با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. اگه بخوام راستشو بگم اصلا دستم نمی رفت بررسی این قسمت رو بنویسم، خیلی با خود کلنجار رفتم تا بالاخره نوشتمش!

قسمت 7 فصل دوم Tokyo Ghoul:re بدون شک افتضاح ترین قسمت این انیمه در کل 3 فصل بود! اصلا همینطور داشتم حرص میخوردم وقتی میدیدمش، اما از طرفی هم از غر زدن راجع به این انیمه خسته شدم به همین خاطر داستان عروسی و فیلم هندی و … می زارم کنار و فقط به نکاتی که به نظرم مهم هستن اشاره میکنم اگه چیزی هم جا انداختم مثل همیشه منتظر شما عزیزان هستم تا کمکم کنید.

کانکی و توکا

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

من الان از دوستان استودیو پیروت چند سوال دارم ! داداشا جمعا چی می زنین؟ جنستون چیه؟ از کدوم ساقی میگیرید؟ دو فصل این دوتا آدم نسخ هم بودن!!!! کلی داستان عشق و عاشقیشون جذاب و قابل احترام بود ! بعد شما بعد دو فصل بدون هیچ توسعه شخصیتی ، بدون مطرح کردن سوالاتی در ارتباط با حس کانکی، زمان ترک توکا تو فصل دوم و حس هایسه به توکا و کلی سوال بی جواب دیگه، ظرف 4 دقیقه همه چیو سر و تهش رو با یک رابطه عاشقانه تموم کردین؟؟؟؟؟ اصلا چطور این خیانت رو انجام دادین؟

بعد این توکا یکی از جذابترین دخترهای تمام دوران انیمه بود ! خسته، جدی و قوی ! حالا تو این قسمت شد عین این دختر دس پا چلفتی ها !!! آویزون کانکی؟؟؟ (هی نخ میداد به کانکی)

شخصا ترجیح می دادم جای چندتا عکس از رابطه و نمایش دوتا فلش بک الکی ، این دوتا میشستن با هم حرف میزدن ! بگذریم، فک کنم همه تقریبا موافقید این صحنه و رسیدن این دوتا بعد دو فصل و نیم به هم خیلی داغون بود. 

ماتسوکی

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

همونطور که قسمت قبل مشخص شد، ماتسوکی دختره و عاشق هایسه و رئیس گروه جدید اوگای!

اما چند مسئله مطرح میشه! فروتا چی به ماتسوکی گفته؟ چرا ماتسوکی قبول کرده با فروتا همکاری کنه و اصلا ماتسوکی چه توانایی داره که به عنوان رهبر جوخه اوگای انتخاب شده؟

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

بعد از دیدن کانکی و تلاش برای برگردوندنش، ماتسوکی متوجه میشه کانکی اون هایسه همیشگی نیست و از برگشت هم خبری نیست! در نتیجه بعد تلاش ناموفق با چهره معصوم، ناگهان چهره ش تغییر می کنه و به یک وحشی، ردی تبدیل میشه که جذاب بود!

اما مهمترین موضوع این وسط، درگیری ماتسوکی با توکا هستش و این موضوع تا آخر این فصل به نظر باید ادامه داشته باشه ! به دو دلیل یک دلیل شخصی و عاطفی! دوم از بین بردن شاه تک چشم !

جوخه اوگای

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

فاز این رفقا چیه با موتور رو پشت بوم !!!! مگه داریم آخه ؟؟؟

بعد کلا اینا یهو از کجا اومدن؟ چرا موهاشون همه یک شکله ؟ بعد آخه موتوررررر؟ اونم بدون اسلحه یا کوئینکه ؟

یوریکو

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

اگه یادتون باشه یوریکو تو فصل اول صمیمی ترین دوست توکا بود وقتی مدرسه می رفت و کلی غذای خوشمزه برای توکا درست می کرد! حالا بعد دو فصل اومده زن تاکئومی شده، خیلی عجیبه اما از طرفی هم منطقی به نظر میاد!

توکا زن شاه تک چشمه! یوریکو دوست صمیمی توکا ! حالا فروتا هم دنبال شاه تک چشمه در نتیجه یوریکو بهترین ابزار برای گرفتن توکا و بعد رسیدن به کانکی هستش!

در غیر این صورت هیچ لزومی نداشت ، 5 قسمت مونده به پایان کل داستان این آدم رو یهو رو کنن!

اتو

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

اینجا کجاست؟ کی اتو دستگیر شد؟ اصلا من تو کتم نمیره غول رده SSS توسط فروتا دستگیر شده باشه؟

حالا این تو قرار چه بلایی سر اتو بیاد و تبدیل به چه موجودی بشه نا مشخصه و باید صبر کنیم ببینیم چه خبره!

فروتابررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

هر چی فک میکنم نمیتونم درک کنم، رابطه بین فروتا و گروه دلقکارو ! کلا واشو کلن رو نمی فهمم! اصلا همه این داستانا و قتل و عام ها واسه چیه؟

بعد یه سوال مهمتر! بابا این توکیو خراب شده صاحب نداره !!!! یارو کل شهر و کشته تیکه پاره کرده! هیشکی جلوش رو نمیگیره! سیاست مداری، آدم مشهوری کسی نیست یه اعتراضی یه کمکی بکنه! تو فصل اول مثل انیمه آجین همه چیز تحت نظارت پلیس و سیاست مدارا بود و مردم دائما از غول ها و فعالیتشون آگاه میشدن!

اما این کشتار در انظار عمومی خیلی عجیبه و حس توکیو غول نمیده ! بیشتر شبیه قتل عام های یهودیا توسط افسران آلمان نازی هستش!

سایکو و اوریه

بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، تقریبا اکثر اعضای CCG به صلاحیت فرمانده و عملکرد گروه بی اعتماد شدن! و با توجه به علاقه شدید سایکو به کانکی! و صحبت هایی مبنی بر تروریست شدن، به نظرم به زودی این دوتا به گروه GOAT ملحق میشن ! از طرفی توسعه شخصیت و افزایش درک احساسات اوریه هم نسبتا بد نبود.

این 3 تا عکس

امیدوارم از بررسی قسمت 19 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re خوشتون اومده باشه ، در نهایت باید بگم ، انیمیشن و طراحی هر چه با پایان داریم میرسیم بدتر میشه ! موسیقی این قسمت بد نبود، اما قدرت و خلاقیت قسمت های قبل رو نداشت و روند داستانی هم که دیگه اصلا چیزی ازش نمونده راجع بهش بحث کنیم !

همچنین بخوانید »

بررسی قسمت ۲۰ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re