با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



توی این مدت چند وقتی هم دسترسی همه ما به اینترنت بین الملل قطع شده بود پس طبیعیه که توی این زمان نسبتا طولانی از اخبار عقب مونده باشید. توی این قسمت از اخبار سینما و تلوزیون سعی کردیم مهم ترین اخباری که طی زمان قطعی اینترنت بین الملل هم منتشر شده بود رو هم پوشش بدیم.

بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸ و اخباری که طی زمان قطعی اینترنت منتشر شدن:

آغاز فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Venom (ونوم)

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸ رو با خبری درباره ی فیلم ونوم شروع میکنیم. قسمت اول فیلم ونوم با اینکه از نظر منتقدان فیلم دلچسبی نبود و امتیازات نسبتا پایینی رو کسب کرد ولی مردم از اون استقبال خوبی کردن و با توجه به فروش خوبش، کمپانی سونی پیکچرز ساخت قسمت دوم این فیلم رو با حضور هنرمندانی مثل تام هاردی، میشل ویلیامز و وودی هارلسون تایید کرد. تام هاردی هم به تازگی (اوایل قطعی اینترنت) پستی رو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و به سرعت هم اون رو پاک کرد که نشون میداد فیلمبرداری قسمت دوم این فیلم آغاز شده.


تمدید سریال Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) برای فصل دوم

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

اگه پیگیر اخبار بوده باشید حتما میدونید که بیشتر شبکه ها شدیدا در تلاش هستن تا با سریال های خودشون جای خالی گیم آف ترونز رو پر کنن و یکی از جدی ترین تلاش ها برای این کار هم سریال ارباب حلقه ها محصول شبکه استریمینگ آمازونه. در حالی که هنوز فاصله زیادی تا پخش فصل اول این سریال داریم، آمازون برای نشون دادن اعتمادی که به سریال خودش داره، ارباب حلقه ها رو برای فصل دوم تمدید کرد. داستان سریال قراره قبل از داستان فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت جریان داشته باشه و در دوره دوم یعنی زمان ساخت اولین حلقه های قدرت باشه.


اعلام تاریخ پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

طرفدارای سریال بریکینگ بد حتما ساول گودمن، وکیل جذاب هایزنبرگ رو میشناسن. Better Call Saul اسم سریال اختصاصی این شخصیته که تا به حال چهار فصل از اون پخش شده و حالا تاریخ پخش فصل دوم اون هم اعلام شد. فصل پنج این سریال از تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۴ اسفند ۱۳۹۸ از شبکه AMC شروع میشه.


ساخت دنباله سریال Vikings (وایکینگ ها) به دست نتفلیکس

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

Vikings از پرطرفدار ترین سریال های تاریخیه که قراره با پخش فصل ششم به کار خودش پایان بده. البته شبکه هیستوری اعلام کرده بود که احتمال ساخت یک اسپین آف برای این سریال وجود داره و حالا هم مشخص شد که این سریال اسپین آف Vikings: Valhalla (وایکینگ ها: والهالا) نام داره و قراره اتفاقات صد سال بعد از پایان سریال اصلی رو روایت کنه. نکته جالب اینجاست که قرار نیست که این دنباله از شبکه هیستوری پخش بشه و به شبکه نتفلیکس منتقل شده.


تاخیر در اکران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

کمپانی یونیورسال با ساخت یک فیلم از گودزیلا و یک فیلم از کینگ کونگ با هدف ساختن یک دنیای سینمایی با استفاده هیولاهای خودش قدم های نسبتا خوبی رو برداشت ولی با فیلم دوم گودزیلا یعنی Godzilla: King of the Monsters و عملکرد ضعیف این فیلم هم نزد منتقدان و هم در میزان فروشش باعث شد که یونیورسال کمی نگران بشه و تصمیم بگیره برای کراس اور خودش یعنی Godzilla vs Kong وقت بیشتری بزاره و اکران اون رو عقب بندازه. تاریخ اکران جدید این فیلم ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ یا همون ۳۰ آذر ۱۳۹۹ خواهد بود.


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی)

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

فانوس دریایی از فیلم های ترسناک باکیفیت امسال بود که نظر منتقدان رو هم به خودش جلب کرد. نکته جالب درباره این فیلم حضور تنها دو بازیگر در اکثر زمان فیلم و همچنین نوع فیلمبرداری سیاه و سفید و تولید خاص اونه که فانوس دریایی رو شبیه به آثار کلاسیک سینما کرده. دو بازیگر اصلی فیلم هم ویلم دفو و رابرت پتینسون هستن. تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ یا همون ۲۹ آذر  و نسخه بلوری ۷ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱۷ دی اعلام شده.


تاریخ پخش سریال The New Pope (پاپ جدید)

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

تقریبا سه سال پیش بود که سریال The Young Pope (پاپ جوان) با بازی جود لا پخش شد و هم امتیازات خوبی کسب کرد و هم نظر طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرد. حالا شبکه HBO تاریخ پخش ادامه این سریال با نام پاپ جدید رو اعلام کرده که طبق اون پخش این سریال از ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۲۳ دی ۱۳۹۸ شروع میشه. البته پخش سریال سه روز زودتر هم از شبکه اسکای آتلانتیک شروع میشه. اولین پوستر سریال پاپ جدید هم منتشر شده که در بالا میتونید اون رو ببینید.


انتشار پوسترهای جدید از فیلم Dolittle

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

دولیتل از  اون فیلم هاییه که به خاطر ستاره خودش خیلی سر زبون ها افتاده و باید ببینیم میتونه از پس سر و صدایی که به راه انداخته بر بیاد یا نه. ستاره اصلی فیلم هم کسی نیست بجز رابرت داونی جونیور که بیشتر ما اون رو با نقش تونی استارک در دنیای سینمایی مارول میشناسیم. فیلم دولیتل داستان دامپزشکی رو روایت میکنه که قدرت این رو داره که با حیوانات حرف بزنه و صحبت های اون ها رو بفهمه و به واسطه ی این قدرتش اتفاقات جالبی براش رخ میده. فیلم دولیتل قراره از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۲۷ دی ۱۳۹۸ اکران خودش رو شروع کنه. حالا هم پوستر هایی از این فیلم منتشر شده که دکتر دولیتل رو در کنار حیوانات فیلم نشون میده.


پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

آمبرلا آکادمی از سریال های خوبی بود که امسال از شبکه نتفلیکس پخش شد و هم تونست امتیازات خوبی کسب کنه و هم بیننده ها رو از خودش راضی نگه داره و همونطور که میشد انتظارش رو داشت، نتفلیکس این سریال رو برای فصل دوم هم تمدید کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلوزیون اعلام شد که مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال به اتمام رسیده و انتظار میره که فصل دوم در سال 2020 پخش بشه.


تاریخ پخش سریال Dracula

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

در جدیدترین اخبار غیلم و سریال، شبکه BBC بالاخره تاریخ پخش جدیدترین اثر استیون موفات (سازنده سریال شرلوک) رو اعلام کرد. سریال دراکولا قراره که از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱۱ دی ۱۳۹۸ پخش خودش رو آغاز کنه. نکته مهم اینه که هر سه قسمت نود دقیقه ای سریال در سه شب پشت سر هم از شبکه BBC One پخش خواهد شد پس قرار نیست زیاد منتظر قسمت های جدید بمونیم.


انتشار اولین تریلر فیلم Black Widow (بیوه سیاه)+اولین پوستر

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

بلک ویدو از فیلم های مهم و مورد انتظاره دنیای سینمایی مارول هست که تا قبل از این اطلاعات زیادی از اون در دسترس نبود بجز اینکه داستان فیلم بین دو فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و Avengers: Infinity War (انتقامجویان: جنگ بینهایت) جریان داره. در تریلر منتشر شده شاهد جزئیات بیشتری از داستان هستیم و با خانواده ناتاشا رومانوف هم آشنا میشیم. بیشتر از این چیزی نمیگم پس خودتون برید و در پایین تریلر رو ببینیم.


اعلام تاریخ پخش فصل دوازدهم Doctor Who+انتشار اولین تریلر

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

دکتر هو از سریال های باسابقه و پرطرفدار بریتانیاییه که بزودی قراره دوازدهمین فصل اون در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱۱ دی پخش خودش رو شروع کنه. همزمان با اعلام تاریخ پخش تریلر، پوستری هم از این سریال منتشر شده که پوستر رو در بالا و تریلر رو در پایین میتونید ببینید.


انتشار اولین تریلر فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)+پوسترهای جدید

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

جدیدترین فیلم از سری فیلم های جیمز باند که هیچکس نمیدونه قسمت چندم از این مجموعست (شوخی کردم، قسمت بیست و پنجمه)، قراره آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند رو رقم بزنه. حالا هم پوسترهایی از این فیلم منتشر شده که شخصیت های اصلی رو به نمایش میزاره و در پایین میتونید اون ها رو ببینید. اولین تریلر این فیلم هم منتشر شده که میتونید اون رو از اینجا یعنی صفحه رسمی یوتیوب James Bond 007 ببینید.


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: تیر خلاص)

مهم ترین اخبار فیلم و سریال

قسمت اول زامبی لند فیلم موفقی بود ولی یکم بین قسمت اول و دومش فاصله زیادی افتاد. اما بالاخره بعد از گذشت ده سال قسمت دوم هم اومد و تونست اکثر طرفداران رو راضی نگه داره. حالا در آخرین اخبار دنیای فیلم و سریال تاریخ انتشار نسخه بلوری این فیلم مشخص شده. اول نسخه دیجیتالی فیلم در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ یا همون ۳ دی و بعد از اون، نسخه بلوری در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱ بهمن منتشر میشه.


احتمال ساخت دنباله فیلم Joker (جوکر) بالا رفت+بازیگر احتمالی نقش بروس وین/بتمن+اعلام انتشار نسخه بلوری

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

موفقیت های جوکر تمومی ندارن پس طبیعیه که کمپانی برادران وارنر به فکر ساخت دنباله ای برای این فیلم پرسود باشه. تاد فیلیپس هم آمادگی خودش رو برای کاگردانی قسمت دوم در صورت دادن همون آزادی عمل قسمت اول اعلام کرده. طبق شایعات، بردلی کوپر که تهیه کننده قسمت اول فیلم جوکر هم بوده قراره نقش بزرگسالی بروس وین رو در قسمت دوم بازی کنه. در ادامه تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم جوکر هم مشخص شد. نسخه دیجیتالی در تاریخ  ۱۷ دسامبر یا همون ۲۶ آذر و نسخه بلوری در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱۷ دی ۱۳۹۸ منتشر میشه. نقد و بررسی فیلم جوکر رو هم میتونید از اینجا بخونید.


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Gemini Man (جمینای من)

جمینای من از فیلم های مهم ویل اسمیت در سال 2019 بود که البته طبق چیزایی که شنیدیم فیلم آنچنان خوبی از آب در نیومده ولی باز هم برای حفظ حرمت جناب ویل اسمیت باید اون رو ببینیم. به تازگی هم کمپانی پارامونت تاریخ انتشار نسخه های دیجیتالی و بلوری این فیلم رو اعلام کرده. نسخه دیجیتالی در تاریخ ۲۳ دسامبر یا همون ۲ دی و نسخه بلوری در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۲۴ دی منتشر میشه.


انتشار تریلر جدید فیلم Mulan (مولان)+پوستر جدید

اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸

چند وقتی هست که کمپانی دیزنی شروع کرده به ساخت بازسازی های لایو اکشن از انیمیشن های قدیمی و خاطره انگیز خودش و جدیدترین اون ها (و احتمالا متفاوت ترینشون) فیلم سینمایی مولان هستش. حالا به تازگی دومین تریلر این فیلم منتشر شده که میتونید در پایین اون رو ببینید. مولان قرار هست از تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۸ فروردین ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه. تا یادم نرفته بگم که پوستر جدید رو هم میتونید همین پایین ببینید.

تریلر مولان 


ممنون از اینک با اخبار سینما و تلوزیون هفته دوم آذر ۱۳۹۸ و زمان قطعی اینترنت همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.