با یک مطلب فوق العاده دیگر همراه شما هستیم. در این مطلب قصد داریم 10 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی (Hell’s Paradise) را برای شما رتبه بندی کنیم. پس مثل همیشه با مجله وارونه همراه باشید:


انیمه بهشت جهنمی (Hell’s Paradise)

انیمه بهشت جهنمی که جدیدا غوغا به پا کرده است، توانسته نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند. در این انیمه داستان از این قرار است که گروهی از تبهکاران تلاش می کنند تا اکسیر زندگی را جزیره‌ای با ظاهر بهشت اما باطن جهنمی خارج کنند. این انیمه چندین سکانس اکشن اما غمگین را به تصویر می کشد که شما را بیشتر از آنچه فکرش را بکنید تحت تاثیر قرار می دهد.

در ادامه بخوانید » فصل دوم انیمه بهشت جهنمی معرفی شد 

Hell’s Paradise دارای مجموعه‌ای از شخصیت های فوق العاده و قدرتمند است که صحنه های اکشن این انیمه را برای مخاطب هیجان انگیز می کنند. از جدا کردن دست ها گرفته تا سر بریدن و… تقریبا تمام شخصیت های این انیمه قدرت های فوق العاده دارند و به نوبه خود قوی هستند. از این رو، تعیین اینکه کدام شخصیت قوی تر است کمی دشوار است. اما با بررسی و تجزیه و تحلیل بیشتر می توانیم راحت تر این 10 شخصیت را رتبه بندی کنیم. پس با من همراه باشید:

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه بهشت جهنمی | Jigokuraku


10. توما Toma

توما یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

درست است که توما قدرتمندترین شخصیت این انیمه نیست، اما نمی توان مهارت او در شمشیرزنی را انکار کرد. توما موفق شد در عرض چند ماه به عنوان Asaemon Yamada دست پیدا کند که این نشان دهنده میزان توانایی ها و قدرت های اوست. به جرئت می توان گفت توما با Chubi تعداد زیادی از سوشین ها (موجودات شرور ساکن شینسکیو) را کشت.

اما با این حال، توما در مقایسه با شخصیت های دیگر Hell’s Paradise چندان قوی نیست. او ممکن است یکی از قدرتمند ترین Asaemon باشد (هرچند که به طور رسمی این لقب را به او نداده اند.) اما اگر با شخصیت هایی مثل گابیمارو مواجه شود، نهایتا چند ثانیه دوام خواهد آورد.

مرتبط: بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان


9. می Mei

می یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

تا اینجای کار Mei قدرت هایی شبیه به قدرت های تنسن از خود نشان داده است و کاملا مشخص است که او شبیه به زو جین مشت می زند. این شباهت باعث شده است که بینندگان فکر کنند Mei نیز یکی از شخصیت های قدرتمند این انیمه باشد. با این حال، باید در نظر داشت که می هنوز به سطح قدرت یک تنسن بالغ نرسیده است.

اما در هر صورت او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این انیمه محسوب می شود؛ چون به خوبی توانسته است قدرت های فراتر از سن خود را به نمایش بگذارد؛ از جمله یک میدان نیرو که از گابیمارو در برابر زو جین محافظت می کند.

مرتبط: 50 تا از بهترین انیمه های سینمایی تاریخ


8. یوزوریها Yuzuriha

یوزوریها یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

دیدیم که یوزوریها توانست قبل از رفتن به جزیره از یک قتل عام جان سالم به در ببرد. علاوه بر آن، او به اندازه کافی قدرتمند و چابک است که بتواند با گابیمارو مقابله کند. همانطور که گابیمارو حین مبارزه با ریکوروتا به آن اشاره کرد، کاملا مشخص است که یوزوریها به نینجوتسو مسلط است.

در یک جا، او توانست با دشمنان شینسکیو مبارزه کند و به نظر می رسد که این فقط ذره‌ای از قدرتی بود که او در اختیار دارد. با این حال، از آنجایی که یوروزیها سعی می کند از جنگ اجتناب کند و قدرت های خود را مخفی نگه دارد، حدس میزان قدرت او کمی دشوار است.

بیشتر بخوانید: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند! 


7. تامیا Tamiya

تامیا یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

شخصیت Tamiya Gantetsusai که با لقب Blade Dragon هم از آن یاد می شود، یک شمشیرزن برجسته و ماهر است که پس از تخریب خانه یک دامیو، حکم اعدام او صادر شد. او به قدری در استفاده از شمشیر خارق العاده است که نمی توان مهارت آن را نادیده گرفت. در واقع تامیا موفق شد چندین سوشین را به تنهایی بکشد. از طرفی دیگر، چون هنوز تامیا با شخصیت های دیگر ارتباط چندانی برقرار نکرده است، بنابراین هنوز قدرت او در مبارزه با دیگر شخصیت ها سنجیده نشده است.


6. روکوروتا Rokoruta

روکوروتا یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

روکوروتا که با لقب غول بیزن (Giant of Bizen) هم از آن یاد می شود، بیش از 10 فوت قد دارد. او از اول به عنوان یک غول به دنیا آمد، اما میل گرسنگی شدید آن باعث شد که به یک غول آدم‌خوار تبدیل شود. او به راحتی می تواند انسان ها را به طرز وحشتناکی با دستان خود له کند. روکوروتا، یک شخصیت تاکتیکی نیست اما می توان او را به عنوان یکی از شخصیت های قدرتمند انیمه بهشت جهنمی دانست.

هنگامی که روکوروتا با گابیمارو روبرو شد، شاهد یک صحنه هیجان انگیز بودیم. با وجود اینکه گابیمارو از نینجوتسو خود استفاده می کرد، اما باز هم حریف پوست ضخیم روکوروتا نمی شد. با این حال، این غول عظیم الجثه، در نهایت توسط ساگیری و گابیمارو پس از پیوستن به نیرو ها کشته شد، و ثابت کرد که در حین مبارزه فقط قدرتمند بودن کافی نیست؛ بلکه مهارت هم لازم است.

مرتبط: بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند! 


5. ساگیری Sagiri

ساگیری یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

به جرئت می توان گفت که ساگیری یک سامورایی فوق العاده با استعداد است. او حتی می تواند در برابر گابیمارو، یکی از قوی ترین شخصیت های Hell’s Paradise مقاومت کند. حین نبرد دیدیم که ساگیری موفق شد سر روکوروتا را قطع کند. این صحنه یک شاهکار شوکه کننده محسوب می شود که تمرکز زیادی می خواهد. با این حال، ساگیری باید افکار خود را کنترل کند تا بتواند در رتبه های بالاتری قرار بگیرد. چون بیشتر از آنچه که فکر می کنید حین مبارزه تمرکز خود را از دست می دهد.

همچنین بخوانید: زیباترین دختران انیمه ای | 10 تا از جذاب ترین دختران انیمه ای 


4. چوبی Chobei

چوبی یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

از اولین حضور چوبی در انیمه بهشت جهنمی به راحتی می شد حدس زد که او به یکی از قوی ترین شخصیت های این انیمه تبدیل خواهد شد. چرا که در حین مبارزه، قدرت و مهارت بالایی دارد و مسئول بیشتر مرگ و میرهای منطقه است.

ذات شرورانه و قدرت شگفت انگیز چوبی، او را به یکی از قدرتمند ترین شخصیت های Hell’s Paradise تبدیل کرده است. او به راحتی چندین سوشین را با استفاده از تبر کشت و در هنگام مبارزه با زو جین قدرتی باورنکردنی از خود نشان داد که باعث شگفتی رین شد. علاوه بر آن، او توانست خودش و توما را از گودال فراری دهد؛ جایی که ظاهرا کسی نمی توانست از آن فرار کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های کلاسیک دهه 70، 80 و 90 میلادی 


3. گابیمارو Gabimaru

گابیمارو یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

به عنوان یک قهرمان، واضح است که گابیمارو شخصیت بسیار قدرتمندی است و می توان آن را یکی از قدرتمند ترین شخصیت های Hell’s Paradise دانست. به جرئت می توان گفت که جنایتکاران و آسائمون یامادا، به سختی بتوانند او را شکست دهند. چون توانایی های گابیمارو به او این اجازه را می دهد که آسیب ناپذیر باشد و می تواند از سوختن و ضربات شمشیر در امان باشد. او حتی می تواند در برابر مشت های زو جین مقاومت کند و سرعت عمل بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن، نینجوتسو به او این امکان را می دهد که آتش قدرتمندی درست کند، که با استفاده از زو جین را سوزاند.

در حالی که گابیمارو هنوز قادر به شکست دادن موجودات جاودانه نیست، اما مطمئنا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی است.

بیشتر بوانید: بهترین انیمه های روانشناختی


2. ایواگاکوره Iwagakure

ایواگاکوره یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

ایواگاکوره که با نام اوسا نیز شناخته می شود، تنها شخصیت در بهشت جهنمی است که ثابت کرده است یکی از قوی ترین شخصیت Hell’s Paradise است. به گفته گابیمارو، ایواگاکوره می تواند همزمان با چند سلاح زخمی شود اما باز هم زنده بماند.

ایواگاکوره، به گابیمارو آموزش داد و هرآنچه بلد بود به او یاد داد. بنابراین طبیعی است که از او قوی تر باشد. در واقع، گابیمارو به وضوح از این شخصیت می ترسد، چون از نظر او ایواگاکوره به طرز وحشتناکی قدرتمند است.

مرتبط: بهترین مانگاهای تاریخ بر اساس رتبه‌بندی مای انیمه لیست 


1. تنسن Tensen

تنسن ساما یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی

شکی نیست که تمام تنسن ها قوی ترین شخصیت های این سری هستند. این موجودات جاودانه و روئین تن دارای قدرت های فوق العاده‌ای هستند که تاکنون برای کشتار چندین انسان از آنها استفاده کرده اند. همچنین تنسن‌ها از تبدیل کیشیکای استفاده می کنند که به آنها این اجازه را می دهد که برای خود بدنی بزرگتر و قوی تر بسازند.


امیدوارم که از این مطلب هم لذت برده باشید. به نظر شما قوی ترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی کدامیک هستند؟ مثل همیشه نظر خود را در بخش کامنت ها با من و دیگر همراهان مجله وارونه در میان بگذارید.

همچنین در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های سریالی