لیست انیمه‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا تاخیر نمی‌خورند!

درود بر شما دوستان گرامی. همونطور که پیش از این در لیست انیمه های تاخیر خورده به خاطر شیوع ویروس کرونا گفته بودیم. طی ماه های گذشته که کروناویروس COVID_19 در سرارسر جهان در حال شیوع بوده است. سبب تاخیرهای زیادی در پخش و اکران فیلم‌ها، انیمه‌ها، مانگاها و بازی‌ها شده است. اما همه انیمه‌ها به خاطر این ویروس دچار تاخیر نمی‌شوند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم. که لیست لیست انیمه های تاخیر نخورده به خاطر ویروس کرونا را خدمت شما ارایه دهیم.

علت اصلی تاخیر انیمه‌ها در ایام کرونا ویروس. کامل نبودن مراحل ساخت آنهاست. بنابراین انیمه های تاخیر نخورده بخاطر شیوع ویروس کرونا، انیمه‌هایی هستند. که مراحل ساخت آنها تکمیل شده است. تاکنون نیز پخش کننده آن‌ها تصمیم به تاخیر این آثار نگرفته است. این لیست کوتاه که تنها دلخوشی ما در این روزهاست. امکان آپدیت شدن در سایت Anime News Nwtwork را دارد. پس همراه با مجله اینترنتی وارونه بمانید. همچنین اخبار انیمه را حتما برای دانستن جدیدترین اخبار دنبال کنید.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو دنبال کنید.


در ادامه لیست تمامی انیمه های تاخیر نخورده به خاطر کروناویروس COVID_19 قرار گرفته است. اما توصیه دارم پیش از آن، مطالب زیر رو بر بدن بزنید.


انیمه های تکمیل شده در ایام ویروس کرونا که تاخیر نمی‌خورند!

انیمه های تاخیر نخورده

#_ …Ore no Yubi de Midarero. Heiten-go Futarikiri no Salon de〈قسمت آخر در 22 می منتشر شد〉

#_ سینمایی Stars Align 〈 این سینمایی در حال استریم شدن است.〉

#_مجموعه فیلم های The Magnificent KOTOBUKI〈 ضبط دیالوگ ها کامل شد〉

#_انیمه BNA:Brand New Animal〈انتشار از 21 مارس〉

#_انیمه Arte〈انتشار از 4 آوریل〉

#_انیمه Ascendence of a Bookworm〈انتشار از 4 آوریل〉

#_انیمه Dropkick on My Devil!!!Dash〈انتشار تمامی 11 قسمت در 6 آوریل〉

#_انیمه !My Next Life as a villainess:All Routes Leads to Doom〈انتشار از 4 آوریل〉

#_انیمه Sing Yesterday for Me〈انتشار ار 4 آوریل〉

#- انیمه Tower of God〈کار بر روی چندین قسمت تمام شده است اما این به این معنا نیست که کار بر روی انیمه به پایان رسیده است،هرچند سازنده ها گزارش داده اند که کار خود را متوقف نکرده اند〉

#_فصل دوم انیمه Kaguya_sama:Love is War〈 در 16 آوریل کارگردان انیمه، Yasuhito Kikuchi گفته است«اندکی کار بر روی انیمه باقی مانده است»


حال که معرفی انیمه هایی که کرونا باعث جلوگیری ار پخش آن‌ها نشده است، به اتمام رسیده. از شما دعوت میکنیم. که نظرات خود را در رابطه با این لیست نه چندان بلند در مجله وارونه قرار دهید. همچنین امیدواریم که کروناویروس باعث تاخیر مجدد هیچ انیمه دیگری نشود. تا لذت تماشای انیمه‌های مورد علاقه خود را از دست ندهیم.


به روز رسانی شده در چهارم خرداد 1399: Stars Align

به روز رسانی شده در سیزهم خرداد 1399: …Ore no Yubi de Midarero. Heiten-go Futarikiri no Salon de