میبرد که، برخی از آن ها در تیم توسعه سری قبلی Bioshock حضور داشتند و یا در توسعه آن نقش داشتند. همچنین ما افتخار میکنیم که، عضو کوچکی از خانواده 2K هستیم و روی یکی از پرطرفدار ترین بازی های اون کار میکنیم.

طبق گفته های آقای David Ismailer؛ ریس کمپانی 2K Games؛ این بازی تا چند سال آینده در حال توسعه خواهد بود، و حالا حالا نباید منتظر منتشر این بازی باشیم.

اینم بگم که وب سایت کوتاکو اخیرا گزارشی منتشر کرده که نشون میده کمپانی 2K Games از سال 2017 در حال کار بر روی نسخه جدید Bioshock بوده است!